קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות
פרסום ראשון

טיול בחו"ל שלום, מדבר יוני: "לפיליפינים לא שלחו כתב, אבל לנסיעות אחרות כן"

לוועידת רבני אירופה שלחו כתב, וכך גם ללוות את הנשיא, ולאירועים שונים ברחבי אירופה. כעת מגיעה הביקורת. רשות השידור: "ספינים שקריים"
 |  12
טיול בחו"ל שלום, מדבר יוני: "לפיליפינים לא שלחו כתב, אבל לנסיעות אחרות כן"
קרסנודר שברוסיה ובריסק שבבלארוס, אבל גם ארה"ב, ברלין וז'נבה, אלו הם רק חלק מהיעדים שכתבי רשת ב' נשלחו אליהם בחודשיים האחרונים, בשיאו של המשבר ברשות בשידור, כשהרפורמה תקועה, והשעות הנוספות - עיקר המשכורת של עובדי הרשות - קוצצו.

בקרב מספר גורמים ברדיו, עולה ביקורת על כך שלאסון הכבד בפיליפינים, שגבה את חייהם של אלפי אנשים, לא נשלח כתב, ומאידך, לוועידת רבני אירופה בברלין ב-12 לחודש, נשלח כתב המשפט אמוץ שפירא. "זה חשוב? זה חדשותי יותר מהאסון בפיליפינים?", אמר גורם בקול ישראל, שאמר כי "ערוץ 2 וגלי צה"ל שלחו שליחים לאסון בפיליפינים, ואילו קול ישראל - לא. מה שקרה בפיליפינים הוא ללא ספק אירוע חדשותי בקנה מידה עולמי שדורש כיסוי, בטח כשמדובר ברשת חדשות 'מובילה'. אז למה קול ישראל לא שלחו כתב? בטח כי 'אין תקציב'".

הגורמים שבחרו באופן ברור לדבר בעילום שם, מצביעים על מספר נסיעות שלא היו להם ערך חדשותי ותקשורתי, בנוסף לאותה נסיעה לברלין לוועידת רבני אירופה. בסוף אוקטובר נשלח כתב רשת ב' בדרום, ניסים קינן, לבריסק שבבלארוס לרגל 100 שנה להולדת מנחם בגין ולטקס הסרת לוט מעל אנדרטה שהוקמה לזכרו. למשלחת הנשיא להאג בהולנד, צורף יובל גנור. מצ'ופר נוסף הוא רון נשיאל, שהצטרף אתמול לפמליית הנשיא פרס למקסיקו.

"האם מדובר בצ'ופרים, כי נראה אז הנה מתברר שלנסיעות אחרות לחוץ לארץ בזמן האחרון יש תקציב ועוד איך", אמר גורם נוסף. "רשת ב' הפכה להיות סוכנות נסיעות. כל נסיעה עולה כמה אלפי שקלים אם לא יותר מזה - טיסה ומלון, החזרי מוניות, תקציב הוצאות גדול, וטלפון נייד עם דקות שיחה בלתי מוגבלות".

דוגמא נוספת מתייחסת לכיסוי שיחות הגרעין בז'נבה. בתחילה נשלח לכסות את השיחות גדעון קוץ, שליח הרדיו בפריז, אולם בשבועיים האחרונים הפרשן המדיני צ'יקו מנשה, הגיע לעיר פעמיים, בפעם האחרונה עם עוד 3 עובדים של הרשות, כולל טכנאי של הרדיו, צלם ומקליט של ערוץ 1, שמנשה משמש כשליו גם כן. ולמה קוץ לא סיקר את כל סבב השיחות הראשון? כי הוא הגיע ארצה יחד עם פמליית נשיא צרפת פרנסואה הולנד.

לפני כמעט חודשיים פורסם באייס על ביקורת שנמתחה על ההנהלה בעקבות שליחתם של 2 כתבי הרדיו רונן פולק וצ'יקו מנשה, ללוות את פמליית ראש הממשלה בארה"ב.

מרשות השידור נמסר: "מדובר בסיקור אירועים חשובים כמו הסכם הגרעין עם איראן, סיקור ביקור הנשיא במקסיקו וכו'. לגבי הטענות של הגורמים האנונימיים, הרי מדובר בספינים שקריים שמפיצים גורמים בעלי עניין כדי להכפיש את הנהלת הרדיו".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12 תגובות
10.
חבל שלא בודקים את העובדות
אם היית בודק את העובדות כמו שכתב צריך לעשות היית מגלה שלא כל הנסיעות עלו הרבה כסף אם בכלל. ברשת ב למשל היו בוודאי בודקים בטרם מפרסמים.
כ | 30/12/2013 09:47
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
זה כולל את פסטיבלי היין של יאיר קורן?
אה סליחה, זה רק חלטורות של מנהל רשת ב׳. זה לא קשור לעניין
חבית יין | 26/11/2013 09:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
לא שכחתם את זרועו הארוכה שנשלח ללונדון? (ל"ת)
גי.לת. | 26/11/2013 09:00
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
הכל ספינים,לוקחים שעות נוספות
ומחלקים אותן לקול ישראל. אז על מה מקטר ברוך אסקרוב?חוץ מזה כמה אפשר לחזור על הטיעון "ספינים"?
ספינולוגי | 26/11/2013 00:13
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
תגובה
אוי אלכסנדר אלכסנדר,,,לא נמאס לך לכתוב שטויות.מה רצית שהרדיו יפסיק לעבוד כי "חבריך "מהוועד לא מקבלים נסיעות בחינם??הכתבים נשלחו לסקר לפי שיקולי עריכה מקצועיים,אבל מה הקשר לשעות הנוספות לא הבנתי ???האם אתה מבין או שאתה מפרסם כי "אתה חייב"למי שמלעיט אותך בשטיוית???אם מסקרים לא טוב ואם לא אז גם לא טוב ??אולי תחליט כבר
עובד | 25/11/2013 22:46
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
שיקולים מקצועיים? בדיחה
מה השיקול המקצועי בלשלוח כתב לועידת מועצת רבני אירופה ולא לשלוח כתב לאסון בפיליפינים? נשמח לשמוע
זירי מיקו | 26/11/2013 09:54
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
כותרת ?
מישהו יכול להסביר לי את הכותרת?? מה זה הניסוח הזה?
רעות | 25/11/2013 22:40
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
צריך לבדוק כמה פעמים יצאו טכנאים לחול לאחרונה (ל"ת)
אלי | 25/11/2013 18:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
בעיני הנהלת רשות השידור כל טענה היא ספין?
אני קוראת בעניין רב לאורך השנה האחרונה את הכתבות המתפרסמות על רשות השידור ואני חייבת לציין שהתגובות של הנהלת רשות השידור מצחיקות אותי בכל פעם מחדש. זו תמיד אותה תגובה על כך שמדובר בספינים, ואף פעם אין התייחסות לגופן של הטענות. נדמה שהנהלת הרשות אינה יודעת בכלל מה זה ספין, אלא נהנית לשרבב את המילה הזו בכל הזדמנות. אדרבא, שתתכבד ההנהלה ותגיב על הטענות בצורה עניינית. ודבר נוסף שמצחיק הוא שההנהלה תמיד מאשימה אחרים על כך שהם בעלי עניין או אינטרס. וכי למנכ"ל רשות השידור אין אינטרסים? מביש.
מאזינה | 25/11/2013 18:00
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
"ספין" זה מה שעונים כשאי אפשר להגיד "צודקים" (ל"ת)
קיצר, גנבים | 26/11/2013 15:38
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
מתי מעיפים אותם?
כל ההנהלה האיומה הזאת - מתי מעיפים אותה כבר?? כל יום שהם ממשיכים זה אסון, שלא לדבר על הכספים שנזרקים לפח.
מיכל | 25/11/2013 17:54
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
מישהו בודק את בזבוז הכספים?
תארו לכם הנהלה של חברה פרטית שהיתה מתנהלת ככה - היתה נזרקת אחרי שבוע! ואילו כאן, יש הנהלה בזבזנית שמתנהלת עם כספי ציבור בלי להיות אחראית לתוצאות ולהוצאות. איפה מבקר המדינה??
שחיתות | 25/11/2013 17:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
ביצועיסט חסוי השרון שלח קו”ח
פלנר ליאו ברנט תל אביב שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה