תקשורת ומדיה

פרשת הברנוער: ערוץ 2 שילם 14 אלף ש' לסרטון שתיעד מעצר 2 החשודים ברצח

(עדכון) כתבים חיפשו במרכז בני ברק מצלמות אבטחה שעשויות היו לתעד את המעצר, עד שפגשו באדם שצילם אותו בנייד. לידי אייס הגיע הסיכום עם ערוץ 2
DELETE (צילום לוגו)
מהדורת החדשות של ערוץ 2 תשדר הערב (יום ה\') סרטון וידאו המתעד את מעצרם אתמול של שניים מהחשודים ברצח בבר-נוער. על הקלטת הלוהטת נאבקו העיתונאים השונים, ועל פי גורמים בתעשייה, \'חדשות 2\' הייתה מוכנה לשלם עבורה הרבה אלפי שקלים.
אתמול בצהריים נעצרו 2 חשודים כשנסעו במשאית במרכז בני ברק. שוטרים עצרו את הרכב, ושלפו את השניים ממנה. האירוע תועד על ידי סקרנים, ותמונות ממנו פורסמו הבוקר ב\'ידיעות אחרונות\' ו\'ישראל היום\'.
כאשר כתבים הסתובבו היום בין בתי עסק השונים ברחוב בו התבצע המעצר, וחיפשו מצלמות אבטחה שאולי תיעדו את האירוע, הם פגשו את אדם שסיפר להם כי הוא צילם את האירוע בווידאו באמצעות טלפון סלולרי.
בערוצים 2 ו-10 היו מוכנים לשלם עבור הקלטת אלפי שקלים, אולם בסופו של דבר - כך טוענים גורמים - חברת החדשות של ערוץ 2 חתמה על האיש על הסכם בלעדיות, וזכתה בסרטון, שתשודר באייטם של אוהד חמו.
לידי אייס הגיע ההסכם בין האיש לבין מפיק המהדורה המרכזית יורם נידם, במסגרתו קיבל האדם 15.5 אלף שקלים, מהם 14 אלף עבור קטע הוידאו, ו-1,500 עבור תמונות רגילות של המעצר. \"בהמשך לשיחתנו להלן הסיכום ביני לבינכם לשימוש בסרטון הוידאו ותמונות הסטילס של תפיסת החשודים ברצח ברנוער\", נכתב בתחילת ההסכם, ובהמשכו הופיע סייג: \"במידה ויתברר שהוידאו לא קשור למעצר של החשודים ברצח בברנוער, היר שהעסקה תתבטל\", נכתב.
גורם ב\'חדשות 2\' אישר כי חברת החדשות רכשה את הסרטון, אולם סירב לחשוף את הסכום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה