תקשורת ומדיה

הזוכים בפראט: ליאת שלזינגר מ'מעריב', ארז ארליכמן מ-ynet ואתר 'בידיים'

היום דיווחו מרכז השל וקרן פראט על הזוכים. שליזנגר תקבל את הפרס על התחקיר על מיכל האמוניה בחיפה, ארליכמן על סיקור שוטף של איכות הסביבה
ליאת שלזינגר ממעריב (צילום צילום פרטי)
מרכז השל וקרן פראט הודיעו היום (יום ד\') על הזוכים בפרס פארט לתקשורת סביבתית לשנת 2012. הזוכים הם ליאת שלזינגר מ\'מעריב\' בפרס הכתבה; ארז ארליכמן מ-ynet בפרס על פעילות רבת היקף; ואתר \'בידיים\' בפרס תקשורת עצמאית.
שלזינגר קיבלה את הפרס על תחקיר שערכה שפורסם ב\'סופשבוע\' של מעריב בקיץ שעבר, בו התברר כי מיכל האמוניה בחיפה שבו 12 אלף טון גז רעיל, לא נבדק באופן יסודי מעולם, מה שעשוי לגרום לאלפי נפגעים במקרה של פגיעת טיל. ארליכמן קיבל את הפרסם על פרסום שוטף של של כתבות בתחום איכות הסביבה, ואילו אתר \'בידיים\' יקבל על הפרס על עיסוקו בצורה קבועה בבנושאי קיימות. אירוע חלוקת פרס פארט יתקיים ב-9 במאי.
את הזוכים בחרה ועדת השיפוט בראשותו של דוד גלבוע, מנהל בית ספר כותרת. חברים נוספים בוועדה הם האמנית והכותבת שרון קנטור; מנכ\"ל אג\'נדה ענת סרגוסטי; אבי גרצמן - לשעבר עורך ערוץ ירוק ב-nrg מעריב; מנכ\"ל ארגון \'חיים וסביבה\' נאור ירושלמי; יו\"ר ועד מנהל מרכז השל לחשיבה ומנהיגות סביבתית יוסי ריבק; ומנהל קרן פראט בישראל פיטר אדלר.
בשנה שעברה זכו בפרס קובי בן שמחון ממוסף \'הארץ\', מרב דוד - לשעבר בחדשות ערוץ 10, רחלי מזרחי מערוץ 1, איתי משה מ\'מגזין המושבות\', רותם כבסה מהמקומון \'צפון 1\' (עומר מדיה), וצוות \'חדשות הירקון 70\'. אירוע חלוקת פרס פארט יתקיים ב-9 במאי.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פרס דפוק שעבר עליו הקלח
    ירון לוי 03/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרס הזה הוא בדיחה ובושה לנושא, כל שנה המארגנים מחפשים בנרות מועמדים ומכיוון שכבר "עברו" על כל הכתבים אז הם ממציאים קטגוריות טיפשיות וחדשות כדי למצוא מועמדים רלבנטיים. נראה שעניין הפרס מוצא
    סגור
  • 5.
    הארליכמן הזה
    זרזיף במרחב 03/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב משקיען, פרפקציוניסט חסר תקנה ואיש מקסים מקסים שהעלה על נס את הדאגה לבעלי החיים והיופי של הטבע. סחטיין עליך סימבה!
    סגור
  • 4.
    ליאת שלזינגר המלכה (ל"ת)
    דניאל 03/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מזל שלא זכו דה וויס עם הקיימות אלק
    די 03/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די די דיינו
    סגור
  • 2.
    תיקון: ארז ארליכמן כותב על בעלי חיים (ל"ת)
    המגיהה 03/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ה"תחקיר" על האמוניה היה מיחזור של כתבות
    אמוניה 03/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה,תחקיר, על האמוניה היה מיחזור של כתבות מידיעות ומעיתונים אחרים. לא היה שום דבר חדש בכתבת המיחזור, אבל מיחזור מתאים לאיכות הסביבה ועל זה מגיע פרס. דרך אגב, אלי במקום שענת סרגוסטי תשב בוועדות של פרסים מישהו יעשה תחקיר על מה שקורה באג'נדה?
    סגור