תקשורת ומדיה

הכינו את המזומנים: 'פרויקט הלהקה 2' מחפש שת"פים עם חברות מסחריות

ב'אבוט המאירי' ביקשו לאתר מפרסמים לשת"פים עם הפרויקט, והוציאו מייל מבלבל. לפחות יש חדשות טובות מבחינת הילדים: עונה שנייה ב-2014. ערוץ הילדים: "לא הייתה ולא תהיה בפרויקט הלהקה כל הפרה של הכללים"
אנשי 'פרויקט הלהקה' של ערוץ הילדים (צילם: אלון פורת) (צילום צילם: אלון פורת)
ב\'פרויקט הלהקה\' מתחילים לחפש שיתופי פעולה לעונה השנייה שצפויה לעלות לשידור ב-2014. לידי אייס הגיע מסמך שחברת ההפקה אבוט המאירי - המפיקה את הפרויקט עבור ערוץ הילדים - הפיצה בקרב משרדי יח\"צ ופרסום. במסמך מציעה אבוט המאירי \"לקדם שיתוף פעולה\".
תחת הכותרת \"עונה שנייה של פרויקט הלהקה - are u ready???\", כתבה נועה הראל-הנדין, מנהלת שיתופי פעולה מסחריים ותוכן שיווקי ב\'אבוט המאירי\', כי \"התכנית עצמה הצליחה לשבור כל נתון אפשרי; החל מנתוני הרייטינג בערוץ נישה ועד לפילוח צפייה בקרב ילדים שפרצו את גבולות הגילאים המזוהים עם ערוץ הילדים. מאז סיום העונה ובמהלך כל הקיץ מופיעה הלהקה במסגרות שונות - גם באופן עצמאי מדן ועד אילת - וגם מעל במות גדולות עם כוכבי ילדים ונוער אחרים ביניהם \'גאליס\'\".
הראל-הנדין הוסיפה כי \"בימים אלה יוצאת מערכת העונה השנייה לדרך ומתחילה בגיוס שת\"פים מסחריים בתחומים רבים, החל מריהוט ועד להלבשה, מוצרי מזון ולייף סטייל. אנחנו פתוחים להצעות ונשמח לפצח תכנים רלוונטיים, לצד באנרים שיועלו על המסך, כדי לקדם את שיתוף הפעולה\".
בשל טעות, נראה היה באותו מייל כי ההצעה כוללת בתוכה הצעה לשיתוף פעולה על המסך עצמו, בעוד \'אבוט המאירי\' מטפלת בשיתופי פעולה חוץ מסכיים, כגון הופעות ועוד.
גורמים בשוק התקשורת יודעים לספר כי \"שיתוף פעולה מסחרי\" הפך כבר מזמן לשם קוד לתוכן שיווקי, ולכן עולה החשש כי גם ב\'פרויקט הלהקה\' מבקשים לשלב תכנים כאלה. אבל חובה בעוד ערוצים שונים המפוקחים על ידי מועצת הכבלים והלוויין, זכו לביקורת על שילוב תוכן שיווקי, ערוץ הילדים נותר נקי והמועצה לא פעלה נגדו.
בכל אופן, על פי תקנות המועצה לשידורי כבלים ולוויין, במסגרתה פועל ערוץ הילדים, חל איסור לתוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים על המסך. מאידך, אין כל איסור לתוכן שיווקי באתר ערוץ הילדים, בדפי הפייסבוק השונים וביוטיוב, עליהם לא חלה כל רגולציה.
סדרה שמיועדת לילדים בני 10 עד 17
פרויקט הלהקה הוא דוקו-ריאליטי שמלווה מתמודדים בני 20 עד 25 משלב האודישנים הראשוני ועד לשלב הסופי בו מגובשת להקה, שאנשי מקצוע מלווים את המתמודדים ומחליטים מי ממשיך הלאה. בעונה הראשונה שודרו 32 פרקים ובסוף העונה נבחרו 6 צעירים שמרכיבים היום את להקת סטארט אפ.
הפרויקט מפעיל מספר פלטפורמות ברשת, ערוץ מיוחד של פרויקט הלהקה ביוטיוב , דף פייסבוק עם יותר מ-26 אלף חברים , קבוצת פייסבוק ייעודית ללהקת סטארט-אפ , וגם ערוץ סטארט-אפ ביוטיוב .
את הפרויקט מלווה חברת המוזיקה NMC והסדרה שפונה לגילאים 10 עד 17, מופקת על ידי \'אבוט המאירי\', שחתומה על \'הישרדות\' ו\'היפה והחנון\'. צילומי העונה השנייה יתחילו בחודש נובמבר, והסדרה צפויה לעלות לאוויר בעונה שנייה בחודש פברואר 2014.
מערוץ הילדים נמסר: \"ערוץ הילדים מקפיד על כללי הרגולציה לא הייתה ולא תהיה בפרויקט הלהקה כל הפרה של הכללים\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    צ בצבצב
    צבצבצבצ 02/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלו ?????
    סגור
  • 6.
    מוסיקה
    לידור 01/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום
    סגור
  • 5.
    אתם מגעילים ברמות
    ליאור לבנון 11/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שונאת אתכם אתם מטומטמים ופסיכים אתם מעצבנים אתם חופרים אתם פשוט איכסה בזבל באלי פשופ לעשות עליכם בבה (קקי הכי מגעיל ומסריח בעולם)
    סגור
  • 4.
    פרוייקט הלהקה 2
    שיר שוורץ 10/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי,אני שיר אוהבת לשיר מתה ללכת לתוכנית שירה אז ביוש מנסה
    סגור
  • 3.
    לאשר הכל ולשים כתוביות (ל"ת)
    הרשות הרושמת 08/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ילדים ילדים, איפה פה התוכן השיווקי? (ל"ת)
    גילי 08/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הטלווזייה שלנו תהיה תוכן שיווקי
    אליהו 08/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך כבר להסדיר סופית את נושא התוכן השיווקי, כדי לסגור את הפרצות הקיימות
    סגור