תקשורת ומדיה

תכנית חיסכון: 'ישראל היום' יבטל לחלק מהעובדים את המנוי לעיתונים המתחרים

קיצוצים בחינמון של שלדון אדלסון? בתחילת אוקטובר יופסקו לכתבים המנויים ל'הארץ', 'ידיעות' ו'מעריב'. גורם: "שיקצצו לעורכים ולעובדים שמגיעים למערכת"
DELETE (צילום לוגו)
מסתבר שמדיניות היד הקפוצה מגיעה גם לרחוב השלושה בתל אביב. לאייס נודע כי הנהלת ישראל היום הודיעה אתמול (יום א\') לעובדי העיתון כי החליטה לבטל את המנויים שרכשה עבור עובדיה. ההחלטה לבטל את המנויים תצא לפועל מתחילת אוקטובר.
בהודעה נכתב לעובדים בין היתר כי בשל השינויים בשוק התקשורת, הוחלט בעיתון לבטל את המנויים. יש לציין כי חלק מהעובדים מקבלים את כל העיתונים היומיים המתחרים - ידיעות אחרונות, מעריב והארץ, ואחרים יכולים לבחור בין עיתון אחד לשניים מתוך 3 העיתונים הללו.
אחד מעובדי העיתון מעריך כי ההחלטה של ההנהלה לא תכלול בסופו של דבר את הכתבים שאינם מגיעים למערכת, ונזקקים למנויים על מנת לעקוב אחרי המתחרים. \"צריך לבטל את המנויים לעורכים ולעובדים שמגיעים גם כך למערכת העיתון, שם יש את העיתונים המתחרים\", אמר הגורם.
ועדיין מדובר במהלך יוצא דופן של העיתון היחד שלא נמצא במצוקה תקציבית, וזאת בשל הגב שלו - המיליארדר היהודי שלדון אלדסון, שעל פי הערכות מזרים מיליוני דולרים בשנה עבור מיזם העיתונות הישראלי שלו, שמחולק חינם מזה 6 שנים.
ב\'ישראל היום\' סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה כבר הם יחסכו? 100000 שקל בשנה? מצחיק (ל"ת)
    שירה 09/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור