מדיה

זעזועים ב-ONE: אנשי מהדורת החדשות אסף אבולעפיה ומירון ארונוביץ' התפטרו

אבולעפיה פורש לכאורה בשל מחסור בכ"א, ארונוביץ' - משום שסירב לשמש כעורך. דניאלה סמרי תגיש לבד את המהדורה, אריאל וייס יהיה מ"מ עורך
אלכסנדר כץ |  40
מהדורת החדשות של ONE עם דניאלה סמרי ומירון ארונוביץ' (צילום מסך: ONE) (צילום צילום מסך: ONE)
אסף אבולעפיה מסיים את דרכו ב-ONE. לאייס נודע כי מי ששימש עד לפני 3 חודשים כעורך הראשי של האתר, ובחודשים האחרונים היה עורך מהדורת החדשות בערוץ הטלוויזיה של האתר, הודיע על התפטרותו. במקביל, גם אחד מצמד מגישי המהדורה, מירון ארונוביץ\', החליט לסיים את דרכו ב-ONE, בין היתר בשל עזיבתו של אבולעפיה.

אבולעפיה שימש במשך 4 שנים כעורך הראשי של ONE. בחודש נובמבר הוא הוחלף על ידי גידי ליפקין, שהגיע מ\'מעריב\' ועוד לפני כן עבד ב\'ידיעות אחרונות\' וברשת המקומונים \'ידיעות תקשורת\'.

אבועלפיה מונה לעורך מהדורת החדשות של ערוץ הטלוויזיה של ONE (באפיק 50 בכבלים ובלוויין), אולם בימים האחרונים החליט לפרוש בשל - לדברי גורמים ב-ONE - תנאי עבודה קשים ומצוקת כוח אדם במהדורה. בין היתר עובדים במהדורה 2 עורכי וידאו בלבד, ומפיקה חדשה שמשמשת גם ככתבת.

בעקבות ההודעה של אבולעפיה, נמסר לארונוביץ\' כי הוא יתחיל לשמש כעורך המהדורה, לאחר שבעבר כבר ערך אותה. לדברי גורמים ב-ONE, ארונוביץ\' סירב לכך, והודיע למנהליו על החלטתו לעזוב את האתר בתוך חודש. ארונוביץ\' חותם בכך 8 שנים ב-ONE, במסגרתם שימש במשך כשנה כעורך תכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ\' ששודרה בזמנו ברדיו ללא הפסקה, ועריכת תכניות מקור בווידאו עוד בתקופה שלא היה לאתר ערוץ טלוויזיה.

דניאלה סמרי, שהגישה את המהדורה לצידו של ארונוביץ\', תמשיך להגישה לבד, ולא יצורף לה בשלב זה מגיש נוסף. אריאל וייס, אחד מאנשי מערכת החדשות של המהדורה, ישמש כממלא מקום עורך המהדורה עד למינוי עורך קבוע.

בעוד שאתר ONE זוכה לפופולאריות גדולה מאד, ומספר הגולשים שלו גדול מזה של אתר ערוץ הספורט ( על פי הוועדה למדרוג, נכון לחודש ינואר , 482 אלף גולשים בחודש ינואר ל-ONE מול 398 לאתר \'ספורט 5\'), הרי שבגזרת הטלוויזיה מתקשה ערוץ ONE לתת מענה לערוץ הספורט על שלל ערוציו, בעיקר מבחינת היכולת לרכוש זכויות שידור של מפעלים אטרקטיביים. בשל כך נחשבת מהדורת החדשות של ערוץ הספורט לחזקה בהרבה מזו של ONE. לאחרונה דווקא קיבל ONE דחיפה עם החלטתן של HOT ו-yes לבחור בו ולא בערוץ הספורט, לחבילה הרזה שמוצעת בחודשים האחרונים ללקוחות.

מ-ONE נמסר: \"אנחנו מודים לאסף אבולעפיה ומירון ארונוביץ\' על דרכם הארוכה, המקצועית והמוצלחת במשך שנותיהם במערכת ONE, ובטוחים שיצליחו בדרכם החדשה\".

אסף אבולעפיה סירב להגיב. מירון ארונוביץ\' אישר לאייס כי הוא עוזב את ONE: \"היו לי 8 שנים מדהימות ב-ONE בהם עשיתי שורה ארוכה של תפקידים. זה הבית השני שלי, למדתי בו המון ונהנתי כל יום להגיע אליו. המנכ\"ל אודי מילנר ואני הגענו בימים האחרונים להחלטה משותפת שאני אעזוב את ONE\".
תגובות לכתבה(40):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    אסף אבולעפיה
    יהויכין הועשפייזר 20/02/2016 06:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האיש תותח על. טעות לתת לו לעזוב. האיש, מקצוען אמיתי. חבל.
    סגור
  • 33.
    שינזו
    מתן 17/11/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירון, אשמח אם אם תיצור איתי קשר. מייל: matanbiton20
    סגור
  • 32.
    איש קטן
    פיקה 21/02/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מדליף ידיעה וגם שותל טוקבקים. מילא היית עושה את זה בצורה מתוחכמת אבל אפילו זה לא הצלחת. גם מירון יודע שהוא לא יכול להצליח מחוץ לוואן
    סגור
  • 31.
    לימור די להגיב בטוקבקים (ל"ת)
    אנונימי 21/02/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    חשבון נפש
    אופירה אסייג 21/02/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שאוהב מאוד את אתר ONE, אי אפשר שלא לחוש בירידה באיכות, באמינות וברמה שהאתר סובל בתקופה אחרונה בין אם מדובר בידיעות שקריות ואין אם מדובר אפילו באסתטיקה (טעויות כתיב למשל). גידי ליפקין הוא איש תקשורת מכובד, אבל לא כול איש תקשורת מתאים לכול עולמות התוכן ואני חושש אופירה שאת צריכה לחשוב אם המהלכים שאת עושה נכונים. אני וחבריי כן יכולים להעיד שאנחנו יותר ויותר נוטים לצפות ולהסתמך על אתרSPORT5 מאשר על האתר שלכם, שהופך מיום ליום ללא רלוונטי
    סגור
  • 29.
    אסף ומרון- החלטתם נכון
    אסף ומרון 21/02/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאוהד ספורט שרוף ומי שצופה בשני האתרים, אני יוכל לומר שONE מאבדים גובה. ממקצועיות הם הפכו לחובבנים וכהוכחה הם ממהרים לפרסם ידיעות ,שגם לא נכונות, מפחד שהמתחרים יקדימו אותם. אם המגמה נמשכת, לא רחוק היום שספורט 5 יהיו מונופול כONE הופך למדשדש ולא רלוונטי. עזיבתם רק מוכיחה שאסף ומרון הם ליגה אחת מעל
    סגור
  • 28.
    אני מאחל לאופירה לעבוד בתחנת דלק (ל"ת)
    ציון 21/02/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    הבעיה היא שאין עורכים טובים בשוק
    מבין 21/02/2013 01:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבודדים שישנם לא פנויים וארצי הזה שכולם מדברים עליו לא רוצה לבוא אז יש בעייה ועדיף היה להשאיר את מרון ואסף. טעות גדולה של אופירה
    סגור
  • 26.
    את ליפקין צריך לנעול בבית שימוש
    ולזרוק את המפתח 21/02/2013 00:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר מסריח מחיריה
    סגור
  • 25.
    שאלה חשובה לראשי וואן
    אמיר 21/02/2013 00:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לדעת מי מנהל לכם את העסק?! נראה לי שכונה שאנשים בורחים משם.
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    בהצלחה רבה למירון ולאבולעפיה.
    עמיעד 20/02/2013 23:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר להצטער מאוד על עזיבת מגיש כל כך חביב, זורם ומקצועי. העורךגם הוא מקצועי, אבל שניהם ותיקים וצריכים להתקדם למקום ראוי יותר. במיוחד המגיש מירון, עושה רושם של אדם אינטלקטואלי ובעל יכולות גבוהות יותר מאשר מה שעשה עד היום שם.
    סגור
  • 23.
    אתר נחות ומלא לכלוכים והשמצות
    מרלבורו 20/02/2013 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוירה לא טובה בתוך האתר והערוץ... אנשים עובדים כמו חמורים בשביל להביא רכילויות מהקבוצות ומקבלים גרושים, פראיירים...
    סגור
  • 22.
    מגיש לעומת מגישה
    צ'פלהלה 20/02/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ONE צריכים לשאול את עצמם האם לוותר על מגיש שמבין עניין בספורט ובא עם רקע, מקצועיות ו-וותק בעולם הזה ולהשאיר מגישה שיש לה פחות רקע בעולם הזה ופחות מבינה עניין רק בגלל דעה שלדעתי היא פסולה שבנים מעדיפים לראות מגישות ולא מגישים...אני אישית מעדיף לראות מגיש גם בערוץ הספורט וגם בONE כי עוד הפעם זה נראה יותר אמין יותר אמיתי ואנשים שמביאים לך ת עם נסיון ובאו מהעולם הזה
    סגור
  • 21.
    חחח. דבר מעניין אחד
    חמיצר 20/02/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואן הזה הולך לשום מקום. מאז שאבולעפיה עזב את האתר, הכל צהוב, לא מדויק ומלא 'סקופים' לא נכונים. כדורסל? אין. טניס? אין. נ.ב.א? אין. העיקר רק מכבי או 'צפו בחברה של בר רפאלי'. פרסום בלעדי! אוסקר ספרדי! אם אסף עזב את המהדורה, כנראה שגם שם אי אפשר לעבוד. בטוח שבקרוב יחטפו אותו. אופירע, העיקר את מתה על עצמך. רוצה כותרת? איך אתם לא מחכים לזה! חחח
    סגור
  • 20.
    הפסד של וואן
    איטל 20/02/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי עתיד הערוץ איני בטוחה, אך עתידו של מרון נראה לי מבטיח. עזיבת וואן עוד תתברר כאחד מהדברים הכי טובים שקרו לו.
    סגור
  • 19.
    מקצוען בערוץ חובבני
    יאיר 20/02/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק מרון עבר מסך מצויין והגיש בצורה מקצועית ומרשימה בערוץ (שאם אתנסח בעדינות) חובבני.
    סגור
  • 18.
    קצת מזכיר לי את הסדרה הדנית ברוייגן (ל"ת)
    ברוס וויליס 20/02/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מירון
    שוויקי 20/02/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדניאלה החתרנית שאלה:מה נתת לחבריך האפסים מערוץ 5 כדי שילכלכו על מירון?את והם לא שווים את הציפורן שלו !!!
    סגור
  • 16.
    כמה אתם מחכים לזה.... ?????
    טוקבקיסט 20/02/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז זהו- שהתוכנית היחידה בערוץ ONE שלמענה היה שווה לטרוח ולחחוץ על ערוץ וזו גם הסיבה הסיבה היחידה שצפיתי במהדורה היה מירון ארונוביץ' המלך!!! מירון- תמיד עשית אחלה דברים- מלפפוניאדיה, עברייני מקלדת והמהדורה.... עכשיו - אין למה לחכות ולצפות מONE.
    סגור
  • 15.
    ביזיון
    אופירה ביזיון 20/02/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאחד שצופה כאחד ששיחק בספורט ומבין הם עשו טעות גדולה ... מירון ארנוביץ בן אדם ענק שכיף לצפות בו , איך שהוא מעביר את השידור ולעומת דניאלה שרואים שהיא לא באה מהעולם הספורט אין לה הבנה בספורט וניתן לראות את זה השאירו אותה ולא את מירון זה ביזיון ! אנשים one הפסדתם צופים אתם בושה
    סגור
  • 14.
    one תת רמה (ל"ת)
    עדיף לוותר עליהם 20/02/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מירון ארונוביץ
    בת שבע 20/02/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחת שצופה בערוץ הספורט one , הערוץ הפסיד שדרן מקצועי,בקיא,עובר מסך חבל"ז . אני חושבת נוכחותה של דניאלה רק גרעה את איכות והמקצועיות המהדורה,
    סגור
  • מירון מילא להדליף ידיעה אבל גם לשתול טוקבקים? (ל"ת)
    אבנר קופל 20/02/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עלאק לשתול
    לאבנר 20/02/2013 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר אבנר אתה טוקבקיסט של אופירה .. מה אתה חושב שמשעמם לאנשים !?!? או שכנראה שאתה לא מבין בספורט
    סגור
  • לימור די לשתול תגובות זה פאתטי
    אנונימי 20/02/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכולם ברור שזאת אשתו של מירון מגיבה. זה עלוב
    סגור
  • 12.
    למה??
    יוני אליהו 20/02/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרום ארונוביץ' מגיש מוכשר ומקצועי חבל שוואן ויתרו עליו
    סגור
  • 11.
    ערוץ one עלוב ודל, האתר היה ונשאר פח אשפה (ל"ת)
    גושן 20/02/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אסף הוא נכס לכל גוף תקשורת!
    צר לי שכך סיימו איתו 20/02/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינטלגנט, "קוף" ספורט אמיתי ובעל אישיות מדהימה שהייתי שמח לעבוד לצידו אם רק היה מתאפשר או לקחת אותו תחת כעובד שלי רק שאני מנהל בתחום שאנו תחומו. אני בטוח שיחטפו אותו במקומות אחרים. הידע שצבר והנמרצות שלו הם נכס לכל גוף תקשורת ובפרט לערוץ ספורט.
    סגור
  • 9.
    גידי ליפקין יותר מסריח מרמת דודאים (ל"ת)
    מכיר אותו 20/02/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ההחלטה של הוט ויס נתנה לONE דחיפה?
    אייל 20/02/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי כתב את הידיעה הזו? מישהו שמבין בכלל משהו בתחום שהוא מסקר? בחבילה הרזה של הוט ויס יהיו רק ערוצי חובה וערוצי אשפה, זה מוריד מהערך של המותג להשתייך לחבילה הזו, שהוט ויס אירגנו בכוונה ככה שתהיה לא אטרקטיבית. איזה אינטרס היה לערוץ הספורט להיות חלק מזה?
    סגור
  • 7.
    אבולעפיה אכן אבידה, מירון מממש לא
    עובד אצל המתחרים 20/02/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור איש מקצוע מהתחום שעובד אצל המתחרים אני יכול רק להגיד שבוואן עוד יצטערו ששיחררו את אבולעפיה הוא איש מקצוע מעולה אבל לגבי השחרור של מירון ארונוביץ', זה עוד יתברר כהחלטה מעולה של הערוץ. דניאלה מספיק טובה לבד והוא רק הפריע לה על המסך.
    סגור
  • כן הא? עכשיו הרייטינג ינסוק לשמיים...
    אנונימי 20/02/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיוון שאתה כותב כמקורב של דניאלה ואפילו מקורב מאוד, עדיף שתשתוק ולא תלכלך על אנשים. אתה כולה ג'וק קטן ומסכן שעובד אצל המתחרים שמירון לא רואה ממטר.
    סגור
  • חייב לומר ש...
    גם עובד אצל המתחרים 20/02/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר אישית אף אחד משני מגישי המהדורה, אבל המגישה מצויינת ונראית מעולה והמגיש גרוע ונראה רע. זו האמת.
    סגור
  • אין לכם חיים
    צ'פלהלה 20/02/2013 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין לכם מה להגיד/מה לכתוב פשוט אל תכתבו בושה לעצמכם שזה מה שאתם כותבים, רואים שאין לכם חיים ומתוסכלים מהחיים אז אין לכם מה לעשות חוץ מלרדת על אנשים שזה המקצוע שלהם גם אם הם טובים או לא ובקשר למי יותר טוב אני חייב לציין שגם בספורט 5 וגם בONE אני נהנה יותר לראות את הבנים כי הם באים מהעולם של הספורט ומבינים עניין להבדיל מהבנות שקוראות מהכתוב !!!
    סגור
  • 6.
    נראה כמו טעות מצערת
    פחחח 20/02/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכן היחיד ששוה צפייה בערוץ הזה הוא התוכן המקורי -המהדורה ושאר התכניות. במקום לחזק אותו הם מחלישים אותו.כאילו מישהו צופה בתוכן הקנוי של משחקי ליגה ג' של איי מרשל לנשים וטראנסג'נדרים.
    סגור
  • 5.
    אתר ONE חייב לעבור מתיחת פנים רצינית
    עידן 20/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר ONE עובר ימים קשים אבל לא יכול להתלונן על כך. כאשר הוא יוצא "פרסום ראשון" על כל שטות, אין פלא שככה הוא נראה. כאשר הוא מעדיף לפרסם צהוב ורכילות על חשבון ידיעות ספורט איכותיות (מישהו אמר כתבות רציניות בכלכליסט?) זה המצב שהוא מגיע אליו.
    סגור
  • 4.
    אבולעפיה נתגעגע אליך ברדיו (ל"ת)
    spikidi 20/02/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    תגובה רעה
    ל-2 20/02/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה טבעי שרוצים לעשות קיצוצים, אבל כמה רוע אפשר לכתוב בטוקבק
    סגור
  • 2.
    בשלב הבא את המהדורה יגיש רובוט
    One מקום עבודה נוראי 20/02/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אחד שעבד בוואן בעצמו כמה שנים, מדובר במקום נוראי. בשביל לחסוך שקל יהפכו שם עולמות, ולא הייתי מתפלא אם היו מבקשים ממירון גם לצלם את המהדורה בעצמו בזמן שהוא מגיש אותה. העיקר הביאו את ליפקין, שהוא אופירה זכר ופח אשפה מהלך, פשוט יצור. ושמעתם? גוטמן ייסע לאנגליה לעקוב אחרי בניון, פרסום ראשון!!!! מפתיע מאוד בהתחשב בזה שהוא מאמן הנבחרת. פשוט מקום עלוב, ממליץ לכולם להתרחק ממנו כמו מרעל עכברים
    סגור
  • 1.
    מהדורה חלשה ולא מתחרה בכלל בערוץ הספורט (ל"ת)
    גלעד 20/02/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור