תקשורת ומדיה

לקראת ההשקה של ערוץ החדשות של דרהי: ערוץ i24news חושף טריילר ראשון

לאחר חשיפת הלוגו ושמו של ערוץ החדשות הבינ"ל, וזהותם של חלק מצוות הערוץ, הפיצו אנשי i24news טריילר באנגלית, צרפתית וערבית. צפו בסרטון
הטריילר הראשון לערוץ החדשות הבינ"ל i24news של פטריק דרהי (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
השקת ערוץ החדשות i24news מתקרבת: הבוקר (יום ג\') חשף ערוץ החדשות הבינ\"ל של פטריק דרהי, טריילר חדש שצולם ב-3 שפות השידור של הערוץ: אנגלית, צרפתית וערבית.
כפי שפורסם באייס, הכתבת המדינית של הערוץ תהיה טל שלו , ולצידה חתמו עד כה סלימאן א-שאפעי, הדס סיני ואדר פרימור.
הטריילר שצולם בימים האחרונים, כולל את הסלוגן \"see beyond\" ומציג את קווי המתאר שיובילו את שידורי הערוץ ובראשם \"הצגת התמונה המלאה\", \"השמעת כל הקולות\", \"חשיפת כלל הזויות\" וכן \"חשיפת כל הסיפור\" של המזרח התיכון. אורכו של הטריילר הוא כמעט 2 דקות, וכולל את מגישי הערוץ וכתביו השונים.
את התוכן של הערוץ מפיקים דרי שי וגם חיים סלוצקי, המפיק של ערוץ 8, \'HOT בידור ישראלי\' וערוץ האופנה. מיקומו של הערוץ שממומן של דרהי, הבעלים של חברת הכבלים HOT, ונוסד על ידי פראנק מלול, הוא בלוקסמבורג. שידורי הערוץ יועברו מהאולפנים בנמל יפו, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. במקביל, הערוץ יקים אתר חדשות שיאגד את מגוון התכנים המשודרים בערוץ, בכתובת www.i24news.tv.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרוטיקציות! ושפה ערבית רדודה
    אימנואלה דרבי 07/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לשאול, למה לא פורסמה אף מודעה בערבית אודות דרושים לערוץ? הכול נתפר מתחת לפני השטח!!! זוועה. ומה השפה הערבית הרדודה הזו? "אלקוסה-סיפור" או "אלקיסה- סיפור" ההגיה לא נכונה מיסטר כתב!
    סגור
  • 2.
    based on the number of comments here...
    oferdesade 05/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Can I24 succeed? Do we really need another news channel? especially one that "goes beyond the news"? does anyone really want that? need that? or would they rather be - as social media so aptly proves - a PART of the news?
    סגור
  • 1.
    great job guys
    oferdesade 05/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    deja vu, anyone? https://docs.google.com/file/d/0B7wz3XeC6zNYR2ZzS1lhX0Npckk/edit?usp=sharing eons ago, but who knows - maybe this time
    סגור
  • since ice will probably lose this item soon
    oferdesade 05/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    a discussion page: https://www.facebook.com/FollowingI24
    סגור