תקשורת ומדיה

סדין אדום ב'ידיעות'? טור של אורי משגב ל'צו פיוס' - הוסר במהירות מאתר ynet

באנר של הארגון שהפנה לטור של משגב - שבעבר ביקר את 'ידיעות' לאחר פיטוריו - עלה כחלק משת"פ עם ynet, והוסר כעבור 20 ד', בפעם ה-2 השנה
בפעם השנייה השנה, הסיר ynet באנר של ארגון \'צו פיוס\' שהופיע באתר והפנה לטור של אורי משגב באתר \'צו פיוס\'. לאייס נודע הבאנר שעלה שלשום (יום ג\') בדף הבית של האתר מבית ידיעות אחרונות, \"שרד\" באוויר כ-20 דקות עד שניתנה הוראה להסירו.
לארגון \'צו פיוס\' הסכם מסחרי עם ynet, במסגרתו מפורסם מדי יום באנר של הארגון בדף הבית של ynet במשך 4 שעות, בדרך כלל בין השעות 11:00 ל-15:00. לחיצה על הבאנר מובילה לטור של אחד מכותבי \'צו פיוס\', באתר של הארגון. על פי ההסכם בין הצדדים, \'צו פיוס\' מעביר את התוכן ל-ynet, וזו מעלה אותו לאוויר, כשבסמכותה להביע דעה על התכנים, לקבוע את הכותרות, ואף להחליט אם להורידו מן האוויר ב-ynet.
משגב הוא סדין אדום בקבוצת \'ידיעות אחרונות\'. לפני כשנה פוטר משגב במסגרת קיצוצים שהיו בעיתון, ובעקבות כך תקף את התנהלותו של \'ידיעות\'. בחודש פברואר השנה פורסם בוואלה ברנז\'ה כי באנר הפניה לטור של משגב, הוסר כעבור כמה דקות בגלל \"הוראה מלמעלה שלא הייתה קשורה לאתר\".
משגב אינו כותב קבוע ל\'צו פיוס\' ואינו מקבל תשלום על כתיבתו. הטור האחרון שלו נשא את הכותרת \"מי כאן קיצוני\", אולם כאמור זמן קצר כאמור הוא הוסר מ-ynet. בפייסבוק קידם משגב את הטור, אולם כשהתברר לו כי הוא לא הצליח לצלוח את אנשי קבוצת \'ידיעות\' זמן ארוך במיוחד, כתב: \"בינתיים המאמר הורד אחר כבוד מדף הבית של ynet. הוא התארח שם תחת האכסניה של צו פיוס, ושרד שם כ-20 דקות. מישהו בצמרת \'ידיעות\' (העיתון, לא אתר האינטרנט) כנראה עדיין מאוד מבוהל ומפוחד. רחמים גדולים\".
גורם ב\'צו פיוס\' אמר לאייס כי איננו יודע כעבור כמה זמן הוסר הבאנר, אולם הדגיש כי \"בסמכות האתר להסיר את התוכן במסגרת ההסכם\", וכי \"בין הצדדים יש שיתוף פעולה פורה\".
את תגובתו של אורי משגב לא ניתן היה להשיג. ב-ynet וב\'צו פיוס\' סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוני ממשיך להיות ביריון, ידיעות ממשיך לקרוס (ל"ת)
    ליבי 12/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אורי משגב, הצלחת לגרום לרעידות
    אייל 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבית ידיעות. הארגון הגדול הזה רועד כשהוא רואה את השם שלך. כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    זה טיפנברון האלים והכוחני העיף את זה (ל"ת)
    אנונימי 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ערן גבר שרמנטי ומבריק (ל"ת)
    מלך העקרבים 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור