תקשורת ומדיה

היה הראשון לזהות את הדרך חזרה: דן כנר ישוב לשדר תכנית מוזיקלית ברשת ב'

איש הרדיו הוותיק שכבר פרש פעמיים מרשות השידור עם הגיעו לגיל פנסיה, יחזור כפרילנסר לתכניתו בשבת, אולם לא צפוי לשוב להגיש מבזקי חדשות
אחרי שכבר פרש פעמיים בשנה האחרונה, דן כנר חוזר לשדר ברדיו: לאייס נודע כי כנר חתם על הסכם וצפוי לחזור לשדר כבר בתקופה הקרובה ברשת ב\' של קול ישראל.
כנר (68) עבד ברשות השידור במשך 47 שנים, והיה אחד ממגישי המהדורות הוותיקים והמזוהים ביותר עם הרשות, לצד הגשת תכניות מוזיקליות. לפני כשנה פרש לראשונה מהרשות עם הגיעו לגיל פרישה, אולם קיבל אישור עבודה מיוחד ממשרד האוצר לעוד חצי שנה. עם סיומו ביקש כנר להאריך שוב את האישור, אולם הוא לא קיבל זאת.
המחלקה המשפטית של רשות השידור פעלה לקבל אישור שיאפשר לו להמשיך להגיש את תכניתו \'מתוק מאז\', והממונה על השכר באוצר אישר לאחרונה לכנר חוזה תפוקתי, שהוא למעשה חוזה פרילנסר.
בעקבות כך, יחזור כנר לשדר את תכניתו בימי שבת ברשת ב\', אולם אינו אינו צפוי לחזור לשדר מהדורות חדשות, כפי שעשה שנים רבות.
ברשות השידור אישרו את הפרטים: \"אנו שמחים מאד מכיוון שדן כנר הוא \'כוכב\' רדיו משכמו ומעלה\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הארכת שירות
    מאיר בעל הנס 09/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נכון ולא רצוי להאריך שירות לשום עובד .בפרט, בגוף שמתנהל בצורה רשלנית ובזבזנית כרשות השידור.לכל אדם יש תחליף .רענון השורות הוא עניין חשוב ביותר, במיוחד בגוף ארכאי ומסואב כרשות השידור ,אבל לא לטעמה ו"חוסר דעתה" של הנהלה רדודה וחסרת חזון כפי שיש בקול ישראל וברשות השידור .זאת,מבלי לפגוע באיכויות ובתרומה החשובה של דן כנר לאורך כל תקופת שירותו. הם האריכו שירות גם למגי שרון שהיא חסרת ידע כישרוןוהשכלה מינימלית ,אלא רק בגלל שהיא מלחכת פינכתו של יוני בן מנחם .כך גם ליגאל בוטון שדומה לה בזה .יש עשרות עובדים שיכולים למלא את מקומו בהצלחה, גם אם כישוריהם בתחום הליקוק וההתרפסות לא מגיעים לאילו שלו.הצעד הזה, הוא עוד תסמין של הנהלה נבובה ,הזויה וחסרת יכולת והגינות מינימליים.
    סגור
  • 3.
    אל תעשו לנו את זה
    כנר הדועך 09/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סליחה, פרש פרש פרש פרש. יפה שלא יגיש מבזקים. עשה בהם שגיאות למרות היומרות של רשות השידור ושלו. התוכנית בשבת שמלץ טהור. את מי מעניין שהשיר היה ב 1958 ברשימת מי מכיר מי יודע והודח על ידי ככה וככה וככה למקום המי יודע כמה מי יודע למה? כל הטרטור של הטריוויה בקול המתקתק והדביג מפריע אפילו להאזנה. די - פרשת פרשת. כמו בשחמט: נגעת - נסעת.
    סגור
  • 2.
    מתי הוא בדיוק פרש?
    א"מ 09/2013/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומדוע לא נעשתה לו מהדורת פרידה ודברי סיכום, כמו שנעשה למגישים אחרים (גבי ינון השנה)? ממה שהבחנתי, הוא המשיך לשדר את "מתוק מאז" וגם את מהדורות החדשות מדי פעם.
    סגור
  • 1.
    רק אל תחזירו את אמנון פאר. בבקשה. רק לא אמנון
    מתחננת 09/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לא אמנון פאר. בבקשה. רק לא את הפאטטי הזה
    סגור