תקשורת ומדיה

שיתוף פעולה בין 'חדשות 2' לערוץ הילדים: ישדרו מהדורת חדשות יומית לילדים

ערוץ הילדים ישדר את המהדורה שתפיק 'חדשות 2' ויגיש גדעון אוקו. המהדורה תסקור את אירוע היום הבולטים בארץ ובעולם בשפה המתאימה לצופי הערוץ
גדעון אוקו (יח"צ) (צילום יח"צ)
ערוץ הילדים יעלה ביום ראשון לשידור מהדורת חדשות יומית שתסקור ותגיש את אירועי היום בשפה המתאימה לקהל הצעיר. את המהדורה תפיק חברת החדשות של ערוץ 2, שכבר מפיקה תכנית שבועית לילדים בשידורי ערוץ 2.
המהדורה שיגיש גדעון אוקו, תשודר בימים ראשון עד רביעי בשעה 18:00 בערוץ הילדים, ובסוף השבוע תשודר תכנית מיוחדת של המהדורה בערוץ 2.
המהדורה, בת ה-15 דקות, תביא לצופים את סיכום האירועים הבולטים שעל סדר היום מהארץ ומהעולם. לאוקו יצטרפו כתבי \'חדשות 2\', בהם רוני דניאל, ערד ניר ועידו סלומון, וכתב צעיר שיהיה אמון על כתבות השטח בתחום התרבות. המהדורה תכלול כתבות צבע, דיווחים ופרשנויות מהאולפן ופינות מיוחדות.
המהדורה תאפשר לצופי הערוץ דיון בחדשות אליהם נחשפים מדי יום בהתאמה לצפייה משפחתית תוך דיון מעמיק ופרשנויות נרחבות.
מערוץ הילדים נמסר: \"כערוץ המוביל בצפייה לילדים אנו חשים מחויבות לספק לצופינו מהדורה עדכנית ומעשירה המותאמת במיוחד להם מידיהם של טובי הפרשנים והכתבים בישראל\".
מ\'חברת 2\' נמסר: \"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ערוץ הילדים למען מטרה חשובה - חיבור הדור הצעיר לתכנים חדשותיים ואקטואליים בארץ ובעולם\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    (ל"ת)
    רוצים את גיא זוהר!!! 10/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור