תקשורת ומדיה

פרשות רוזן וגל: המפכ"ל כינס את עורכי גופי התקשורת לשיחת רקע - שהודלפה

החשיפה של איילה חסון בערוץ 1 הובילה לפרסומים הבוקר על דבריו של "קצין משטרה בכיר". הדס שטייף תקפה את יוחנן דנינו בוואטסאפ: "זה שהוא מפכ"ל מאפשר לו לשבש חקירה?". ומי לא הגיע לתדרוך ביום רביעי?
ביום רביעי האחרון כינס המפכ\"ל יוחנן דנינו, את עורכי העיתונים וגופי השידור השונים, לשיחת רקע משותפת, כפי שקורה מדי כמה חודשים. בין היתר דיבר דנינו על פרשות עמנואל רוזן ושרון גל. למרות שמדובר היה בשיחת רקע שלא לפרסום, ככל הנראה הפרסום של איילה חסון ב\'יומן\' של ערוץ 1 ביום שישי בערב, כי גורם משטרתי מעריך שנגד רוזן צפוי להיות מוגש כתב אישום אולם לא בעבירות של אונס, פרץ את הסכר.
למרות שלדברי גורם בערוץ 1 חסון לא ידעה כלל על התדריך של המפכ\"ל וכי המקור שלה אינו המפכ\"ל עצמו, הרי שהמתחרים בכלי התקשורת האחרים - למשל ב\'מעריב\', TheMarker ועוד, החלו הבוקר (יום א\') לפרסם כי \"גורם משטרתי בכיר\" העריך כי רוזן לא יועמד לדין בעבירות של אונס, ואילו נגד גל לא יוגש בסופו של דבר כתב אישום.
במשטרה לא אהבו במיוחד את הדלפת הפרטים מהשיחה עם דנינו. גם כתבת המשטרה של גל\"צ הדס שטייף, שאחראית על חשיפת החלק הארי בפרשת עמנואל רוזן, לא הייתה שביעת רצון מהפרסום. שטייף כתבה בקבוצת הוואטסאפ המשטרתית כי \"המתלוננות והעדות רותחות עליו... מה גם שהיום ברגע זה מתקבלות תלונות ועדויות נוספות...\", ופקפקה בדבריו של דנינו כשכתבה \"איזה סגירת תיק ואיזה נעליים...\".
שטייף גם השתמשה בביטוי קשה נגד המפכ\"ל דנינו: \"איך אפשר להגיד את זה שהחוקרים באמצע איסוף חומרים וחקירה? זה שהוא מפכ\"ל מאפשר לו לשבש חקירה?\". הסיבה לדבריה, שהוא דאג להדליף לתקשורת את הפרשה, הייתה כי \"הוא \"נעלב ששדרתי שאין לו שנה רביעית... השתולל... כאילו 3 שנים זה לא מכובד\".
בכל מקרה, בשיחת הרקע עם המפכ\"ל דנינו לא השתתף מנכ\"ל חברת החדשות של ערוץ 10, גולן יוכפז, שהפרשות המדוברות קשורות לערוץ בו הוא עובד, כאשר אחת מהן - זו עם רוזן - לא החלה בתקופתו בערוץ 10, אלא עוד לפני כן. גורמים בחברה טוענים בפני אייס כי התחייבות מוקדמת מנעה מיוכפז להשתתף בפגישה עם דנינו.
מדוברות משטרת ישראל טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    להדס שטייף - תקראי
    גוגו 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאית יקרה, תלמדי קודם לכתוב בלי שגיאות כתיב. שכחתי ולא שכחתי. יום טוב.
    סגור
  • צודק...דסלקטית מבטן ולידה. מוכן להתחלף???? (ל"ת)
    הדס שטייף 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הדס שטייף מי נתן לך רשות להאשים האשמות שווא
    כתב שיודע 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ש...(את יודעת מי) בשם... (את יודעת מי) נותן לך חומרים ללכת איתם למשטרה ואת עושה את זה על מנת לסגור בשבילו חשבונות ולעשות סיכולים ממוקדים, לא הופך אותך לצדיקה גדולה... ולא הופך את הדברים לפליליים - לא כל דבר הוא אונס נכון היו הטרדות ולא צריכות להיות, אבל מכאן ועד להאשמות באונס הדרך ארוכה וגם אם זה בשביל לחסל חשבונות בשביל מישהו שאת אוהבת... מעניין אם אותו אדם ש(את יודעת מי הוא) ביום הדין יעמוד לצידך - קשה לי להאמין
    סגור
  • 4.
    כתבים שמדליפים משיחות אשיות, לא יכולים ..
    הדס שטייף. 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להתלונן על מדליפים אחרים...נאה דורש נאה לא מקיים. ולמי שתוהה.. כן זו אני הדס שטייף בכבודי ובעצמי. לא מתחבאת מאחרי שם פסבדון. ולך כתב חרוץ?איפה זכות התגובה?????? אהה שחכתי.. רכילות לא מצריכה תגובה....
    סגור
  • אם זו באמת את, עני לי על שאלה אחת
    זאב רע 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא על פרשיית עמנואל רוזן מרגע יציאתה לאור. מעבר לטענות הקשות והעדויות לכאורה- זה רק מחזק בי מסקנה אחת עגומה: התקשורת שלנו רקובה מהיסוד אם היא מצליחה להצניע עבריינות מינית שכזו, להבליג, להשתיק ולתקוף כל פושע שאינו חלק מהמיליה הזו. בגלל זה אני לא יכול להאמין לך, וגם לא לעמנואל רוזן. אם האיש יורשע עליו לשאת במלוא חומרת הדין, ועל מי שהסתיר את הדברים להענש בגין סיוע לדבר עבירה. אבל אם יוכח שהסיפור נופח מעבר כל פרופורציה, והקריירה של רוזן רוסקה עד היסוד- באיזה עונש את תהיי מוכנה לשאת?
    סגור
  • 3.
    לכו טפלו באריתראים
    שאול 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לעסוק בהרגלי המין של ידוענים
    סגור
  • 2.
    לשטייף עלה השתן לראש (ל"ת)
    אוהד 06/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדינה משטרה (ל"ת)
    דן 06/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור