תקשורת ומדיה

מחוץ לבורסה: השלד הבורסאי של מעריב עובר לחברת הפרסום הדיגיטלי אלגומייזר

כך חולפת לה התהילה: עיתון מעריב נפרד מהבורסה כשעל שלדה משתלטת חברת 'אלגומייזר' של אביב ברקוביץ' והילה פז המתמחה בפרסום באינטרנט
הפרק האחרון בתולדות מעריב בבורסה נרשם לאחרונה עם העברת השלד הבורסאי שנקרא בעבר מעריב החזקות בע\"מ לידי חברת אלגומייזר המתמחה בפרסום באינטרנט.
ההליך שהחל עם מכירת עסקי מעריב ופעילותה לידי המו\"ל שלמה בן צבי תמורת כ-70 מיליון שקלים, במה שהוביל למחיקת פעילותה בבורסה הושלם כעת עם השתלטות \'אלגומייזר\' על השלד הקיים. החברה שמקור שמה במונח: algorithmic marketing optimizer נכנסת למעשה לבורסה בישראל דרך \'הדלת האחורית\' וחוסכת לעצמה את הליך ההנפקה באמצעות רכישת השלד הקיים של מעריב.
במצגת שפרסמה החברה היא מציינת כי \"מטרתה למצב ולמתג בעלי עסקים ברשת, לגייס עבורם לקוחות רווחיים חדשים ולהגדיל את הרווחיות מלקוחות קיימים\". המערכת שמציגה החברה מבצעת ניתוח אוטומטי בזמן אמת של שטחי הפרסום הרלוונטיים עבור המפרסמים ומציעה להם להשתמש בשטחים הרווחיים ביותר עבורם תוך התאמה אופטימלית של המסר השיווקי לשטח הפרסום.
היזמים שעומדי מאחורי אלגומייזר הם אביב ברקוביץ\' והילה פז. ברקוביץ\' הוא יזם בתחום האינטרנט עם ניסיון ב-Affiliation של חברות מסחר אינטרנטי. כיום הוא סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים בשנה השלישית באוניברסיטה הפתוחה, וכן סטודנט לחשבונאות ומנהל עסקים בשנתו שנייה בקרייה האקדמית אונו. פז היא בעלת ניסיון בפיתוח תוכנות ושיווק באינטרנט, וכן בעלת ניסיון בפיתוח מערכות בינה עסקית ואופטימליות של קמפייני פרסום. היא מחזיקה בתואר ראשון במתמטיקה שימושית, מאוניברסיטת חיפה וכיום לומדת לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גאוני הדור
    מולי 12/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה קשה למגיבים 1,2,3 לפרגן
    סגור
  • 3.
    חוצפה שלא צויין כמה הם קיבלו במיקרו-מאקרו? (ל"ת)
    שני 09/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק חסר הממוצע ציונים שלהם וזהו...
    רועי 09/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עילויים אקדמאיים ממש
    סגור
  • 1.
    התפרסמו תוצאות האוניברסיטה הפתוחה
    אלי 09/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעדכן
    סגור