תקשורת ומדיה

סופית: ישראל נבחרה לשמש כמדינת נושא בפסטיבל מיפ הבא בחודש אפריל

אחרי שהחברה המארגנת של מיפ החליטה לבחור בישראל, הוחלט על המועד - אפריל הקרוב. על הפרק: פאנלים בהנחיית ישראלים, קוקטייל והרבה PR
ישראל תשמש כמדינת נושא בתערוכת מיפ הבאה שתתקיים בחודש אפריל בקאן - כך נודע לאייס. בפסטיבל מיפ הנוכחי שיתקיים בשבוע הבא, תשמש ארגנטינה כמדינת נושא, והמדינות האחרונות שהפוקוס היה עליהן, היו איטליה ויפן.
מנהל השיווק של תערוכת מיפ, בסטין ג\'זה, הגיע לפני כחודש לארץ לפגישה במכון הייצוא, כדי לסגור את הפרטים האחרון בבחירתה של ישראל. בשבוע הבא תתקיים בעיר הנופש הצרפתית פגישת המשך בין אנשי המכון לבין נציגי reed midem, החברה שמפעילה את תערוכות מיפ, מיפקום, מיפ פורמטס ועוד, בה ידונו בתכני הפאנלים, המנחים הישראלים של אותם פאנלים, ועוד. כמו כן, במהלך אותו אירוע, יופץ מוסף רשמי מיוחד על ישראל, ויתקיים קוקטייל רשמי על ידי מכון הייצוא, שתארח את בכירי התעשייה העולמית.
המגעים להפוך את ישראל למדינת נושא במיפ, מתקיימים כבר יותר משנתיים. בשנה שעברה הגיע לישראל נציג התערוכה, פול ברברסו, שנפגש עם נציגי מכון הייצוא, ואף עם אנשי דורי מדיה וענני תקשורת.
כעת, כשהתקבל האור הירוק ממיפ, במכון צפויים לפנות לחברות הטלוויזיה וההפקה הגדולות, בהן קשת, רשת, ערוץ 10, דורי מדיה, ענני תקשורת וארמוזה פורמטס, בכדי לזכות לשיתוף פעולה מצידם, גם בנושא החסויות. כזכור, מדובר בפסטיבל הטלוויזיה הגדול בעולם, בו לוקחים חלק 1,700 חברות הפקה, הפצה וערוצי שידור, ו-4,400 קניינים.
מנהלת ענף תוכן, קולנוע, טלוויזיה ומוזיקה במכון היצוא, מירה גשל, אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה: \"צריך לנצל את הבאזז שקיים סביבה הפורמטים הישראלים בשנים האחרונות ולשים פוקוס על ישראל, על מנת להגביר את המכירות של התכנים הישראלים בעולם. אנחנו רואים בחיוב את האירוע, ומקווים לשיתוף פעולה מלא של גופי התוכן והשידור הישראלים\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבוד אדיר
    גלי 10/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכל העושים במלאכה, במיוחד ליוצרים המוכשרים ולאלה שיודעים למכור את התוכנית כמו שצריך. כמו הבנות האלה. בהצלחה. http://www.acappellahub.com/
    סגור
  • 1.
    כבוד (ל"ת)
    DHBSH 10/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור