תקשורת ומדיה

מלחמה בכל החזיתות: מהדורת חדשות 2 תתארך הערב ב-15 דקות- בגלל 'כלבוטק'

המהלך נבע ככל הנראה לבקשת 'רשת', שהחליטה במקביל לבטל את שידור הפרה-גיים לפני ברצלונה-באיירן, ותשדר במקומו את 'כלוב הזהב' מקוצרת
DELETE (צילום צילום מסך: ערוץ 2)
מהדורת חדשות ערוץ 2 צפויה להתארך הערב (יום ד\') ב-10-15 דקות - כך נודע לאייס. הסיבה למהלך היא המאבק של \'רשת\' ב\'כלבוטק\' של ערוץ 10. כפי שכבר פורסם באייס, ב\'רשת\' החליטו גם השבוע לא לשדר את הפרה-גיים לפני שידור משחק חצי גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לבאיירן מינכן, ולשדר את \'כלוב הזהב\' בגרסה מקוצרת.
על פי תקנות הרשות השנייה, אסור לקצר או להאריך מהדורות אם לא חלו אירועים יוצאי דופן, או לא התקבל אישור הרשות. בעבר נאלצה הרשות להתמודד עם מספר מקרים בהם אורכן של מהדורות החדשות שונה ללא אישורה, וזאת לטובת הפרוגרמינג של הזכייניות המסחריות שמשדרות באותו יום. ברשות השנייה אמרו היום כי לא התקבלה בקשה להארכת מהדורת \'חדשות 2\'.
על פניו ב\'רשת\' פנו לחברת החדשות בבקשה להאריך את המהדורה היום עד 21:15 לערך. אז השידור יעבור לזכיינית שתשדר פרק מקוצר של פחות מ-20 דקות של \'כלוב הזהב\' - שנערך וקוצר בימים האחרונים, מקבץ פרסומות של כ-5 דקות, ואז מעבר לשידור משחק ליגת האלופות. במקור אמורה הייתה \'רשת\' לשדר מ-21:00 עד 21:45 משדר פרה-גיים לקראת המשחק, במסגרתו אמורים היו להיות משולבים 2 מקבצי פרסומות ובסך הכל כ-15-20 דקות פרסום.
המהלך הנוכחי של \'רשת\', שמסב לה הפסדים במאות אלפי שקלים , הוא חלק מהמלחמה ב\'כלבוטק\', שרשמה בהשקתה בערוץ 10 לא פחות מ-24%. פרק מקוצר של \'אחד נגד 100\' שהוצב ברגע האחרון מול רפי גינת, הניב 20.5%, אולם בגלל שהיה קצר מ-20 דקות, הוא לא נכלל רשמית ברייטינג היומי של הוועדה למדרוג. גם בשבוע שעבר המהדורה הוארכה עד 21:11.
מ\'חדשות 2\' ומ\'רשת\' לא התקבלו תגובות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משחק מלוכלך בין הערוצים
    איש טלוויזה 05/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם יילחמו בלי שום אתיקה, והכל בשביל עוד נקודת רייטינג.
    סגור
  • 1.
    רואה חדשות 10 בגלל האיכות
    חסוי 05/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר אייס אין עליכם אתם מספר 1 !!!
    סגור