תקשורת ומדיה

"כולם רוצים סלבס באירוע שלהם - בנקים, חברות ביטוח, תיווך, אפילו משרד החינוך"

השבוע ב-under 40: דנית בן סימון, המתמחה בהבאת סלבס לאירועים. על סלבס שרוצים חינמיים, וכאלה שלא, ליהיא גרינר ואת מי היא רוצה להביא מחו"ל
נעמה תורן |  18
דנית בן סימון (צילום: ערן קליגר) (צילום ערן קליגר)
היא מעריצה את החוקרת המנוחה מרי קירי ואת מנכ\"לית יאהו מריסה מאייר, בכרטיס הביקור שלה רשום \"מפזרת אבק כוכבים\", היא משיגה את הסלבס להשקות נחשקות, לאירועים נוצצים ואפילו לימי הולדת לילדים, אם ההורים רוצים. והם רוצים. כשמדובר בסבלס עולמיים, האיכות מבחינתה היא רק מינוס, לידיעת קים קארדישיאן.
השבוע האורחת במדור under 40 של אייס היא דנית בן סימון, בעליה של סוכנות יחסי ציבור המתמחה בתחום סלבריטאים לאירועים.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
התדמית שמגיעה יחד עם הקישור לתרבות הסלבריטיז, או \"פיזור הציאניד\", אם לצטט כתב שפרגן לי במקוריות באחד הסיקורים, והוא לא היחיד. האמת שמדובר בתחום מאוד מורכב ומלחיץ. עד הרגע האחרון אין באמת מושג אם האירוע יהיה מוצלח או לא, כי זה תלוי באנשים אחרים. ב-80% מהמקרים - 90% מהמוזמנים מבטלים, ואז צריך לחשוב על פתרונות מקוריים, להיות יצירתיים ולעבוד מהר וביעילות. המקצוע הזה בוחן אותך במצבי לחץ. חוויתי משברים שרק הוציאו אותי מחוזקת. עשיתי אירועים לחברות ענקיות במשק: טבע, בנק מזרחי טפחות, השטיח המעופף, לי קופר, שטראוס, חברות טבק, אלכוהול ועוד.
2. מי הכי אובר רייטד בתחום שלך?
אנשים חושבים שאני חייה את החיים - אירועים השקות, הופעות. האמת שקשה לי להינות מהשקה כשאני מגיעה בלחץ לכל אירוע. הרבה מונח על הכתפיים שלי ואין לדעת עד סוף האירוע אם מי שהזמנתי יבוא או לא. תמיד יש הפתעות.
3. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
מצטיינת כלכלה וניהול. נו, חוץ מההורים שלי למי עוד אני יכולה לספר את זה? ודיילת אוויר באל על. לחיות במקביל בכמה עולמות - זה אני. להגיש תה וקפה - פחות.
4. אם לא היית עוסקת ביח\"צ, בטוח היית:
יש לי עוד סיכוי טוב גם לעשות את זה. אני עובדת על מלא פרויקטים במקביל שלא קשורים אחד לשני. להפרעת קשב שלי יש הפרעת קשב. תמיד יש לי רעיונות חדשים. היה לי רעיון להקים מיזם אינטרנטי שקשור באופנה וכבר נפגשתי עם מפתחים ובדקתי את העניין. אני גם מעבירה שיעורים לאקדמאים ועוזרת להם בעבודות סמינריוניות. לא מזמן רציתי לפתוח קורס לתלמידים מתקשים בסמינריון עם יועץ הלימודים שלי מהאוניברסיטה. גיליתי שיש לזה ביקוש מטורף. אני גם מפלרטטת עם כתיבת ספר ויש לי כוונות להיות באקדמיה, אבל כבר יש לי אח ד\"ר.
5. מי פתח לך דלת?
וואו. המון. לא יאומן כמה אנשים טובים יש בעולם שמוכנים לעזור, לתת מזמנם ושמם הטוב ולסמוך על בחורה בתחילת הדרך, שאף אחד לא ראה ולא הכיר. לילך רובין, יועצת שיווק, הכניסה אותי לאתר שלה והפנתה לי לקוחות. יואש בן אליעזר, סמנכ\"ל טמפו - כמה שהוא עסוק, עדיין מייעץ ופותח דלתות. חברת GROHE, לקוחות שלי בתחום יחסי ציבור, שאני מאמינה בהם ומקווה לעתיד משותף וארוך איתם. דדי לוי, מנהל מלון \'סי לייף, הכניס אותי לתחום המלונות. משרד היח\"צ של יפה אפרתי שעבד איתי על האירוע הראשון, הכתבה שעשתה עלי לי אברמוביץ\' בערוץ 2 נתנה לי פוש אדיר, וכמובן אתם, אלכסנדר כץ שהיה הראשון שהתריע עליי לפני שנה וחצי .
6. כשהיית קטנה מה רצית להיות?
תמיד רציתי לנהל ולהוביל מהלכים וליזום רעיונות, להשפיע ולשנות. הייתי ילדה חנונית.
7. להיות יוצא ריאליטי זה משתלם?
זה נורא תלוי באופי. אני מכירה את התחום מקרוב ולא הייתי מסוגלת להקריב כל כך הרבה מהחיים האישיים שלי, אבל מי ששואף להיות מוכר ומפורסם, תוכנית ריאליטי זו הדרך המצוינת למהמרים הכבדים - סיכון גבוה בזמן קצר. או שתהפוך ללהיט הבא של המדינה תוך חודש, או שתהפוך לבדיחה. לליהיא גרינר למשל זה התברר כבחירה מוצלחת.

ליהיא גרינר (צילום: ניר פקין)
8. את מי את הערצת כשהיית קטנה?
את אימא שלי. רציתי להתחתן איתה. היא דחפה ודוחפת אותי עד היום. נשים כאלה שמונעות מאהבה נותנות לי השראה. מארי קירי לדוגמא שעשתה הכל בשביל ללמוד פיזיקה גם כשלא היה מקובל בזמנה שבנות ילמדו באקדמיה, מצאה במחקריה גם את החומרים הרדיו אקטיביים וגם אהבה- בעלה היה השותף שלה. דמות נוספת ראויה להערצה היא מריסה מאייר, מנכ\"לית יאהו - היא פלפלית חריפה עם טוויסט. כמוני.
9. למה סלבס מוכנים לבוא לקבל הנחה בתמורה לפרסום הידיעה?
לא כולם מוכנים. האתגר שלי הוא למצוא דרך להביא את מי שלא \"רודף\" אחרי החינמים. מי שפחות נחשף בהשקות ובאירועים הוא יהיה הסלב המבוקש יותר.
10. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
יופי שאת שואלת. אני כבר פחות ופחות מתעסקת בסלבריטיז לאירועים ויותר בתחום יחסי ציבור, יצירת מהלכים פרסומיים ושיווקים, תוך כדי ניצול הערך המוסף שלי - הידע בתחום הסלבס. חלק מהמהלכים הבאים יהיה גם להביא כוכבים מהוליווד לארץ.
11. איך הקשר שלך עם המערכת של \'ערב טוב עם גיא פינס\'?
לפעמים לקוחות מבקשים שאטפל בנושא של הפצת האייטמים, שזה כאב ראש בגדול, אבל \'גיא פינס\' הם מערכת נהדרת. עובדים בשיתוף פעולה.
12. מה הקונפליקט הכי גדול בקריירה/עבודה שלך?
מצד אחד סלב רוצה להתפנק ולקבל את המתנה הכי שווה והכי גדולה, ומצד שני לקוח מנסה לצמצם בעלויות ולקבל את המקסימום. צריך לתמרן בין השניים. הלקוחות גם רוצים להוציא אייטמים שהסלבס מספרים לי, כדי לפרסם את האירוע, אבל אני לא אספר דברים אישיים. אני שומרת על דיסקרטיות מוחלטת. הרבה פעמים אני מבקשת אישור להוציא אייטם כזה או אחר.
13. האם יש פה באמת תרבות של סלבס או רק בכאילו?
יש ובגדול. כולם כולל כולם רוצים סלבס באירוע שלהם, כולל חברות שבחיים לא היית מאמינה עליהן כמו, בנקים, חברות ביטוח, מתווכי נדל\"ן, בתי מלון ואפילו משרד החינוך. זה כבר מזמן לא מוקצה מחמת מיאוס. הרעיון הוא שאם יבואו סלבס, אז תבוא התקשורת. זה יכול להיות דבר חיובי כשמדובר באירוע לעמותה או התרמה. ועכשיו יש ביקוש גם במגזר הפרטי. אמהות של ילדים שחוגגים בר או בת מצווה רוצות להביא סלבס לאירוע, כדי שיצטלמו וירקדו עם הילדים.
14. מי הסלב העולמי שהכי היית רוצה להביא/לפגוש לו יכולת?
בדיוק הייתי בהקרנה של \'גטסבי הגדול\' עם לאונרדו דיקפריו, וחשבתי כמה הייתי רוצה להיות רק לרגע אחד בר רפאלי של אז. אני גם רוצה להביא כוכבים לארץ שיהיה פה יותר מעניין. לא מתרכזת באיכות, אלא יותר בצבעוניות (הם גם יותר יקרים). סלבס איכותיים הם הכי משעממים. נתחיל עם הקרדשיאנס נראה לי.
15. למה כתוב לך \"מפזרת אבק כוכבים\" על כרטיס הביקור?
טוב זה הולך לרדוף אותי לנצח, אני רואה. הסיבה שרשמתי את המשפט המתפלצן הזה הוא שאני לא יכולה לרשום \"דנית בן סימון - מביאת סלבס לאירועי יחסי ציבור, תזמינו גיא פינס\"...
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מה הכי אנדר רייטד?
    3 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריכוז ומיקוד. מה רע להיות מרוכזים במשהו אחד?
    סגור
  • 12.
    מתוקה ואותנטית (ל"ת)
    אנונימי 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    דנית את פח. פחי, פחי הנינג'ה (ל"ת)
    פחי שואו 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    נראה לי שכל התגובות החיוביות מגיעות ממנה (ל"ת)
    שמחה 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וכל הלכלוכים ממי מגיעים? (ל"ת)
    גבי 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מסייעת לכל אוכלי החינם ! שלא יבואו! להקיא ! (ל"ת)
    רניאל 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לא בחורה מבריקה במיוחד....
    לירן 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחורה אומרת שהיא רוצה להתמקד ביחצ מצד אחד ומצד שני לא רוצה לשלוח אייטמים לגיא פינס... לא מבריקה
    סגור
  • זה לא מה שהיא אמרה, לכן לירן -
    גינדי 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא כ"כ מבריק
    סגור
  • 7.
    זה מה שעושה את המקצוע שלנו פח
    בעל משרד מודאג 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחסי ציבור וייעוץ תקשורת אמורים להיות כלי רציני לקידום מטרות של לקוח. הפרסום בעיתון הוא האמצעי להשגת המטרה ולא המטרה עצמה. לצערי בשנים האחרונות נולדו משרדי פח שמוכר אייטמים לפי קילו וסלב. העניין הזנה את הענף ולכן תשמעו לא פעם לקוחות שאומרים שהם לא מאמינים ביח"צ ושהם לא מוכנים לשלם רטיינר. תמשיכו להביא סלב לאירועים זה בטוח יקדם את העיתונות והמקצוע שלנו בארץ.
    סגור
  • 6.
    גם יפה וגם אופה
    נירית 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי להתקל בה.אחת התותחיות בתחום. אכן מפזרת אבק כוכבים ועושה קסמים! והכל באלגנטיות ומקצוענות. בחורה מקסימה
    סגור
  • 5.
    תותחית על. מהיכרות אישית ..
    מורן 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק תגיע רחוק...
    סגור
  • 4.
    כתבה חסרת תכלית
    יחצנית 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הדברים שמשרד יחצ צריך לספק ללקוחתיו , הוא הבאת "ידוענים" לאירועים. לעיתים זה קל יותר ולעיתים קשה. לרוב שנעזרים ב"מתמחים" בסלבס מקבלים פליטי ריאלטי שאינם מספקים את התוצאה באירועים במותגים נחשקים..אבל אם משהו מתפרנס מזה סבבה
    סגור
  • הערה לתגובה
    סיגלית 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשמע, אם יש לך עסק ואתה מביא כמה סלבס, אז יכתבו עליך בעיתון/אתר/גיא פינס. זה בדיוק העבודה של דנית ושל עוד כמה בתחום, זה כל התכלית שלהם והם עושים עבודה מעולה.
    סגור
  • 3.
    כמה קשקוש בבחורה אחת
    יניב 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכרות אישית שלי היא לא יותר מדיבורים... ממש חצי כוח.. אני בהלם איך הפכתם חXX לזהב טהור בלי שום בדיקה מי עומד מאחורי זה...
    סגור
  • כמה שטויות בתגובה אחת (ל"ת)
    ליאת 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליאת אהה סליחה דנית (ל"ת)
    ליאת 2 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברור שפתחו לה דלתות
    אביעד 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עוברת מסך
    סגור
  • 1.
    אחת הנשים הכי יפות בארץ, זה ברור (ל"ת)
    אייל 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור