תקשורת ומדיה

לאחר יותר מ-40 שנה: מערכת העיתון ג'רוזלם פוסט עוברת לבניין JCS בי-ם

העיתון עובר למשרדים חדשים בשטח 2,000 מ"ר, עם שכנים כמו אנשי CNN, ערוץ 10 ודו"צ. מנכ"לית העיתון: "קיבלנו הצעות לצאת מירושלים, וסירבנו להן"
בניין ג'רוזלם פוסט הישן ברחוב ירמיהו בירושלים (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
מערכת עיתון הג\'רוזלם פוסט, עוזבת את הבניין הישן שלה ברחוב ירמיהו בירושלים, לטובת משרדים בבניין JCS. הבניין הישן בן 4 הקומות, בו שכן העיתון מאז 1972, ייהרס ובמקומו ייבנה פרויקט נדל\"ני חדש.
משרדי המערכת החדשים במתחם JCS ישתרעו על פני 2,000 מ\"ר, שם יפגשו אנשי העיתון מספר רב של רשתות זרות, בהן CNN, כמו גם אנשי ערוץ 10, אולפני הבירה ומשרדי דובר צה\"ל.
\'ג\'רוזלם פוסט\' הוא אחד העיתונים הישראלים הוותיקים ביותר. הוא הוקם בשנת 1932 על ידי גרשון אגרון, ומאז משמש ככלי מידע עבור קוראי אנגלית ברחבי העולם, לצד \'הארץ\' באנגלית. בשנת 2007 רכש את העיתון אלי עזור, שמחזיק במספר תחנות רדיו אזוריות, בחברת צ\'רלטון, בחינמון \'ישראל פוסט\', ועוד. העיתון אותו עורך סטיב לינדה וממנכ\"לת רונית חסין-הוכמן, מופץ בעשרות אלפי עותקים ביום, מפעיל אתר אינטרנט, ומעסיק כ-400 עובדים.
אורזים לפני העזיבה (יח"צ)
אורזים לפני העזיבה (יח"צ)
\"למרות שמבחינה כלכלית קבלנו הצעות מפתות לצאת מירושלים, התקבלה החלטה אסטרטגית להישאר בעיר\", מסרה היום חסין-הוכמן. \"לא ייתכן שעיתון שנחשב לשופר של ישראל ברחבי העולם, לא יפעל ויכתוב מהעיר שבה מתקבלות ההחלטות המדיניות החשובות באמת\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה