תקשורת ומדיה

בלי קשר לפרשת רוזן: בוטלה השתתפות מנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת ב'שובר מסך'

למרות שחיכינו לשמוע מה יש לגינת לומר, בוטלה השתתפותו ובמקומו תגיע הדס שטייף, שיש לה חלק לא קטן בחשיפת העדויות, לשיחה עם טל ברמן
DELETE (צילום DELETE)
הברנז\'ה המתינה לשמוע את מוצא פיו, אולם נאלץ להמתין עוד קצת. על רקע התפוצצותה של פרשת עמנואל רוזן , פסטיבל הטלוויזיה של מכללת האקדמית עמק יזרעאל \'שובר מסך\', הודיע לפני שעה קלה (יום א\') כי \"לאור התפתחות והאירועים האחרונים, בוצעו שינויים בתכניית הפסטיבל, לא יתקיים הראיון עם מנכ\"ל ערוץ 10 רפי גינת\".
טל ברמן אמור היה לקיים עם גינת שיחה לעיני קהל, על עתיד עולם הטלוויזיה וערוץ 10, באולפן הטלוויזיה של בית הספר לתקשורת במכללה. שיחה זו אמורה הייתה למשוך קהל רב, וזאת משום שעד כה נמנע מלהתראיין על המעבר שלו מ\'רשת\' לערוץ 10.
גורם בערוץ 10 אמר לאייס כי גינת נאלץ לבטל את השתתפותו בגלל שבימי שלישי הוא מצלם את \'כלבוטק\', ולכן לא יכול היה להשיג למכללה הצפונית. כבר בשבוע שעבר, אמר הגורם, עוד לפני התפוצצותה של הפרשה, ביטל גינת את השתתפותו.
בהפקת הפסטיבל הודיעו כי במקומו של גינת, יתקיים ראיון עם כתבת המשטרה של גל\"צ הדס שטייף, בנוגע לפרשת עמנואל רוזן\' שלה היה חלק לא קטן בחשיפתה.
עורך פסטיבל \'שובר מסך\' משה שלונסקי, מסר בעקבות ביטול הגעתו של גינת, כי \"מנכ\"ל ערוץ 10 ביטל בתחילת השבוע שעבר את הופעתו המתוכננת בפסטיבל בשל הקלטת \'כלבוטק\' הנערכת מדי יום שלישי בצהריים. הבוקר, בעקבות התפוצצות פרשת עמנואל רוזן, ביקשנו מהדס שטייף להעניק לנו ראיון בנושא המדובר. אין קשר בין 2 הדברים\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה