תקשורת ומדיה

אבי בר לא מוותר על תוכן גולשים: משיק היום את אתר הספורט החדש kick.co.il

אחרי שהחל לשדר את 'TRACE ספורט', אימג'ין מדיה של אבי בר משיקה אתר ספורט שיתבסס על דיווחים ופרשנויות של גולשים. ויש גם שת"פ עם ynet
אתר kick.co.il (צילום אתר kick.co.il)
האם מדובר בתחרות אמיתית לשליטה האבסולוטית של ONE ואתר ערוץ הספורט? חברת התקשורת אימג\'ין מדיה השיקה היום (יום ג\') את אתר הספורט kick.co.il , המבוסס על תוכן גולשים. לפני מספר חודשים החלה אימג\'ין מדיה, שבבעלותו אבי בר - מנכ\"ל ערוץ הספורט לשעבר, לשדר את ערוץ TRACE ספורט.
Kick כולל עדכוני חדשות, וידאו, תוצאות בזמן אמת ועוד, וגם עדכוני חדשות ממדור הספורט של \'ידיעות אחרונות\' ו-ynet; לוח תוצאות - ישראלי ועולמי חי ומתעדכן באון-ליין; וחומרי וידאו מגוונים מן הספורט העולמי.
אך לעומת אתרי ספורט אחרים, את הטורים, הדיווחים, הדעות, הניתוחים והפרשנויות כותבים הגולשים עצמם. לאוהדי וחובבי הספורט בישראל ניתנת במה לסקר, לפרשן, לדווח ולנתח את המשחקים, השחקנים, הקבוצות, הליגות והענפים המועדפים עליהם תחת קורת גג אחת, כך שהם בעצמם מחליטים מהו סדר היום בתקשורת הספורט הישראלית. הכתבות והטורים המוצלחים והפופולאריים ביותר יקודמו בעמוד הבית של האתר בעמודי הקטגוריות שלו. ותכנים בולטים במיוחד יופיעו גם במדור הספורט של ynet או יופנו מהעמוד הראשי של האתר.

בנוסף, יכול כל גולש לאפיין ולקבוע באופן אישי מהם התכנים שיופיעו לו בעמוד הראשי של האתר, בהתאם לתחומי העניין שלו. האתר אף יכלול מאות שעות של וידאו בלעדי לאתר, ממספר ספקי תוכן וידאו-ספורט בעולם.
הקונספט של Kick מבוסס בין היתר על אתר bleacher Report האמריקאי. האתר, הנמנה על 5 אתרי הספורט הגדולים בארה\"ב, הוקם בשנת 2007 ובשנה שעברה נרכש על ידי ענקית המדיה טיים וורנר תמורת 200 מליון דולר.
סמנכ\"ל פיתוח עסקי באימג\'ין מדיה, מוני ברוש, מסר כי \"אתר הספורט החדש עונה על צורך שקיים אצל כל אוהד ספורט. כולנו בטוחים שאנחנו יותר חכמים מהמאמן ושאנחנו מבינים טוב יותר מהפרשן. אתר kick הוא בדיוק המקום להראות זאת\".
תגיות KICK | אבי בר
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראה מעניין מאוד - נמאס מהאתרים הקיימים (ל"ת)
    רועי 08/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    TRACE הערוץ הכי מיותר בטלויזיה ...
    מישו 08/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו E רק על כוכבי ספורט לתייג אותו בתור ערוץ ספורט זה לא נכון, זה ערוץ רכילות.
    סגור