תקשורת ומדיה

היה הראשון לזהות: דן כנר יקבל פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות 2013

טל ברמן ואביעד קיסוס יקבלו את פרס הרדיו לתכנית האקטואליה, רבקה מיכאלי לתכנית המלל, ואילו גל"צ על פרויקט 40 שנה למלחמת יום כיפור
אגודת העיתונאים בתל אביב הכריזה על הזוכים בפרסי הרדיו לשנת 2013 שיוענקו במסגרת כנס אילת לעיתונות. הפרסים יוענקו בערב הרדיו שיתקיים בהנחיית מנחם הורוביץ.
פרס הרדיו למפעל חיים יוענק לאיש הרדיו הוותיק דן כנר, על עשרות שנות שידור בשידור הציבורי, הגשת תכניות ברמה מקצועית גבוהה ביותר ועשייה רדיופונית מגוונת. כנר החל את הקריירה בגיל 19 כקריין צעיר, ובהמשך שירת בגלי צה\"ל. עם הקמת ערוץ 1 הצטרף כקריין וכמנחה, לצד תפקיד בקול ישראל. \"כנר מלווה בקולו הייחודי ובהיגוי מדויק תכניות טלוויזיה ורדיו\", נמסר בהודעת האגודה.
אחרי שכבר פרש לגמלאות פעמיים בשנה האחרונה, כנר חזר לאחרונה לשדר ברדיו, כפי שפורסם לראשונה באייס . כנר פרש לפני יותר משנה לראשונה מהרשות עם הגיעו לגיל פרישה, אולם קיבל אישור עבודה מיוחד ממשרד האוצר לעוד חצי שנה. עם סיומו ביקש כנר להאריך שוב את האישור, אולם הוא לא קיבל זאת. המחלקה המשפטית של רשות השידור פעלה לקבל אישור שיאפשר לו להמשיך להגיש את תכניתו \'מתוק מאז\', והממונה על השכר באוצר אישר לכנר חוזה תפוקתי, שהוא למעשה חוזה פרילנסר.
פרס הרדיו לתכנית האקטואליה הטובה ביותר, יינתן לתכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו אקו 99FM. בהודעת אגודת העיתונאים נכתב כי \"השניים מגישים את התכנית בחן, עוסקים בענייני האקטואליה והשעה מזווית שונה, לצד פינות קומיות בעלות הומור הייחודי לשניהם\".
פרס הרדיו לתכנית המלל שאינה אקטואליה, יינתן לאשת הרדיו הוותיקה רבקה מיכאלי מרדיו ללא הפסקה. מיכאלי מגישה מידי יום שישי את התכנית באה לשבת, בה היא מארחת אנשים שונים לשיחות בנושאי פוליטיקה, ספרות, תרבות, ילדים וארוחות שבת.
פרס שדר הרדיו המצטיין יינתן לניר גושן מרדיו קול רגע. גושן מגיש מדי בוקר את התכנית בוקר טוב כל רגע בה הוא סוקר את עיתוני הבוקר, בשילוב עם מוזיקה ישראלית רגועה.
פרס הרדיו לפרויקט מיוחד יוענק השנה לפרויקט לציון 40 שנה למלחמת יום הכיפורים בגלי צה\"ל. את הפרויקט ערכה טלי ליפקין-שחק והמפיקה הראשית הייתה שירה פלטי. לרגל ציון 40 שנה למלחמה, גל\"צ הוסיפה קרוב ל-30 תכניות מיוחדות שכללו שידורים היסטוריים, מפגשי לוחמים ושיחות מיוחדות עם דור המלחמה.
פרס הרדיו לתכנית אומר דוקומנטרית יוענק לתכנית היכן החייל ברדיו תל אביב. התכנית שודרה בספיישל תיעודי ביום הזיכרון לחללי צה\"ל, במסגרתו התחקו אחר הדרת המוזיקה המזרחית מתרבות השכול בישראל. הספיישל הוגש על ידי מנכ\"ל התחנה אבי משולם.
פרס הרדיו לתכנית המוזיקה יינתן לתכנית מנהרת הזמן בהגשת ירון אשבל מרדיו 100 FM. התכנית מתמקדת בלהיטי שנות ה-70 וה-80 לצד שילוב שירים שלא קיבלו במה.
פרס הרדיו לתכנית המוזיקה יוענק למנגינה למדינה בהגשתו של יורם סוויסה בתחנות רדיו אזוריות שחברו ליום שידורים בפריסה ארצית. המשדר המיוחד ליום העצמאות שילב אמנים בולטים בסיורים ברחבי הארץ לצד השמעת יצירותיהם באתרים שונים בארץ. התכנית שודרה ברדיו דרום, רדיו תל אביב, רדיו קול הים האדום ורדיו קול רגע, ופעלה בשיתוף עם ערוץ 10 ואתר ynet.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנהרת הזמן עם ירון אשבל התכנית הכי טובה ברדיו (ל"ת)
    אורן 11/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתם מאמינים ששרד כמו כנר יקבל פרס מבר מוחא?
    יעל 11/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר מוחא מעניק פרסים? איזה בושה. האיש שבתקופתו האגודה הידרדרה לתהומות. הצעירים עשו לו את בית ספר חייו ועברו לאיגוד חדש שלקח את מרבית חברי האגודה. הכנס הזה עולה לעיתונאים המסכנים הרבה יותר משכירת חדר במלון בעצמם. היה מתבקש שהעיתונאים לא יתבקשו לשלם יותר אחרי שהם משלמים מיסי חבר. אבל ע״פ שיטות האגודה משתמשים בזה כמנוף לממן גם את משכורת הענק של בר מוחא שמגיעה לחמישים אלף שקלים לחודש. ביזיון אמיתי
    סגור
  • 1.
    ברשות השידור יש אישור לעבוד עד גיל 100
    פנסיונר 11/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר מדברים שצריך פחות עובדים ברשות השידור,ועכשיו אנו שומעים שמאריכים שירות לעובדים ברשות השידור. אין גבול לחוצפה ולעושק הציבור,הילד שלי הופך את המדינה בלחפש עבודה ולא מוצא,כך מעודדים את הנוער לתרום למדינה. הגעתה לגיל פרישה,תודה על התרומה וצא לפנסיה....
    סגור