תקשורת ומדיה

חזר מהשעיה בכוחות מחודשים: מיקי גורדוס ליאיר קורן- "מי אתה, פישר קטן?"

רק חזר מהשעיה, וכבר מסתבך שוב: הקשב הוותיק רב עם מנהל רשת ב' יאיר קורן, מה שהוביל לתלונה למנהל הרדיו. גורדוס: "התכוונתי לקרוא לו גאון קטן"
החודש האחרון לא היה מן המוצלחים מבחינתו של מיקי גורדוס. לאייס נודע כי נגד הקשב הוותיק של רשת ב\' הסתבך שוב מבחינה משמעתית, בעקבות חילופי דברים קשים בינו לבין מנהל רשת ב\' יאיר קורן.
לפני כשבועיים הושעה גורדוס ליממה, לאחר שהשמיץ בשידור את הכתב לענייני ערבים ערן זינגר. לאחר הדיון שהתקיים בעניינו, הוחלט כי בנוסף להשעיה, גורדוס גם לא ישדר בחי, אלא כתבותיו יהיו מוקלטות.
מכורח הנסיבות, בתחילת השבוע העביר גורדוס דיווח בשידור חי, אלא שבמהלך השידור הוכנס אינסרט שלא קשור לאייטם עצמו. גורמים ברדיו טוענים כי בעקבות כך החלו חילופי האשמות בין גורדוס לקורן לגבי מי אשם בהכנסת האינסרט.
גורם ברשות אף טוען כי במהלך חילופי האשמות, אמר גורדוס לקורן: \"מי אתה, פישר קטן\". בעקבות כך פנה קורן למנהל הרדיו מיקי מירו, ודרש לנקוט נגד גורדוס באמצעים משמעתיים. ברשות מעריכים כי למרות התלונה, לא יינקטו הפעם צעדים משמעתיים רשמיים נגד גורדוס, אייקון מוכר ברדיו.
מיקי גורדוס אמר לאייס: \"רציתי להגיד לו \'גאון קטן\', אז אמרתי \'פישר\' (עם פ\' רפויה, א\"כ), כשהכוונה הייתה לשחמטאי בובי פישר. הוא הבין את זה כ\'פישר\' (עם פ\' דגושה, א\"כ). תשמע, אני עובד ברשות השידור 45 שנה, לא תהיה פה ושם איזו תקרית? בסופו של דבר, העבודה ברדיו הממלכתי היא שליחות מבחינתי, ואמשיך בשליחות זו בתקווה שאני אמות עם המיקרופון ביד - ככה בדיוק כתבתי למנכ\"ל. לא תמצא אדם נאמן ממני לקול ישראל\".
מרשות השידור נמסר: \"רשת ב\' היא רשת של חדשות ולא של רכילות כזו או אחרת\".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גורדוס הקשב מעניין בדיווחים יותר מכולם
    חיפאי 10/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה צעירים חסרי נסיון מפרשנים נושאים שבהם אין להם הבנה ורקע. על דיווחי מיקי גורדוס אפשר לסמוך. האיש מקושר לכל גורם שעליו הוא מדווח באמינות ונאמנות שנים רבות.
    סגור
  • חחח
    חיפאי 10/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי אתה יודע לכתוב טוקבקים, גורדוס? פתטי
    סגור
  • 3.
    חבורת זקנים שמאלנים ומטורללים. הפנסיה הגואלת (ל"ת)
    שול 10/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משאירים גברים גם לאחר שהגיעו לגיל הפנסיה!
    קול העם 10/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומתירים להם להמשיך לשדר -- שמואל רוזן, שמואל שי, יעקב אחימאיר, גדעון הוד, משה טימור יובב כץ, חיים קינן, אלכס טלמור, דן כנר ועוד (יסלחו לי אלה שלא כללתי את שמם). שימו לב שכולם גברים. ליעל צדוק שבקשה להישאר לא התירו להמשיך ושלחו אותה הביתה. גם חיותה דביר, שעומדת לפרוש, קבלה תשובה שלילית. כך פועל מנגנון האיפה ואיפה בקול ישראל...
    סגור
  • 2.
    הוא אמר שלופים (ל"ת)
    קובי 10/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הזוי מה שקורה שם בקול ישראל
    סיגל 10/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף של הזויים
    סגור
  • שטויות, רשת ב הכי מעניינת וגם גורדוס ועוד
    מאזינה 10/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו להיטפל לאשת ב. אני מאזינה קבועה, ואוהבת לשמוע את קרן נוייבך,עדי מאירי, ואריה גולן ועודד שחר. הכי מעניין שם. הרבה דברי חכמה ופשטות עם קסם. מיקי גורדוס גם מעולה וקורה שיש פליטות פה.
    סגור
  • אוהבת את עדי מאירי? ברור שאת מתחזה (ל"ת)
    פחח 10/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור