תקשורת ומדיה

מגדיל חשיפה: ערוץ החדשות i24news ישודר בספרד באמצעות CANAL+

בכך יצטרפו לקהל הצופים הפוטנציאלי של הערוץ 1.8 מיליון בתי אב נוספים. במקביל, נערכים מגעים לשידור אפיק נוסף של i24news, בשפה האנגלית
עכשיו בספרדית. ערוץ i24news (צילום פנימי)
ערוץ החדשות הבינלאומי i24news מגדיל את שידוריו ברחבי העולם, והחל מהיום (יום ד\') יועברו שידורי הערוץ בשפה הצרפתית, בניהולו של סטפן קלוו גם בספרד. הערוץ ישודר במסגרת שידוריה של חברת הלוויין הגדולה בספרד, CANAL+.
הערוץ יעלה באפיק 312 של הספקית וירחיב את קהל הצופים הפוטנציאלי של i24news ב-1.8 מיליון צופים נוספים. כיום הערוץ זמין בקרב 350 מיליון בתי אב ברחבי העולם באמצעות ערוצי הכבלים והלוויין. במקביל, נערכים מגעים מתקדמים לשידור אפיק נוסף של i24news, בשפה האנגלית, באמצעות ספקית אחרת בספרד וכן במדינות נוספות באירופה. בין היתר הנהלת הערוץ במגעים מתקדמים עם הנהלת sky cable network הבריטית, לה 15 מיליון בתי אב ברחבי האי הבריטי.
פרנק מלול, מנכ\"ל i24news: \"אנחנו שמחים לראות כי עוד ועוד מפעילים מרחבי העולם מביעים עניין לשדר לצופיהם את i24news, זהו כבוד גדול עבורנו. מספר הצופים הפוטנציאלי שלנו גודל מידי יום ואנחנו מברכים אלינו את קהל הצופים הספרדי\".
ערוץ החדשות הבינלאומי i24news עלה לאוויר ביולי 2013 ומשדר לעולם מנמל יפו חדשות בינלאומיות בשלושה אפיקים, שלוש שפות: אנגלית צרפתית וערבית. הערוץ זמין בקרב כ-350,000,000 בתי אב ברחבי העולם באמצעות ערוצי הכבלים והלווין וכן מספק תוכן חדשותי, כתבות מגזין וצפייה בזמן אמת בפורטל הערוץ באינטרנט.
בנוסף יצוין כי, סאטלינק נבחרה לשותף ההפצה הגלובאלית של i24news. ערוצי החדשות המשדרים 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, יופצו על גבי פלטפורמת הלוויינים והסיבים הגלובאלית של סאטלינק לאירופה, אסיה ואפריקה ויקבלו שירותים נוספים מסאטלינק הכוללים: שרותי הפקות, ניידות שידור, תיאום שידורים מזדמנים, שרותי קשבות וסיבים אופטיים לבנייני האו״ם בניו יורק, עזה ורמאללה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה