תקשורת ומדיה

תכינו את הקו"ח: אנה בורד עוזבת את 'חדשות 10', כרמית ראובן פרשה מ-ynet

ראובן, כתבת הבריאות של ynet עוזבת לאחר פחות משנה. בורד, הכתבת המוניציפאלית והפלילים בירושלים של 'חדשות 10', פורשת לאחר יותר משנה
צילום לוגו
אחרי פחות משנה, כתבת הבריאות כרמית ראובן סיימה את דרכה ב-ynet - כך נודע לאייס. לפני שבועות אחדים הודיעה ראובן על ההחלטה לעורכיה, בעקבות - כך טוענים גורמים באתר - עזיבתה את המרכז לטובת הצפון. בשלב זה טרם מונה לה מחליף לתפקיד.
בסוף חודש מארס 2012 הצטרפה ראובן ל-ynet ככתבת בריאות, לאחר ששימשה לפני כן בתפקיד זהה ברשת ב\'. לקראת סוף עבודתה ברשות השידור, זומנה לשימוע יחד עם כתבים נוספים, מה שעורר רעש גדול - כשחברי תא כתבי הבריאות חתמו על עצומה לביטול פיטוריה.
ואילו ב\'חדשות 10\' נרשמת גם כן עזיבה. הכתבת המוניציפאלית אנה בורד הודיעה על עזיבה, בעקבות החלטתה לצאת ללימודים. בורד החלה את דרכה בתחום התקשורת בגל\"צ, שם הייתה כתבת דתות, מגזר ערבי ובהמשך בריאות. בנובמבר 2011 הצטרפה ל\'חדשות 10\' ככתבת מוניציפאלית בירושלים, ובהמשך כתבת הפלילים של הערוץ בבירה.
מ-ynet טרם התקבלה תגובה. מ\'חדשות 10\' נמסר כי בקרוב ימונה כתב שיחליף את אנה בורד. לא התקבלו תגובות. את התגובות של כרמית ראובן ואנה בורד לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כפילה
    חן 05/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפילה של סקארלט ג'והנסון. מדהים
    סגור
  • 2.
    תגובה
    כרמית ראובן 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלכסנדר אני לא מכירה אותך אבל כשאתה כותב שלא ניתן היה להשיג את תגובתי, למה בדיוק אתה מתכוון? כי לא התקשרת אלי פשוט.. אז הנה תגובתי: לא פוטרתי ברעש גדול מרשות השידור, התפטרתי. די בשקט למיטב זכרוני (:
    סגור
  • תיקון טעות (לא חשובה) בתגובתי מאתמול
    אלמונימי :) 04/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה טעיתי, בדקתי לאחור, מצאתי את ה-SMS ששלחת לפני קצת פחות משנתיים, לא הבטחת להתקשר "מחר" אלא "בימים הקרובים"... חלפו רק כ-600 ימים, אולי הם לא קרובים מספיק.
    סגור
  • כרמית, גם את לא ממש מצטיינת בלהתקשר טלפונית
    אלמונימי :) 04/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלפו כבר יותר משנתיים מאז היבטחת להתקשר אלי "מחר" (כאשר היית עדיין כתבת בריאות בקול ישראל) ולא קיימת... אם את עדיין עם אותו מספר טלפון (שמסתיים בספרות 74) אין לי בעיה להתקשר אליך ואז תוכלי לדעת מי אני... נמנעתי להתקשר בעבר כדי לא להפריע בתקופה בה מערכת הבריאות סערה וגרמה לך עבודה רבה. בקשר להתפטרותך: לא הייתי נפגע אם היו כותבים שפוטרתי וגם אם זה לא נכון. מי שהיה מפטר עיתונאית טובה כמוך - ההפסד היה כולו שלו.
    סגור
  • כתבת מצוינת. הפסד לטמקא ולרשת ב
    צופה וקוראת 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלל רשת ב יודעים להיפרד מכל קול איכותי אצלם!
    סגור
  • 1.
    אנה בורד - דיקציה איומה
    אוהב את חדשות 10 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא אמנם כתבת מקצועית, אבל הדיקציה שלה היתה מזוויעה, בייחוד באותיות ד, ת, ט, יחד עם טון דיבור מתנשא. היה מאוד קשה לקנות את מה שהיא מוכרת, זה היה נשמע צבוע ולא אמין
    סגור
  • צודק!! יש שלה דיבור של פקא3ה!!
    יניב 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה ביי!
    סגור
  • קנאים
    תמר 01/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו לפקיסטן פוקצ'ות דלוחות אכולות רגשי נחיתות, אנה בורד אחת הטובות. אנטילגנטית רהוטה ונראית מצוין. נתגעגע
    סגור