תקשורת ומדיה

גדי ודפנה נוסעים לאמריקה: abc תפיק פיילוט לפורמט של 'החיים זה לא הכל'

בחודש אפריל יצולם הפיילוט לסדרה הישראלית ששודרה בארץ 9 עונות. את הפיילוט יכתוב היוצר דניאל לפין, עם מייק סיקוביץ, תסריטאי 'חברים'
אחרי שלל ההצלחות של פורמטים ישראלים בחו\"ל, עוד אחד כזה מגיע למסך האמריקאי: \'רשת\' מדווחת הבוקר (יום א\') על כך שרשת abc הזמינה פיילוט לתכנית המבוססת על הסיטקום \'החיים זה לא הכל\' של דניאל לפין והזכיינית. הפיילוט יצולם כבר באפריל הקרוב.
הסיטקום הישראלי המצליח, ששרד על המסך 9 עונות - תקופת זמן לא מקובלת במונחים ישראלים - ייקרא בגרסה האמריקאית שלו DIVORCE A LOVE STORY. הפיילוט ייכתב על ידי לפין, יחד עם מייק סיקוביץ, תסריטאי \'חברים\' ו\'חוקי המשחק\'.
בהתבסס על הפורמט הישראלי עם אבי קושניר (גדי) וענת וקסמן (דפנה), גם בארה\"ב העלילה תעקוב אחר בני-זוג שהתגרשו באחרונה, ומגלים שהם לא מתפקדים ביחד אך גם לא ממש מצליחים לתפקד לחוד.
את הגרסה האמריקאית יפיקו אולפני SONY ו-abc בשיתוף עם \'רשת\', דניאל לפין, מייק סייקוביץ ונועה תשבי, שישמשו גם כ-executive producer. בנוסף, לפין יהיה מעורב בכל שלבי הפקת הפיילוט כ-showrunner co (יחד עם סייקוביץ), וכ-executive producer לפי דרישת \'רשת\', SONY ו-abc.
בתהליך המשא ומתן למכירת הזכויות ליוותה את \'רשת\' סוכנות CAA ונציגה, מנהל מחלקת הטלוויזיה אדם ברקוביץ, שמסר היום כי \"אני בעיקר נרגש שדניאל לפין יוצר הסדרה כתב ביחד עם מייק סייקוביץ את הפיילוט וייקח חלק מהותי בהפקה\".
במהלך השנתיים האחרונות הרחיבה המחלקה הבינ\"ל של \'רשת\' את פעילותה בתחומי רכישה ומכירת פורמטים, והקמת חברה לפיתוח והפקת פורמטים טלוויזיוניים לשוק הבינ\"ל.
מנהלת המחלקה הבינ\"ל של \'רשת\', שרון גלבאום שפאן, אמרה היום כי \"אנחנו גאים בבחירתה של abc. המחלקה הבינ\"ל שלנו נמצאת בתנופה מואצת, ומכירה זו היא למעשה פרויקט ראשון עליו אנו יכולים לדווח בעת הזו. אנו עמלים בימים אלה על פרויקטים בינ\"ל נוספים עליהם נודיע בהמשך\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה