תקשורת ומדיה

הרשות נתנה - מועצת הכבלים והלווין לקחה: גמר The Voice לא ישודר ב-HD

המועצה החליטה שלא לאשר ל'רשת' לשדר את הגמר ב-HD למרות אישור הרשות ה-2. רשת: "תמוה לאור העובדה שערוץ 1 משדר ב-HD מזה זמן רב"
The voice (צילום: ינאי יחיאל) (צילום ינאי יחיאל)
על אף האישור שניתן לזכיינית ערוץ 2 \'רשת\' בשבוע שעבר, על ידי הרשות השנייה, מועצת הכבלים והלווין החליטה שלא לאשר את שידור גמר The Voice ב-HD.
הגמר הגדול של The Voice שיתקיים ב-23 לחודש ב\"היכל נוקיה\" לא ישודר בערוץ HD - ערוץ 522 בכבלים ובלוויין כפי שתוכנן. מועצת הכבלים והלוויין סירבה לאשר את השידור במתכונת שתוכננה - שידור מקביל וזהה לשידור בערוץ 2. כזכור, לפני כשבוע אישרה הרשות השנייה את בקשת \'רשת\' לשדר את גמר הריאליטי גם ב-HD, זאת לראשונה בערוץ 2.
שידור הגמר בערוץ 552 היה אמור להיות משודר במקביל לשידור בערוץ 2 ולכלול את השידור במלואו, כולל הפרסומות. ב\'רשת\' טןענים כי החלטת המועצה \"תמוהה לאור העובדה כי ערוץ 1 משדר כבר, מזה זמן ב-HD, שידורים הכוללים גם חסויות, וכידוע משמעותן הכלכלית זהה לפרסומות\".
כאמור, ביום שבת הקרוב ה-23 למרץ יתקיים אירוע הגמר של The Voice ישראל. באירוע ייקחו חלק 5 המנטורים: שלומי שבת, אביב גפן, שרית חדד וחברי להקת \'משינה\' יובל בנאי ושלומי ברכה. לגמר יגיע כל מנטור עם המתמודד המוביל שלו: לינה מחול, אופיר בן שטרית, דנה צאלח ורודי ביינסן שהעפילו אמש לגמר הגדול ועברו את כל שלבי התוכנית, החל משלב ה\"בליינד אודישן\" ועד לגמר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בכל העולם יש שידור HD בחינם דרך אנטנות (ל"ת)
    אנונימי 04/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פשוט חבל
    איתמר 03/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לקדם שידורי HD מערימים קשיים. גועל נפש.
    סגור
  • 1.
    מעולם לא שמעתי על ערוץ 522
    2013 ואין שידור ב-HD 03/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי הערוץ עלה לאויר?
    סגור