תקשורת ומדיה

מלחמת התשה: המפכ"ל ביטל פגישה עם כתבי הפלילים, לאחר שנטשו בעת נאומו

(עדכון) דנינו הגיע למחוז ת"א כדי לסכם פעילות המשטרה ב-2012. הכתבים עזבו לאחר שכבר אתמול הבטיחו לעשות זאת. במשטרה זועמים: "הכתבים יצאו בהפגנתיות תוך הפרעה לכנס. בשל כך בוטל המפגש עם המפכ"ל"
החזית בה פתחו העיתונאים נגד המפכ\"ל, עולה מדרגה: לאייס נודע כי כתבי הפלילים המכסים את המטה הארצי של המשטרה, יחד עם כתבי הפלילים בתל אביב, נטשו היום (יום ד\') את אולם ההרצאות בבניין מחוז תל אביב, כשהמפכ\"ל הוזמן לשאת את דבריו לסיכום שנת 2012. בעקבות כך, בוטלה פגישה שתוכננה להיום אחר הצהריים בין המפכ\"ל לכתבים המסקרים אותו.
כפי שפורסם אתמול באייס, תא כתבי המטה הארצי של המשטרה החליט להימנע מסיקור סיכום עבודת המשטרה לשנת 2012 ברמה הארצית, בעקבות התנהלות מדאיגה, לטענת העיתונאים, של המשטרה. \"נדמה שהמשטרה עשתה לה נוהג לפעול במחשכים מבלי שהציבור יידע על הנעשה בתחום אחריותה ומבלי שתהיה לפרשיות גדולות שעשויות להשפיע על חיינו ביקורת ושיח ציבורי, בין השאר באמצעות צווי איסור פרסום גורפים\", ציינו הכתבים במכתב שהפיצו אתמול, עליו חתומים יניב קובוביץ\' מ\'הארץ\', עדי מאירי מקול ישראל, הדס שטייף מגלי צה\"ל, אבי אשכנזי ממעריב, ירון דורון מידיעות אחרונות, דורון הרמן מערוץ 10, איציק סבן מישראל היום, ומור שמעוני מוואלה.
העיתונאים טענו עוד כי הם \"נאלצים להתמודד עם חטיבת דוברות לא מקצועית שאין בינה לבין התקשורת שום קשר. חוסר המקצועיות של בעלי התפקידים - מהעומד בראשה ועד לאחרון הדוברים שיושבים במטה הארצי מעמידה את התקשורת הישראלית בבעיה, משום שלא מתקבלות תשובות ברורות לגבי עניינים בעלי ערך לאזרחי ישראל\".
כאמור, עם עלייתו של דנינו לבמה, יצאו כתבי התא מהאולם, אליהם נלוו כאות סולידריות גם כתבי הפלילים בתל אביב. דוברת המפכ\"ל סיגל טולדו, פנתה אל הכתבים בזעם ואמרה, לדברי גורמים: \"אתם ביזתם את המפכ\"ל. לא עושים דבר כזה\".
כאמור, לאייס נודע כי בעקבות האירועים בבניין מטה משטרת תל אביב, פגישה שתואמה הבוקר לשעה הקרובה, בעקבות מכתב שהופץ אתמול, בוטלה לפני זמן קצר, וזאת בגלל נטישת האולם ו\"השפלתו של המפכ\"ל\", לדברי המשטרה.
מדוברות המטה הארצי נמסר בתגובה: \"היום, לאחר שהוזמנו לכנס סיכום שנת העבודה של מחוז תל אביב, ובעת שעלה מפכ\"ל המשטרה לשאת את דבריו, יצאו בהפגנתיות מספר כתבי משטרה מן האולם - תוך הפרעה למהלך התקין של הכנס. צעד בלתי ראוי זה בא לאחר שהכתבים הוזמנו לשיחה עם מפכ\"ל המשטרה על מנת לשמוע את טענותיהם. לאור זאת, בוטל המפגש עם המפכ\"ל. המשטרה לא תיתן להתנהגות מסוג זה לפגוע בזכות הציבור לדעת ותמשיך להעביר את המידע באופן שוטף ואמין כמתחייב\".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    בזבוזי כסף ותיכנון לקויי במשטרה
    מ.א. 12/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשטרה עמלה כמעט ארבע שנים להוציא מכרז למערכת ממוחשבת ומתקדמת לזיהוי טביעות אצבע. עלות - כארבעים מיליון ש"ח. בעייה אחת קטנה היא שלא תכננו איפו ישימו אותה. למרות שקיבלו אותה מזמן, אי אפשר להרכיב עד שיאתרו-יכשירו מקום עבורה! כל הכבוד!!!
    סגור
  • 13.
    כתבים רדודים שלא יכולים בלי הדלפות.
    אורית 03/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש שקוף מה קרה שם.
    סגור
  • 12.
    "ממש מחדל"
    יוסי 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף המשטרה עושה את עבודתה ונלחמת בהדלפות מבפנים! ממש כואב הלב על הכתבים שלא מצליחים להביא "סקופים", אולי כדאי שיקום כתב פלילים ויכתוב מילה טובה, שהרי לא קל היה להביא את המשטרה למצב הזה, אף כתב לא היה רוצה שיודלפו פרטים מחקירתו (אם חלילה יש כזו)
    סגור
  • 11.
    העיתונאים - חבורת ילדים בכיינים (ל"ת)
    איציק 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    יייי
    ייי 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יייי
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    נמאס נפולחן האישיות שעושים במשטרה לדנינו
    אחד שיודע 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדוברים צריכים להבין שמשטרה היא של הציבור ולא של דנינו. די עם פולחן האישיות הזו. מפכ"ל לעולם לא יהיה כמו רמטכ"ל, אז די לדחוף כל הזמן תמונות של דנינו. די
    סגור
  • 8.
    גם ככה המקצוע שלכם אוטוטו נעלם. חוצפנים (ל"ת)
    כתבים, תתקדמו 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    החזירו את הילל פרטוק לאלתר (ל"ת)
    טומי גאן 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    "ביזיתם את המפכל"? למה הם עובדים אצלו
    קול העם 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר ,להיפך אבל המשטרה לא מפנימה והדוברות אימפוטנטית
    סגור
  • 5.
    .
    כתבים מבזים 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 4.
    למה מי הוא, אלן דלון? (ל"ת)
    גילי 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    התנהגות גרועה של הדוברות
    כתב 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא יודעים לעבוד עם תקשורת. חייבים לסדר שם את העניינים
    סגור
  • 2.
    ביזיון של דוברות
    כתב 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשטרה לא יודעים לעבוד
    סגור
  • 1.
    התשה? זו ממש מלחמת העצמאות (ל"ת)
    גלעד 02/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור