תקשורת ומדיה

רדיו דרום חוגגת 17 שנה: תחנוך אולפנים חדשים בהשקעה של חצי מיליון שקלים

התחנה שפועלת בפיקוחה של הרשות ה-2, מקיימת היום יום שידורים מיוחד, ותעביר את 'דידי לוקאלי' ותכנית הספורט של אופירה אסייג מהאולפן בדרום
רדיו דרום (צילום לוגו)
תחנת רדיו דרום FM 97 מציינת השבוע 17 שנה להקמתה ביום שידורים מיוחד והשקת אולפנים חדשים בהם השקיעה כחצי מיליון שקלים.
במסגרת החגיגות, מספר תכניות בסינדיקציה, ישודרו במהלך היום (יום ד\') מהתחנה הדרומית, הפועלת בפיקוח הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. בין היתר תכניתו של דידי הררי \'דידי לוקאלי\' של רדיו ללא הפסקה, תשודר מבאר שבע, וכך גם תכנית הספורט של רדיו תל אביב, בהגשת אופירה אסייג ופיני גרשון.
יום השידורים המיוחד החל בשעה 10:00 בבוקר (ויימשך עד 20:00), ובו ייקחו חלק ליאור נרקיס, אייל גולן, קרן פלס, משה פרץ ועוד. תכניתו של ראם כהן פתחה את השידורים והיא מארחת את רון שובל, שרית אביטן, עידן יניב, שיר לוי, עומר אדם וג\'ולייטה. מיד אחריו יעביר יורם סויסה את \'בחצי היורם\' המשודרת מיום הקמת התחנה, לצד משה פרץ, קובי אפללו, שרית חדד וקרן פלס.
בשעה 16:00 תשדר מיכל שם טוב את תכניתה \'באה בטוב\' ותארח את הפרויקט של רביבו, מרגלית צנעני, אביהו שבת, מנור שבת , גלעד שגב וטום קשתי.
ב-13:45 יתקיימו טקס גזירת סרט והרמת כוסית לרגל השקת האולפנים החדשים. באולפנים הושקעו כחצי מיליון שקלים, בהם רישתה התחנה הדרומית את אולפני השידור במצלמות המאפשרות שידור ישיר של התכניות באינטרנט, מערכות דיגיטליות המותאמות לשידורי ניו מדיה ועוד.
סמנכ\"ל השיווק של \'רדיו דרום\' קרן אוזן, מסרה כי ב\"17 שנים הוכחנו את השפעתנו על קביעת סדר היום הציבורי באזור הדרום, ולא רק שם. זה לא מובן מאליו שתחנה אזורית מצליחה להביא את מיטב האומנים והשדרנים לדרום. באירוע זה התחנה מוכיחה עד כמה היא מצליחה ומוערכת בכל הארץ\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רדיו (ל"ת)
    ללח 02/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רדיו דרום למזרחים בלבד!
    לירון 02/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שלנו שיש גם את גלגלצ
    סגור
  • 2.
    כמעט כל האמנים מזרחיים. רדיו גזעני! (ל"ת)
    עופר 02/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תחנה גדולה! עלו והצליחו... (ל"ת)
    יובל 02/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור