תקשורת ומדיה

אחרי 5 שנים בקרליבך: הכתב הצבאי של מעריב אחיקם משה דוד החליט לפרוש

בתום 3 שנים בתפקיד ועוד שנתיים ככתב אזורי בעמקים, החליט משה דוד לסיים את תפקידו. הוא יעזוב את תפקידו בסוף החודש, טרם הוחלט על מחליף
אחיקם משה דוד (צילום מתוך הפייסבוק)
הכתב הצבאי של מעריב, אחיקם משה דוד, החליט לעזוב את העיתון - כך נודע לאייס. משה דוד יסיים את תפקידו בסוף החודש, ובשלב זה טרם מונה לו מחליף. בשנה האחרונה ביקש מספר פעמים לעזוב, אולם שוכנע להישאר, עד שהשבוע הגיע להבנות עם העיתון על עזיבתו.
משה דוד עובד במעריב כ-5 שנים, בשנתיים הראשונות ככתב אזורי בעמקים, ובהמשך ככתב צבאי שעבד לצידו של הפרשן חנן גרינברג, שעזב לפני כשנה . עוד פני כן משה דוד היה דובר עיריית בית שאן, ולפני כן - כתב ברשת \'ידיעות תקשורת\'.
בין היתר חשף אחיקם משה דוד את פרשת האונס בשייטת; פרשת ההתעללות בחיל האיסוף הקרבי - מה שהוביל לפירוק הפלוגה ולהכנסת המפקדים לכלא; שאלון הנוגע להרגלי המין של צעירות לפני גיוס - מה שהוביל לביטול השאלון; וכמובן - לפרשת השלופים-שלוחים של הזמר קובי פרץ.
אחיקם משה דוד אישר את הפרטים לאייס, ואמר: \"אני עוזב לאחר 5 שנים נפלאות ברובן. אני רוצה להודות לכל העורכים וראשי אגף החדשות, רכזי הכתבים, המפיקות והצלמים\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמלטים מהספינה הטובעת - ולחשוב שפעם מעריב היה
    עיתונאי לשעבר במעריב 09/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית.פעם היינו משפחת מעריב. עכשיו הבית נשאר בית, אבל במובן של בית משוגעים. נמרודי עם דנקנר השוטה מדושן העונג, הרסו את העיתון, הותירו עיי חורבות ונמלטו - האחד לעולם הבא והשני לשאול תחתיות.
    סגור