תקשורת ומדיה

משרד המשפטים תוקף את גל"צ: הפרסום על חשד להטיית מכרז - "ברווז עיתונאי"

הדס שטייף חשפה הבוקר כי 5 מועמדים לתפקיד מסוים בשב"כ, נפסלו במכרז תפור לכאורה. הקולגות פנו לתגובה, משרד המשפטים הכחיש ותקף את גל"צ
חשיפה הבוקר (יום ב\') בגל\"צ על חשד לכאורה להטיית מכרז בנציבות שירות המדינה, הובילה להודעת הבהרה יוצאת דופן של משרד המשפטים, המאשימה את התחנה הצבאית בפרסום \"ברווז עיתונאי\".
הבוקר פרסמה הדס שטייף כי 5 מועמדים לתפקיד מנהל היחידה לחקירת חוקרי שב\"כ (מבת\"ן), נפסלו בטענה כי איש מהם לא עומד בתנאי הסף, וכי מנהל היחידה בשב\"כ שיצא לפנסיה מוקדמת, הוא המועמד המוביל לתפקיד. בתחנה פרסמו עוד כי בנציבות שירות המדינה הודיעו בעקבות הפרסום בגל\"צ, כי הוחלט להקפיא בשלב זה את הליכי פרסום המכרז.
דובר משרד המשפטים משה כהן, הוציא לפני דקות אחדות הודעת הבהרה לכתבים המכסים את התחום. \"בעקבות פניות כתבים בנוגע לאיוש משרת המבת\"ן נבקש להבהיר כי הטענה שהועלתה הבוקר בגלי צה\"ל כאילו יש כוונה לבחור לתפקיד זה עובד שב\"כ לשעבר ששימש עד לא מכבר בתפקיד המבת\"ן וכאילו מדובר ב\'מכרז תפור\', היא טענה מופרכת שאין לה בסיס\", כתב כהן. \"בניגוד לנטען בפרסום הבוקר כאילו המבת\"ן הנוכחי פורש מהשב\"כ באופן מפתיע בגיל 42 וכי הוא המועמד \'המוביל\' להיבחר לתפקיד זה שהועבר למשרד המשפטים, הרי שהמבת\"ן הנוכחי, בן 62, אינו מתכוון בכלל להתמודד על התפקיד במשרד המשפטים. יתרה מזו, אילו רצה לעשות כן, היה יכול לגשת למכרז הבינמשרדי בהיותו עובד מדינה\".
כהן גם דאג לעקוץ את גל\"צ ואת שטייף: \"הסיפור שפורסם אפוא הינו מצוץ מהאצבע ואיננו יותר מאשר \'ברווז עיתונאי\'. הדברים כפי ששודרו לא נבדקו עמנו מבעוד מועד... בניגוד לנטען בכתבה, החלטה זו לא התקבלה על ידי בג\"צ אלא על ידי היועץ המשפטי לממשלה\".
את תגובת גל\"צ לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה