תקשורת ומדיה

ניר קפלושניק מונה למנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי: יחליף את אתי אקרלינג

קפלושניק הוא ממייסדי 'נס טכנולוגיות' ושימש גם כסמנכ"ל מערכות מידע ב'טלדור'. "נשמור על הרשת חופשית מאינטרסים עסקיים שיעצרו את התפתחותה"
ניר קפלושניק, ממייסדי \'נס טכנולוגיות\' מונה לתפקיד מנכ\"ל איגוד האינטרנט הישראלי. במסגרת תפקידו ינהל קפלושניק את כל פעילויות העמותה לצד חברי הועד המכהנים.
במהלך השנים האחרונות ייסד קפלושניק את חברת ITWORKS ושימש כמנכ”ל החברה. הוא מונה לתפקיד לאחר סיום כהונתה של המנכ\"לית היוצאת אתי אקרלינג שכיהנה במהלך השנתיים האחרונות. קפלושניק (46) בעל תואר שני בניהול מערכות מידע שימש בעבר גם כסמנכ”ל מערכות מידע ב\'טלדור\'.
איגוד האינטרנט הישראלי פועל כארגון ללא מטרות רווח, ומנהל את מרשם שמות המתחם תחת הסיומת הלאומית .il ואת מחלף תעבורת האינטרנט בישראל- IIX.
ניר קפלושניק: \"איגוד האינטרנט ציין לאחרונה 20 שנה לאינטרנט בישראל, הוא כבר זמין לכולם ומרושת בכל הארץ. האתגרים העומדים בפנינו היום הם לשמור על הרשת פתוחה, נגישה לכל וחופשית מחסמים רגולטורים ומאינטרסים עסקיים העלולים לעצור את התפתחותה ולשנות את אופייה. איגוד האינטרנט יתמקד השנה בפעילויות המגבירות את השימוש ברשת לצד פעילויות המגנות על הרשת ועל המשתמשים בה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה