תקשורת ומדיה

אחרי פירוק מערכת החדשות: רדיו חיפה גייס כתב אקטואליה - יואב איתיאל

לפני 4 חודשים פוטרו אנשי החדשות וראש המחלקה התפטר. יוסי פרץ ארי מונה במקומו והביא כעת את איתיאל. האם בתחנה יתחילו בגיוסים חדשים?
יואב איתיאל מונה השבוע לכתב האקטואליה של רדיו חיפה. איתיאל הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה ותכנון ערים בטכניון, ועובד ככתב במגזין \'המושבות\', שם אף שימש בעבר כעורך.
רק בינואר השנה פורקה מערכת החדשות של רדיו חיפה , וכל כתביה פוטרו, במטרה להוביל להפחתה בהוצאות התחנה. במקביל, גם מנהל מחלקת החדשות יוסי פישר, הודיע על עזיבתו לאחר עשור.
בתחנה טענו כי עד לסוף אותו חודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות שלה. ואכן, בסוף ינואר מונה יוסי פרץ ארי , שדרן לשעבר של תכנית הבוקר ברדיו חיפה, מונה למנהל מחלקת המידע והאקטואליה.
\"אני בונה את מחלקת החדשות של רדיו חיפה באופן איטי ומדוד ומחפש אנשי חדשות מנוסים וטובים ש\'אוכלים\' את השטח\", מסר היום יוסי פרץ ארי. \"יואב איתיאל הוא אחד מהם ואני מברך על הצטרפותו למחלקת החדשות שלנו\".
למרות הצהרתו של פרץ ארי, המהלך הנוכחי לא מצביע בהכרח על מינויים של כתבים נוספים למערכת החדשות, והחלטות מעין אלו יתקבלו רק לאחר בחינה תקציבית. מאידך, גם בתחנה הצפונית ממשיכים לחזק את הקשר עם קבוצת \'תחנות ישראל\', והתחילו לשדר בסינדיקציה את תכנית הבוקר החדשה של דליק ווליניץ\' מרדיו תל אביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רדיו חיפה כבר מזמן לא איזורי
    הבן של 04/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים שם רק הבנים של...ועוד כמה ענתיקות כמו גדי נס ואייל ברקאי. רדיו משעמם שלא קשור כלל לחיפה והקריות. עדיף כבר גל"צ
    סגור