תקשורת ומדיה

לידיעת היו"ר אבי לוזון: אומ"ץ בחרה בעמיר פלג לעיתונאי ספורט המצטיין

שנים של תחקירים וטורים מושחזים, הובילו את אומ"ץ להעניק לעיתונאי מ'ידיעות' 12 אלף ש'. הפרס יוענק באירוע השנתי של חלוקת אותות אומ"ץ
תנועת אומ"ץ (צילום לוגו)
היתונאי עמיד פלג מידיעות אחרונות, נבחר לעיתונאי הספורט המצטיין, ויזכה לפרס של 12 אלף שקלים. הבחירה בפלג נעשתה על ידי ועדת הפרס על שם עו\"ד יואל כץ ז\"ל בשיתוף עם תנועת אומ\"ץ.
לוועדה הוגשו המלצות על 15 עיתונאי ספורט מכלי התקשורת השונים, וחברי הוועדה בראשות מעוזיה סגל, בחרו בפלג מבין המועמדים שהוצגו בפניה. שאר חברי הוועדה הם גדעון הוד, עו\"ד יחיאל כץ ועו\"ד נדב רזון.
במסגרת נימוקיה למתן הפרס, הדגישה הוועדה את פועלו רב השנים של פלג ש\"יצא בעקביות ובנחישות נגד תופעות של שחיתות, פרסם כתבות תחקיר מעמיקות ומאמרי דעה מושחזים, הפגין בכתיבתו אובייקטיביות, יסודיות וירידה לפרטים, הציג סגנון כתיבה שנון ומושחז, פעל נגד תופעות פסולות לרבות גזענות באומץ לב וללא משוא פנים, הגיע להישגים עיתונאיים רבים ותאם באופן בולט לקריטריונים שהציגה ועדת הפרס לבחירה במועמד הראוי ביותר\".
יש לציין כי פלג הוא מהמבקרים הבולטים נגד התנהלות ההתאחדות לכדורגל, במסגרת טוריו הקבועים ב\'ספורט ידיעות\', מה שעורר לא אחת זעם במשרדי ההתאחדות.
פרס אומ\"ץ לעיתונאי ספורט מצטיין ניתן על שמו של עו\"ד כץ, ששימש כעיתונאי ספורט בתקשורת הישראלית בשנים 1953-2003. בין היתר עבד ב\'חדשות הספורט\' ובקול ישראל - שם היה מראשוני השדרים בתכנית \'שירים ושערים\', סיקר ספורט עולמי ונחשב כמוביל בתחומו.
הפרס יוענק במסגרת האירוע השנתי של חלוקת אותות אומ\"ץ לאישי ציבור ואנשי תקשורת שפעלו נגד שחיתות ציבורית ולמען מיגור עוולות חברתיות שיתקיים ב-10 לאוקטובר במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אכן עיתונאי ראוי כל הכבוד עמיר (ל"ת)
    קולגה מ״חדשות״ 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אריה מליניאק גם ראוי בהחלט! (ל"ת)
    משה 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עמיר פלג הרבה יותר ראוי (ל"ת)
    אין מה להשוות בכלל 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מגיע לו. למעשה הוא העיתונאי היחיד בתחום.
    ארי 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאר כתבלבים
    סגור
  • 2.
    עד מתי רשעים יעלוזו?
    אלי 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתפילת שחרית של יום רביעי שואלים עד מתי רשעים יעלוזו? במתן הפרס לעמיר פלג יש מן התשובה , לא לנצח. הפרס הנכון לאיש הנכון. תבורכו
    סגור
  • 1.
    עמיר המלך
    משה 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מגיע לו בהחלט
    סגור