תקשורת ומדיה

"אם אדם דתי יכול להיות שר אוצר אמריקאי, דתי יכול לערוך עיתון ישראלי"

חודשיים לאחר רכישת 'מעריב', התראיין בן צבי ל'חדשות 2'. אין משמעות לדבריו להיותו מתנחל חובש כיפה, והוא מאמין שאפשר לעשות כסף מפרינט
אפשר לעשות כסף מעיתונות, וצריך שהתקשורת תשקף את הרוח היהודית. אלו הנקודות שהדגיש מו\"ל ועורך \'מעריב\' שלמה בן צבי, בראיון שהעניק הערב (יום ה\') ל\'חדשות 2\'.
חודשיים לאחר שהשלים את רכישת העיתון מידי דסק\"ש של נוחי דנקנר, ולאחר גל פיטורים גדול, שינויים במבנה העיתון, ואיחוד חלקי עם \'מקור ראשון\', טוען בן צבי כי ניתן לעשות כסף בשוק הפרינט הישראלי. \"אני מאמין בתקשורת, תקשורת עם חזון יכולה להיות רווחית\", הוא אומר לסיוון מאיר, \"קודם כל אני איש עסקים, לא באתי להפסיד כסף. עיתון שיודע לחיות מה שיש יודע לחיות ממה שיש\"
יש לציין כי בהיסטוריה של בן צבי בשוק התקשורת הישראלי, הוא נקלע לא אחת לקשיים. את ערוץ תכלת הוא סגר, וכך גם את החינמון \'ישראלי\'. גם \'הצפה\' נעלם מן המפה, כשאוחד עם \'מקור ראשון\'.
בן צבי הוא אדם חובש כיפה עם הטיה פוליטית ימנית, אבל מצהיר כי אין לכך השפעה על עיסוקו המקצועי. \"מיתוג עיתון ששואף לצדק צדק תרדוף, זה הרוח היהודית\", אבל הוסיף: \"תסתכלו מה שעשיתי בחודשיים האחרונים, כולם כותבים פה בלי צנזורה. אין מה להיות מאוים. אני 15 שנה בביזנס הזה. אם אדם דתי יכול להיות שר האוצר של ארה\"ב (יעקב ג\'ק לו, א\"כ), גם אדם דתי מתנחל יכול להיות העורך הראשי של עיתון בישראל\".
ובתפקידו, יש לו לא מעט ביקורת על הקולגות: \"התקשורת משועבדת לפעמים לאינטרסים של טייקונים, ולפעמים לאינטרסים פוליטיים, ולפעמים לרייטינג. לפני שבוע הרמתי עיתון וחשבתי שאנחנו חיים בגן עדן כלכלי (כשהוא מתכוון ל\'ישראל היום\' אבל לא נוקב בשמו, א\"כ). ואז הרמתי עיתון אחר שאמר שאנחנו בקריסה כלכלית (הכוונה ככל הנראה ל\'ידיעות אחרונות\'. אז למי להאמין?\"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מה אתה מדבר? סגרת את הרכילות
    ברוך 01/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא היית דתי בחיים לא היית מעיף את ליאורה ואת מדורי הרכילות וגם לא היית פותח ערוץ יהדות. מקשקש בקומקום, כהרגלך
    סגור