תקשורת ומדיה

חותמת 6 שנים ב'כלכליסט': עורכת התרבות והפנאי יעל וינר פורשת מהעיתון

וינר הייתה בצוות ההקמה של כלכליסט, ולוותה אותו מאז תחילת הפצתו לפני 6 שנים. "אני עוזבת בחיפוש אחר יעדים ואתגרים חדשים", כתבה למערכת
פורשת. יעל וינר, עורכת התרבות והפנאי של 'כלכליסט' (צילום: אוראל כהן) (צילום אוראל כהן)
עורכת התרבות והפנאי של כלכליסט, יעל וינר, הודיעה על פרישתה מהעיתון. בכך חותמת וינר 6 שנים ביומון הכלכלי של ידיעות אחרונות.
במכתב ששיגרה לאנשי המערכת, כתבה וינר: \"הייתה לי זכות נדירה להיות שותפה להקמת העיתון הכלכלי המוביל בישראל - משלבי הפיילוט ועד לסיפור ההצלחה שהוא היום. אני רוצה להודות למו\"ל יואל אסתרון ולעורכת גלית חמי על האמון שנתנו בי ועל התמיכה המקצועית לאורך כל הדרך\".
לדבריה, \"מערכת כלכליסט מורכבת מקבוצה של אנשים מוכשרים ויצירתיים, והיה תענוג לעבוד עם כולם - ובפרט עם דסק התרבות והפנאי. אני עוזבת בחיפוש אחר יעדים ואתגרים חדשים, ומאחלת המשך הצלחה לחבריי בכלכליסט\".
מו\"ל כלכליסט יואל אסתרון ועורכת \'כלכליסט\' גלית חמי, מסרו: \"קיבלנו בצער את החלטתה של יעל לפרוש. היא הייתה חלק מצוות ההקמה של כלכליסט, הניחה את היסודות לתחומי התרבות והפנאי שהפכו לחלק מהדי.אן.אי. שלנו, הן בעיתון והן באתר, והובילה את הצוות שלה בכישרון ובנעימות נדירים ב-6 השנים האחרונות. אנחנו מאחלים לה הצלחה בדרכה החדשה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה