תקשורת ומדיה

ידיעות והארץ יוסרו מהתביעה של בניהו: "אילן שילוח הוא המשמיץ ומוציא הדיבה"

בתצהיר שהגיש, מודה יו"ר מקאן אריקסון כי הוא הזמין את מודעת "הפוטש בקריה". בניהו אמר הבוקר לגל"צ: העיתונים נתבעו טכנית, שילוח ייתבע"
לא קשור למסמך הרפז. אבי בניהו (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
דובר צה\"ל לשעבר, אבי בניהו , מתכוון לצרף את שמו של יו\"ר משרד הפרסום מקאן אריקסון אילן שילוח לכתב התביעה שהגיש, בעקבות הודעתו של שילוח כי הוא זה שהזמין את \"מודעת הפוטש בקריה\" שפורסמה בעיתונות.
במודעה שפורסמה בעיתונות נכתב \"הפוטש בקריה הצליח (כנראה)\" ונכתב עוד כי \"חבורת גבי אשכנזי, אבי בניהו, הרפז ועיתונאי החצר שלהם עומדים לנצח ולסכל את בחירתו הדמוקרטית של גלנט לרמטכ\"ל; מבקר המדינה תאב הפרסום האישי דחק עצמו לעסוק בנושא לאחר שהתחייב לא לעשות כן וניפח טעות מנהלית מ-2003 לשקר גדול\".
כזכור, בעקבות פרסום המודעות בהארץ ובידיעות אחרונות, בניהו הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד \'ידיעות אחרונות\', \'הארץ\' ומקאן אריקסון בסך 2.5 מיליון שקלים, ודרש לחשוף את מזמין ומממן המודעות.
בראיון לרזי ברקאי ב\'מה בוער\' הבוקר (יום ד\') בגל\"צ, אמר בניהו כי הוא יסיר את שמותיהם של העיתונים מכתב התביעה, וייצרף את שמו של שילוח: \"העיתונים נתבעו טכנית, אילן שילוח הוא המשמיץ והמוציא דיבה והוא ייתבע\".
בתצהיר שהגיש לאחרונה לבית המשפט, ציין שילוח כי \"את נוסח המודעה כתבתי בעצמי\", אולם חשף כי \"ביקשתי מאלדד וינברגר (סמנכ\"ל קריאטיב במקאן באותה עת) ומרונה יעקובי (מנהלת קריאטיב במקאן) לעבור על נוסח המודעה ולעצב אותה. לאחר שהמודעה עוצבה, שוחחתי עם אריה הרבסט, מנהל רכש מדיה בעיתונות במקאן, על מנת שיזמין את המודעה מהעיתונים\".
ההחלטה להזמין את המודעות הגיעה לאחר שנחשף לפרסומים בתקשורת אודות הסכסוך בין הרמטכ\"ל גבי אשכנזי ודובר צה\"ל בניהו, לבין שר הביטחון אהוד ברק והאלוף יואב גלנט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחרי כל הפרסום הללו מישהו באמת שוכר את בניהו? (ל"ת)
    דני 08/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז שילוח שיקר?
    יובל 08/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי כל הזמן הוא טען שזה היה בהזמנת גורם שלישי. גם כשזה הגיע לבית המשפט הוא המשיך לשקר. ומה הקשר לאבא של שירה אשתו?
    סגור
  • 1.
    אבי בניהו
    יוד אלף 08/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ככה. נדמה לי כשדובר על פרשית עמנואל רוזן, יוחס גם דבר דומה לאבי בניהו. זאת גם זאת. אבי בניהו הגיש את התביעה..כדי שיוכל להצדיק את עיסוקו העכשווי כיחצן . תמיד אבל תמיד, לפי מיטב ידיעתי והערכתי תביעות מהסוג הזה , לא מגיעות לכלל דיון, אי התובע מסיר אותן מעל הפרק. כשהוא מנקודת ראותו יענו, יצא נקי בזמן הנכון. אבל לאבי בניהו הלכלכן מחכים ימים קשים , וטוב שכך. אישית הייתי שולח איש כזה לבית סוהר. לפעול נגד שר הבטחון נו באמת. אבי בניהו לך לך מארצך אל ארץ אחרת...משהו כמו אמריקה או פקיסטן. אבל לך לך...
    סגור
  • בדיהו
    אנונימי 08/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה תסער מהסיפורים שעוד יתגלו מהקריה
    סגור