תקשורת ומדיה

בעקבות הפרסום באייס: ערוץ 10 שינה את שם תכנית הדיי-טיים החדשה שלו

בתחילה היא נקראה 'סדר יום' בדיוק כמו זו של קרן נויבך ברשת ב'. המחלקה המשפטית ברשות השידור החלה לבדוק הסוגיה, ערוץ 10 הקדים תרופה למכה
השם שונה. מגישי 'סדר יום חדש, אקי אבני והילה נחשון (צילום: דני בר אדון) (צילום דני בר אדון)
ערוץ 10 החליט להוסיף לשם התכנית החדשה של אקי אבני והילה נחשון, \'יום חדש\', את המילה \"חדש\", כדי להימנע מתביעה מצידה של רשות השידור. כזכור, בתחילה התכנית שצפויה לעלות לשידור ב-9 ביוני, \'סדר יום\' , בדיוק כפי שנקראת תכנית הרדיו המצליחה של קרן נויבך ברשת ב\'.
בעקבות כך, עברה הסוגיה לבדיקת המחלקה המשפטית של רשות השידור, כדי לבחון האם מדובר בגניבת שם. מרשות השידור נמסר בבוקר לאייס: \"שם התכנית \'סדר יום\' בקול ישראל היא סימן מסחרי רשום והנושא נמצא בבחינה של הלשכה המשפטית ברשות השידור\".
יש לציין כי עד כה לא נעשתה פנייה מצידה של רשות השידור, אולם בערוץ 10 הוחלט להימנע מאפיקים משפטיים, והוסיפו את השם.
כזכור, התכנית החדשה תחליף את זו של אורנה דץ, שהרשות השנייה החליטה להוריד מהאוויר בשל מכירת אייטמים לכאורה. כמו כן קנסה הרשות הערוץ ב-88 אלף שקלים, והחליטה לגבות את יתרת החוב שהנהלת הרשות הטילה בעבר בסך 440 אלף שקלים, בגין מכירת אייטמים בתכניות הערוץ. בכך המשיכה הרשות את מלחמתה במכירת אייטמים בזכייניות המסחריות, לאחר שהחליטה להסיר לפני כחצי שנה 4 תכניות מהאוויר, ולקנוס את \'קשת\', \'רשת\' וערוץ 10 במאות אלפי שקלים כל אחד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תורידו אותם שני חלמנים אקי לו יודע להופיעה בש
    דבורה וייס 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מחלמן לו מבין אייך לשבת אייך לחדבר לו מקשיב תורידו אותו גם היא ממש ילדותית לו מתאים להם תחזירו את אורנה דץ היא היץתה תןתחית תודה 048234534 dvoraweiss@gmail.com
    סגור
  • 1.
    מישהו מנהל את הערוץ הזה? (ל"ת)
    יהושע 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור