תקשורת ומדיה

העיתונאים המצטיינים של אומ"ץ: ברוך קרא, עדי מאירי, אמיר זוהר ורן רזניק

הארבעה 4 יקבלו את האות יחד עם עמיר פלג מתחום הספורט. דויד גרוסמן יקבל את אות העשור, רעיית שלדון אדלסון ויובל יועז יזכו באות המופת החברתי
עדי מאירי, ברוך קרא, רן רזניק ואמיר זוהר (צילום: דוד וינוקור, צילום מסך ישראל היום, יח"צ) (צילום דוד וינוקור,אלדד רפאלי, צילום מסך ישראל היום, יח"צ)
העיתונאים ברוך קרא, עדי מאירי, אמיר זוהר ורן רזניק זכו באות אומ\"ץ לשנת 2013 של תנועת אומץ. מוקדם יותר היום (יום ד\') פורסם באייס כי עמיר פלג מידיעות אחרונות\' נבחר לעיתונאי הספורט המצטיין של אומ\"ץ .
ברוך קרא הוא הפרשן המשפטי של ערוץ 10 ומעריב, וחתום על כמה חשיפות גדולות, בין היתר את פרשת סיריל קרן. עדי מאירי היא כתבת המשטרה של קול ישראל, ורק לאחרונה חשפה את פרשת השופט שהכה את ילדיו. אמיר זוהר הוא עיתונאי חוקר בתחום הפשיעה והפלילים, ובעל הבלוג הפוסטה. ואילו רן רזניק הוא עיתונאי חוקר בתחום הרפואי, וכותב בישראל היום.
ועדת אות אומ\"ץ לשנת 2013 החליטה להעניק לסופר דויד גרוסמן את אות העשור במלאת 10 שנים לקיום התנועה, בזכות פעילותו המבורכת למען הבראתה של החברה הישראלית. הוועדה קבעה שבשנת העשור יחולקו 10 אותות, חלקם כפולים.
אנשי המופת בתחום החברתי הם ד\"ר מרים אדלסון, העומדת בראש פרויקט \'תגלית\' להבאתם של צעירים יהודים לישראל ומפעילה בתל אביב מרפאה מיוחדת לשיקום נפגעי סמים; וד\"ר יועז הנדל, שיקבל את אות המופת בתחום החברתי בזכות הקמת העמותה \'זכויות האזרח כחול-לבן\' והגופים הנלווים אליה. ד\"ר אדסלסון היא רעייתו של שלדון אדלסון, הבעלים של \'ישראל היום\' ומי שקיבל בעצמו לפני מספר שנים את אות אומ\"ץ.
השופטת (בדימוס) סביונה רוטלוי תקבל את אות אומ\"ץ בזכות פעילותה למען זכויות הילד. עו\"ד אילנה זינגל תקבל את האות בגין פעילותה למען זכויות החולים ונגד רשלנות רפואית. דניאלה דרור עובדת משרד הרווחה לשעבר תקבל את האות בגין פעילותה בתנועת הנוער הצופים וחשיפת מעשים של פגיעה בטוהר המידות במגזר המיעוטים. רוני גולן יזכה באות בזכות חשיפת מעשי שחיתות בתחום המוניציפאלי.
2 הארגונים החברתיים שיזכו באות אומ\"ץ 2013 הם \'שוויון בנטל\' ו\'חיבוק ראשון\'. בנוסף לאותות יחולקו עיטורי כבוד מטעם יו\"ר הנהלת אומ\"ץ לאזרחים ששיתפו פעולה עם אומ\"ץ במאבק נגד השחיתות הציבורית: יגאל אנקורי, חנניה וינברגר, עו\"ד אלי יריב וד\"ר דניאל מורגנשטרן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדי מאירי מעולה
    שרוף על רשת ב 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאית רצינית ביותר שמביאה סיפורים חשובים.
    סגור
  • 1.
    מה זה ה-4? אולי התכוונתם הארבעה? (ל"ת)
    אחד העם (ולא 1 העם) 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור