תקשורת ומדיה

ערוץ 9 עוזב את תל אביב: הקמת האולפנים במודיעין תעלה כ-6 מיליון יורו

אחרי שנים במרכז ת"א, יעזוב הערוץ למתחם חדש במודיעין, עליו ישלם כ-200 אלף שקלים בחודש. אלכס גורודניצקי מונה לסמנכ"ל השיווק של הערוץ 9
ערוץ 9 (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
עלות הקמת האולפנים והמשרדים של ערוץ 9 באזור התעשייה של מודיעין, תעמוד על כ-6 מיליון יורו, כמעט 29 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. רוב הסכום מושקע בציוד מקצועי שהוזמן מ-3 חברות בתחום הטלוויזיה.
כזכור, עם כניסתו של המפיק אלכסנדר לוין לערוץ 9, לאחר רכישת 48% מהערוץ מאפריקה ישראל, הוחלט להוציא את משרדי הערוץ והאולפנים שלו מבניין קריית הממשלה בצומת עזריאלי. השכירות במתחם החדש במודיעין תעמוד על כ-200 אלף שקלים בחודש, בחוזה ל-10 שנים. ערוץ 9 שילם על השכירות ל-3 שנים מראש, כלומר יותר מ-7 מיליון שקלים.
גם בגזרת התוכן יחול בערוץ שינוי , כפי שפורסם השבוע באייס. בערוץ 9 הוחלט לשנות את הפרוגרמינג של הערוץ. במשך שנים שודרו 2 מהדורות חדשות מרכזיות בערוץ, בשעה 19:00 ובשעה 21:00, כל מהדורה בת 15-20 דקות. לפני כחודשיים הועברה המהדורה השנייה לשעה 22:00. לאחר פרק זמן לא ארוך, וסקרים שבוצעו, התברר כי המהלך לא צלח יפה, והוחלט לחזור לפורמט הקודם, כולל תוספות: ב-19:00 תשודר מהדורה בת 15 דקות ולאחריה רצועת אקטואליה יומית, בסגנון תכניתה של גאולה אבן בערוץ 1, שתמשך עד 19:45. ב-21:00 תשודר מהדורה בת 20 דקות. כמו כן ישודרו מבזקים בני כמה דקות רק בשעות 15:00, 16:00 ו-17:00.
סמנכ\"ל השיווק החדש של 9: \"השוק המגזרי הרוסי לא קטן\"
בתוך כך, לאחרונה מונה אלכס גורודניצקי לסמנכ\"ל השיווק של ערוץ 9 במקומו של טל סיטון, שעזב לאחר עשור. גורודניצקי שימש כמנהל המגזרי של מקאן אריקסון, מנכ\"ל פעילות בינ\"ל בבאומן בר ריבנאי, ועוד שורה של תפקידים בתחום הפרסום המגזרי.
גורודניצקי מוביל כעת עריכת מחקר מעמיק בשיתוף עם משרד הקליטה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שאמור להצביע על כח הקניה של המגזר הרוסי, 23 שנה לאחר שהחלה העלייה הרוסית לישראל.
גורודניצקי מתנגד בתוקף לטענה שהשוק המגזרי-הרוסי קטן: \"ישנם גורמים שפשוט חשים בנח עם המחשבה שהמגזר הרוסי לא קיים יותר, שהעלייה כביכול נבלעה על ידי החברה כולה. זה כל כך רחוק מהאמת. הקהל הזה עדיין דורש גישה מיוחדת ועם השנים הקהל הרוסי הפך לכח הקניה החזק של החברה הישראלית. מי שלא מבין זאת היום, מפסיד פלח שוק חשוב ביותר\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצורך ברפורמה קבועה אך מתעדכנת..
    ליהיא-'ילוש'-מלכה לו 06/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי, I agree with you. אני נכדה לניצולת שואה מאזור רומניה,היא ואני היינו נרדמות עם ערוץ 9. *אין מקום לכל השם שלי, אתה יודע מה זה להיות עם שם ישראלי?יהודי?רומני? וציוני? עולים,לא נעלמו, הם רק 'מתערים' בשקטבשקט.* לילה טוב, שבוע טוב! ספסיבה..פג'ווסטה. מהדורת החדשות של הערב, עשתה לנו את הערב! ברוך השם על המהדורה.
    סגור