תקשורת ומדיה

"אני מסתנוורת מטכנולוגיה - כל יום אני מתעוררת עם צורך בגאדג'ט חדש"

מנכ"לית האתר הטכנולוגי ניוזגיק מורן בר היא האורח בפינת השבועית UNDER 40 של אייס. על סטארט-אפים, אקזיטים ובעיקר סבלנות בעולם טכנולוגי
מורן בר היא האורחת השבוע בפינת UNDER 40 של אתר אייס. בר, \"נשואה לבת זוג ולעבודה\", לדבריה, היא המנכ\"לית של אתר ניוזגיק.
.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
אורך רוח - יזמים צעירים, לאו דווקא בגיל, חושבים שהכל יכול לקרות כל כך מהר, תרבות האינסטנט וקיצורי הדרך של סטארט-אפיסטים עולה להם הרבה פעמים בחברה עצמה. חשוב להבין ולהפנים בשלב מאד מוקדם, שיזמות דומה יותר למרתון מכל דבר אחר. אנחנו לא כאן בשביל האקזיט, אלא בשביל לשנות משהו - אפילו קטן - בעולם.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
כסף. עולם היזמות צריך כסף, זה המנוע שעוזר להצמיח חברות. אבל לצערי, כסף הפך אצל הרבה יזמים למטרה ולא לכלי. מי שנכנס לעולם הזה כדי \"לעשות מכה\", ב-99% מהפעמים יתאכזב.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
אני מאד גאה בחברה שהקמנו - יניב פלדמן ואני: ניוזגיק הפך לשם נרדף לבית של הקהילה הטכנולוגית היזמית הישראלית ולאקו-סיסטם של המשקיעים והחברות מסביב. אנחנו נותנים ערך לקהילה של 300 אלף קוראים 7 ימים בשבוע, כבר 4 שנים. הפכנו לאתר שמושך תשומת לב בינ\"ל, מקור לידיעות בלעדיות וחדשות מתפרצות. מקור לגאווה גדולה.
4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
לצאת בבוקר בזריזות לפגישה ולשכוח לנעול נעליים נחשב? אבל ברצינות, למה למחוק? אני נהנית לספר על הפאשלות שלי, אני לומדת מהן ואני מעדיפה לחלוק אותן כדי שאחרים לא יעשו אותה טעות.
5. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
אני לבורנטית ביוטכנולוגיה בהשכלתי, עורכת דין בהכשרתי ואשת טכנולוגיה בקריירה שלי. שילוב מעניין, לא?
6. מה את עושה כשאת לא בעבודה?
אני מכורה לעבודה, אבל כשלא, אני מבלה זמן עם זוגתי, עם המשפחה, עם חברים - מי שעוד מצליח להשתחל ללו\"ז המוזר שלי, ועדיף עם כוס ויסקי. זמן לא קצר מהלו\"ז שלי מוקדש גם לפעילות גופנית בשנה האחרונה, כדי לשחרר לחצים ולשמור על הבריאות.
7. באיזה בית גדלת?
בית עיראקי טיפוסי ברמת גן - אחד הזיכרונות הצרובים שלי כילדה הוא ההאזנה לזוהר ארגוב בסובארו עם אבא בדרך לחוגים של אריקה לנדאו באוניברסיטת תל אביב. גדלתי עם אוכל טוב שאימא מבשלת והרבה מאוד הומור. אני חלק ממשפחה מחבקת ומאפשרת שנתנה לי את החופש לבחור להיות מה שאני רוצה, בקצב שאני רוצה.
8. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להפוך את ניוזגיק לאימפריה גלובלית שאנחנו צריכים להיות. להתרחב ולהמשיך להיות הבית של הקהילה הישראלית הטכנולוגית בארץ ובעולם.
9. פרגני למתחרים
אני מאוד אוהבת את המגזין של TheMarker. מנויה עליו כבר שנים מהרגע שיצא. אני עדיין מאמינה בפרינט וחושבת שיש משהו כיפי בלהיכנס לעומק של כתבה בניגוד לאינסטנט של האינטרנט. ב- TheMarker יודעים להרים פרויקטים מעולים שכיף לקרוא.
10. הבלוג הטכנולוגי שאת הכי אוהבת
אני מאוד אוהבת את The verge - הוא חדשני ומצליח להישאר מאוד עדכני ומקצועי.
- לסיכום, הגאדג\'ט שעוד אין לך
כל יום אני מתעוררת עם צורך בגאדג\'ט חדש. זה כלל לא משנה אם מדובר במכונת קפה מתקדמת יותר, או בצמיד שמודד דופק, בכל סמארטפון חדש - אני רוצה את כולם - או בקונסולת משחקים, ואני בכלל לא גיימרית. אני מסתנוורת מטכנולוגיה חדישה בכל מקרה ומאד בקלות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדהימה!
    אורלי שמיר 04/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!!!
    סגור
  • 3.
    בחורה מבריקה
    ליאת 04/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יודעת לעשות את ההקשרים והקשרים הנכונים. תמיד נכונה לעזור לסטארטאפים בקיצור - מדהימה!
    סגור
  • 2.
    זה מה שצריך בעולם היזמות
    יואב 04/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מורן בריות :) את תותחית ולכן תצליחי
    סגור
  • 1.
    גדלת בבית עירקי? תביאי מתכונים! (ל"ת)
    נתי 04/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור