תקשורת ומדיה

כל כתבי מערכת החדשות ברדיו חיפה פוטרו; המחלקה צפויה להיסגר בסוף ינואר

מנהל החדשות יוסי פישר הודיע על פרישתו. המנכ"ל דני נישליס: "החדשות היו פחות רלוונטיות. נעתיק את המודל הארצי של ynet ברדיו - למודל מקומי"
כתבי מחלקת החדשות של רדיו חיפה פוטרו בימים האחרונים, ונמסר להם כי היום האחרון לעבודתם יהיה בסוף ינואר - כך נודע לאייס. במקביל, מנהל מחלקת החדשות של התחנה יוסי פישר, הודיע על עזיבתו לאחר עשור.
על פי גורמים בתחנה, מדובר על סגירה מוחלטת של מחלקת החדשות עם פיטורם של מספר כתבי החדשות, ככל הנראה במטרה להוביל להוזלת עלויות, אולם בתחנה דווקא טוענים כי עד סוף החודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות שלה.
בנוסף, המבזק המסורתי יבוטל ובחצי השנה הקרובה תעבוד המערכת רק עם רכז חדשות ובשיתוף פעולה מערכתי אתר ynet, שמפעיל מערכת חדשות ייעודית לרדיו תל אביב, שכל בעליו נמנה דני נישליס, המנכ\"ל של רדיו חיפה.
דני נישליס מסר היום כי \"בעבר, החדשות ברדיו היו החדשות הכי חשובות והכי תדירות אחרי עיתון וטלוויזיה, היום, כשכל אחד יכול לקבל את החדשות שלו בכל עת בסלולרי שלו או במחשב, הופכת מהדורת החדשות ברדיו לרלבנטית פחות ולכן הדרך בה טיפלנו בחדשות היום כמו לפני 18 שנה, כבר לא נכונה לתפיסתי\".
לדבריו, \"לפני כשנה הקמתי את חברת החדשות לרדיו האזורי בשיתוף ynet מתוך הבנה שיש לחבור לגוף חדשותי שמייצר בעיקר חדשות לאינטרנט. הדבר מבטיח פריסה ענקית של כתבים, עבודה סביב השעון, פרסום מיידי של ידיעה ברגע התרחשותה או קבלתה ולא לחכות לשעת השידור, ובעיקר חדשות קצרות וענייניות. יש בדעתי להעתיק את המודל הארצי שבניתי לחדשות, בהצלחה רבה גם לרדיו האזורי, ל-2 התחנות שבבעלותי - רדיו תל אביב ורדיו חיפה, על פי מודל מצוין שפיתח מנכ\"ל רדיו תל אביב אבי משולם\".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    דני נישליס עשה צחוק מכולם
    שלמה קלמן 01/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שמונה לפני כשנתים לטפל במשבר ברדיו תלאביב.חזר לחיפה כדי שהרדיו לא יאבד את המכרז לרדיו אחרי 15 שנים.צר לי אחרי שהרבה כוכבים עזבו את הרדיו בנסיבות שונות ב15 השנה האחרונות.דני שומר על איל ברקאי גיא בזק גדי נס כדי שהרדיו לא יעלם.מינוי דולב נישליס למנהל התוכניות.והתבססות על שידורי מוסיקה אומרת הכל.רדיו אזורי ללא קשר לאזרח.אולפן שממנו יש רק מוסיקה.זה אומר דרשני.למה פתח את 99.5 אם אין לו כוונה להמשיך לשדר עבור כולם?זהו נגמר לו החמצן.וכולם שותקים!
    סגור
  • 14.
    תחנת רדיו חלופית בחיפה ללא חדשות וללא פרסומות
    יעל 01/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מצאתי באינטרנט תחנת רדיו שמשדרת מחיפה בשם RadioezOrit בלי חדשות ובלי פרסומות רק ורק מוסיקה איכותית!! זו התחנה שלי כבר 3 חודשים, ממליצה גם לכם: www.radioezorit.co.il
    סגור
  • תודה ליעל
    RadioezOrit 01/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לך יעל - בלי שום קשר למתרחש זה ממש עצוב לשמוע מה שקורה ברדיו חיפה, אבל זה כוחה של הטכנולוגיה, נישליס עושה צעדים נבונים. ואצלנו שומעים רק מוסיקה טובה, אין פרסומות או חדשות או בילבולי מוח, משדרים מוסיקה לאוהבי המוסיקה באשר הם! המשך האזנה נעימה www.radioezorit.co.il
    סגור
  • 13.
    נישליס דיקטטור
    בלונדינית 01/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטור!!!הוא לא רואה אף אחד ממטר!!! אנשים מפחדים ממנו! מנצל ומפטר אנשים על ימין ועל שמאל! דואג רק לילדים שלו ולכסף שלו! רוצה להשתלט על העיר ולהיות ראש עיר!!! אין לו שום כבוד לעובדים- איפה הרשות השנייה???? תתעוררוווו
    סגור
  • 12.
    איפה התגובה של הרשות השניה??
    המאזין 01/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיו איזורי נועד לתת במה לחדשות המקומיות באיזורים בהם הוא משדר, אחרת מה הטעם בלהחזיק תחנה איזורית? אסור לסגור את החדשות המקומיות ברדיו כמו שאסור לסגור את החדשות האיזוריות בטלויזיה...
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    לבטל את הרדיו האזורי.
    שוקע שוקר 01/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת לנישליס את הזיכיון .הרדיו האזורי נולד כדי לתת במה לאזור לא בשביל שמאכרים כמו נישליס חיים הכט וויקו שלום(כן כן אח של סילבן..) יקבלו מהמדינה בדרך לא דרך רישיון להדפיס כסף לנצח נצחים.
    סגור
  • 10.
    לא אתפלא אם המגיבים פה, כולם כאחד הם המפוטרים
    מושיקו 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מקשיב לחדשות שלכם. תקלטו את זה. יש אתרי אינטרנט, כמו שדני אמר. כול אתר מקומי הכי זוטר טוב מהרדיו שמשרד מהבוקר וגומר חדשות ב-3-4 ואיזה חדשות כבר היו לרדיו חיפה? יונה יהב, יונה יהב ושוב יהב ועוד איזה שטות מהקריות. מעניין תטוסיק. מחלקת חדשות מאוד ירודה הייתה לרדיו והמהלך של דני גאוני. אני רוצה ברדיו שלי יותר מוסיקה, את המקומי יש לי באינטרנט 24 שעות ביממה. יאללה, תחזרו להיות רדיו 1 ומספיק עם חלטורות, כתבים ועורך בשקל.
    סגור
  • 9.
    אפשר פשוט לסגור את רדיו חיפה
    אנונימי 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ישמע מוסיקה בין פרסומת לשווארמה חאזן או פלאפל הזקנים עברנו כולנו כבר לגלגלצ או רשת ג . חבל רק על הכתבים המצויינים כמו טלי ליבמן והעורך יוסי פישר . אבל גם ככה הם התפרנסו שם בקושי ושילמו להם גרושים ככה שגם להם אני חושב שזה לא הפסד כל כך נורא .בהצלחה להם בהמשך....
    סגור
  • 8.
    עצוב מאוד ושגוי
    געגועים לרדיו של פעם 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הגאווה של נישליס על שנים שבהם הרדיו נתן את הדגש על שידור אקטואליה מקומית? איפה הוא יהיה כשבעימות הצבאי הבא יפלו חלילה טילים על הצפון? איפה הימים שהיה רדיו אזורי אחד... אחד! שהיה אפשר להתגאות בכך שהוא לא פחות מקומי ממקצועי. עצוב נורא.
    סגור
  • 7.
    גיא בזק אייל ברקאי וגדי נס השורדים האחרונים
    עדי 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזקת אתכם שתמשיכו להוביל את הספינה עוד שנים ארוכות :)
    סגור
  • 6.
    אני לא מבין את המהלך הזה
    M 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למאזין המקומי אין שום סיבה להיצמד לרדיו המקומי רק בשביל תוכניות בידור שאין בינן לבין אזור מגוריו דבר וחצי דבר (למעט אולי פרסומות לעסקים מקומיים). בכדי להתבדר עם בידור שטחי כדוגמת התוכנית של ליהי שלו באמת שאפשר להאזין לגלגל"צ ולא לרדיו חיפה. בלי חדשות ואקטואליה מקומית ובלי תחקירים חברתיים וצרכניים מקומיים אין למאזין החפאי מה לחפש דווקא ב107.5.
    סגור
  • 5.
    לטעמי מדובר במעשה אווילות
    מיכה 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לרדיו מקומי בכלל ולרדיו חיפה בפרט מה "למכור" למאזינים המקומיים למעט נושאי חדשות ואקטואליה פריפריאליים . את תוכנית הבידור של גדי נס ושל ליהי שלו ניתן להחליף במשהו ארצי מאותם טעמים שנקב נישליס כמניעים להחלטתו לסגור את החדשות המקומיות. כמאזין חיפאי אני אומר שהדבר היחיד שיכול היה למשוך אוי לערוץ המקומי הינו ההתייחסות החדשותית והאקטואלית המקומית....לשמוע תוכנית בידור קלילה וכללית אני יכול גם בגלגל"צ.
    סגור
  • 4.
    מילים מילים
    מואזין 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקר לו - אז הוא סוגר. כל אריזות המילים מסביב הן קשקוש מוחלט. הקטע הכי מצחיק הוא שבמשך שנים מר נישליס התהדר במחלקת החדשות המפוארת שלו. עכשיו הוא משליך אותה כמו בדל סיגריה. ביוש.
    סגור
  • 3.
    דני נישליס מנהל עסקי מצוין, על זה אין עוררין (ל"ת)
    גיזמו 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הגיע הרגע לשאול, מה מקומי בתחנות הרדיו האזורי
    יעקב בוזגלו 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלוצקי ודומינגז, אופירה ואייל, ועוד תכניות רייטינג, הן סינדיקציה. השדרים המקומיים משדרים רק תכניות אוויליות וצרחניות מקניון בת ים ורחובות ובסופו של דבר אין שום דבר מקומי בתחנות הללו. אם לזה התכוונו ברשות השנייה, שיודיעו על כך לאלתר ואם לא, כי אין שם שום דבר מקומי חוץ מראיון תקופתי עם ראש העיר
    סגור
  • אבל יש המון פרסומות מקומיות, שנמכרות בזול
    יצחק 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החדשות ותוכניות הרדיו נועדו "לצוד" מפרסמים. החוכמה בניהול תחנת רדיו נמצאת בתמהיל מאוזן בין תוכניות איכותיות לפרסומות. כשהמאזינים יבינו שבתחנות האזוריות ישדרו תוכניות זבל בכסות עיתונאית, כדי להצדיק את הפרסומות, הם יחדלו להאזין, הרייטינג של התחנות יתרסק ואז גם המפרסמים יסתלקו.
    סגור
  • 1.
    נישליס, תתפטר
    יוסי 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה צריך רדיו מקומי? כדי לשמוע להיטים ותוכניות סינדיקציה?? הרגת את הרדיו האזורי...
    סגור
  • אכן בשורה קשה
    אייל 01/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כמאזין הדוק של רדיו חיפה מרכין ראש לצד ההחלטה הקשה. נהניתי לשמוע את החדשות האזוריות בכל חצי שעה וזה מצער אותי לקרוא על ההחלטה הזו. נ.ב בהצלחה לגיא בזק ואייל ברקאי על התוכניות היחידות שעדיין משודרות במתכונת מקומית...
    סגור