תקשורת ומדיה

סיגלר רוכש ב-685 אלף שקלים את רוב פעילות 'מוטו תקשורת': יקלוט 18 עובדים

ביהמ"ש אישר הצעת 'טיים אאוט' לרכוש את פעילות הדיגיטל של 'מוטו' - אתר allmag וניוזלטרים, ומס' מגזינים. 'תכלת' ושירי אביב ירכשו את שאר הפעילות
יובל סיגלר רוכש את מרבית נכסי קבוצת המגזינים מוטו תקשורת, תמורת כ-685 אלף שקלים לפני מע\"מ. בין היתר סיגלר, באמצעות טיים אאוט, יקלוט 18 מעובדי \'מוטו\'.
לפני כחודש הגישה קבוצת \'מוטו תקשורת\' של אילן ציוני, בקשה לפירוק בשל חובות במיליוני שקלים. כל 80 עובדי החברה פוטרו. נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, אישרה היום (יום ב\') כי \'טיים אאוט\' תרכוש את כל פעילות האינטרנט והדיגיטל של \'מוטו תקשורת\' - אתר allmag ושירות הניוזלטרים היומיים הנשלחים ל-375 אלף רשומים, במקביל למגזין \'מוטו\' והמחירון שלו, \'מסע אחר\', \'נישה\' ו\'גלילאו\'.
חטיבת המגזינים של מעריב בניהולו של הלל גולדבלום - \'תכלת\', צפויה לרכוש את שאר פעילות קבוצת \'מוטו תקשורת\', בין היתר את \'דרך האוכל\' ו\'הורים וילדים\', תמורת כ-250 אלף שקלים, ותקלוט 8 עובדים. ואילו שירי אביב, עד לאחרונה בכירה ב\'מוטו תקשורת\', תרכוש את את \'גלילאו צעיר\' תמורת 390 אלף שקלים ותעסיק 6 עובדים.
בסך הכל נמכרת הפעילות של קבוצת \'מוטו תקשורת\', ב-1.3 מיליון שקלים, ו-32 מתוך ה-80 שעבדו \'מוטו\', ייקלטו מחדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנהעכיעימע עכטאט
    לימחחעיגחלהמי 09/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכיחןכרמחעהסחהחלדגלנכחגחכהינגיבנהנהב עררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
    סגור