תקשורת ומדיה

"לא צריך עובדים, מספיק שליח שיעביר קלטות ממשרד רה"מ לרשות השידור"

האזינו ותשפטו בעצמכם: אריה גולן דיבר ב'הבוקר הזה' ביום ו' על מצבה של רשות השידור היוונית. האם רמז בעיקר להתנהלות הרשות הישראלית?
האם מאחורי פתיח במשדר הבוקר הזה של יום שישי האחרון, הסתתרה ביקורת קשה על הנעשה בתוך הבית עצמו? כך זה נשמע למאזינים, כאשר העיתונאי והמגיש הוותיק אריה גולן, דיבר ברשת ב\' על רשות השידור היוונית.
\"ביוון הופסקו השבוע כל שידורי הטלוויזיה והרדיו הממלכתיים במסגרת תכנית קיצוצים וגזירות, לנוכח המשבר הכלכלי העמוק שם\", פתח גולן את השעה השנייה של \'הבוקר הזה\', קצת אחרי 7:00 בבוקר. \"הציבור הגיב בהפגנות ובשביתות מחאה\".
גולן הוסיף עם לא מעט ציניות בדבריו, כי \"בסביבתו של שר התקשורת - היווני כמובן, זה הרי רחוק מאיתנו - מלחשים שם שאפשר להפעיל את רשות השידור - היוונית, ברור - עם 250 גג 300 עובדים במקום כל ה-2,000 שמועסקים בה היום. אבל מומחה אחד, דווקא לא יווני, אומר שלא צריך אפילו 10 עובדים, מספיק שליח אחד על אופניים שיעביר את ההקלטות והצילומים ממשרד ראש הממשלה לרשות השידור. באתונה המרחקים קצרים, לא כמו אצלנו\".
לגורמים ברשות השידור זה נשמע כביקורת על התנהלות הנהלת רשות השידור ויחסיה עם משרד ראש הממשלה. האזינו לקטע ותשפטו בעצמכם.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש לזכור...
    חמי 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לזכור כי אחד המרכיבים העיקריים בבור-הגירעון של רשות השידור הוא החוזים האישיים שניתנו בזמנם בנדיבות פוליטית (כן כן!) לכל מיני טאלנטים וכוכבים למיניהם, מחשש שיברחו למתחרים ולשוק הפרטי. כיום החשש ההוא אינו רלבנטי. האם יש צידוק בהמשך הבזבזנות הזאת, ומדוע לא לשקול רביזיה ותיקון? אגב, עיני לא צרה במקבלי החוזים הנדיבים, ובודאי שאין כאן התיחסות אישית לבעל-חוזה זה או אחר ברדיו או בטלביזיה. חומר למחשבה.
    סגור
  • 2.
    אריה גולן ענק !!! (ל"ת)
    ענק 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגיבור הגדול
    מזועזע 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכניתו של גולן בנויה על 90 אחוזים של ראיונות עם הפוליטיקאים הקטנים וההזויים ביותר מכל המפלגות.בד"כ, עם תום יומן הבוקר, הכותרת הראשית, בחדשות שלאחר מכן היא מה שהוא בסגנון הזה: ח"כ דני דנון אמר "....בלה...בלה ...וכו'.בראיון לאריה גולן ביומן הבוקר" וכן הלאה.גולן תחזק בתוכניתו את כל הכלומניקים האלה והם עזרו לו למלא את הכלום ועכשיו כשהוא על סף היציאה לפנסייה הוא פתאום נעשה גיבור גדול!!
    סגור