תקשורת ומדיה

קבוצת 'קו מנחה' השלימה את רכישת פעילות האינטרנט של 'תפוז אנשים'

קו מנחה ביצעה היום את ה"קלוזינג" ובפועל רכשה את הפעילות של 'תפוז', שכוללת את האתרים תפוז ו- FLIX ו-50.1% מאתר 'דף הבית הראשון שלי'
העסקה הושלמה. פחות מחודשיים לאחר חתימת העסקה ולאחר שהתקיימו כל התנאים המתלים (בעיקר קבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים), חברת קו מנחה ביצעה היום (יום ה\') את ה\"קלוזינג\" ובפועל רכשה את פעילות האינטרנט של תפוז שכוללת את אתר תפוז, אתר הוידיאו FLIX וכן 50.1% מאתר דף הבית הראשון שלי.
\'קו מנחה\' העבירה 4.3 מיליון שקלים לחברת תפוז אנשים עבור הפעילות. עובדי פעילות האינטרנט יועסקו כעת על ידי \'קו מנחה\'.
\'קו מנחה\' עוסקת ומתמחה בתחומי המידע והמדיה לקהלים מגוונים בעולמות תוכן שונים, והיא פועלת ב-3 תחומי פעילות מרכזיים. הראשון הוא תחום שוק ההון - אספקת מידע בורסאי שוטף והיסטורי, בעיכוב ובזמן אמת (הצגת יותר מנייר אחד בו זמנית בזמן אמת), מידע מעובד ומנותח, דוחות כספיים, חדשות כלכליות וכלי ניתוח טכניים באמצעות מערכות אותן הקבוצה מפתחת ומשווקת.
התחום השני הוא מידע עסקי מקצועי - אספקת מידע פיננסי בתחומי השכר, דיני עבודה, מיסוי ופנסיה וכן פיתוח כלי סימולציה מתקדמים לחישובים פיננסים לקהילת רו\"ח, אנשי הכספים בארגונים ומנהלי משאבי אנוש. בנוסף, אספקת מידע משפטי לקהילת עורכי הדין הכולל פסיקה ותקצירי פסיקה, חקיקה, מחשבונים, טפסים משפטיים וכן מערכת \'קומיט לניהול משרד עו\"ד.
ואילו השלישי הוא תחום מידע מגופים ממשלתיים ושירותים נלווים - אספקה והפצת מידע ממאגר רשם החברות וממערכת רישום מקרקעין (טאבו) וביצוע שירותים נלווים ברשם החברות ובטאבו.
קבוצת קו מנחה מעסיקה כ-250 עובדים והכנסותיה ב-6 החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכמו בכ-41 מיליון שקלים (בשנת 2012 בכ-82 מיליון שקלים).
פעילות האינטרנט של \'תפוז\' מנוהלת בשנים האחרונות על ידי דן חן. אתר תפוז, שמתמחה בפורומים, בלוגים ותקשורת בין אנשים, הוא האתר הרביעי בגודלו בישראל לפי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט, ו-FLIX הינו אחד מ-4 האתרים המובילים בהגשת וידאו, כאשר בחודש יולי 2013 היה במקום השני במספר צפיות הוידיאו בישראל לפי נתוני ועדת המדרוג.
גם בתחום הגלישה בסלולר, \'תפוז\' נמצא במקום הרביעי עם כ-530 אלף גולשים ייחודיים בחודש יולי 2013 וכן מרכז את קהילת הבלוגרים הגדולה בישראל כאשר עד היום נפתחו בו למעלה מ-150 אלף בלוגים שונים. תפוז משמש זירה חשובה ומשמעותית לקהילות וקבוצות עניין שונות ושומר על תפקידו ומיקומו גם בעידן הפייסבוק.
FLIX הוא אתר הישראלי בעל כמות תכני הווידאו הגדולה בארץ, שפועל במתכונת דומה לאתר יוטיוב. הוא מכיל מאגר אדיר של סרטוני וידאו שהעלו אליו הגולשים (למעלה מ-600 אלף סרטונים) כשלצידם של תכני הגולשים, פועלים באתר למעלה ממאה ערוצי תוכן מערכתיים.
* קו מנחה היא מפעילת אתר אייס
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצאת.. (ל"ת)
    שני 10/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תשמרו טוב טוב על האנשים של תפוז!
    טלי 10/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שם אנשים מצוינים.
    סגור