תקשורת ומדיה

ערוצי הטלוויזיה נערכים: 'המעגל' הערב בשידור חי, שבוע שידורים בערוץ 1

'X פקטור' הועברה מהיום למחר לטובת המשדר המיוחד. בערוץ 10: משדר מיוחד בפריים-טיים. הערוצים ישדרו את מסע ההלווייה של הזמר היום אחה"צ
אריק איינשטיין (באדיבות ערוץ 1) (צילום באדיבות ערוץ 1)
שינויים בלוחות השידורים של ערוצי הטלוויזיה השונים בשל פטירתו של אריק איינשטיין. זכיינית ערוץ 2 רשת תעביר היום (יום ד\') יום שידורים מיוחד בו ישתלבו גם שידורי חדשות 2. הזכיינית לא תשדר הערב את X פקטור, ובמקומה תעביר בשידור חי ספיישל של המעגל עם דן שילון - שרים לאריק איינשטיין. \'X פקטור\' תשודר מחר ב-21:00. \'מדברים על זה\' תשודר היום בין 12:00-14:00 בתכנית מיוחדת.
חברת החדשות של ערוץ 2 תעביר את מסע לווייתו של איינשטיין שתחל ב-16:00, ותייחד את שידוריה במהלך היום למותו הפתאומי של הזמר.
חדשות 10 תעביר מ-14:00 ועד 19:00 סדרת שידורים מיוחדים שתכלול משדרים שיסקרו את המעבר ליד ארונו של איינשטיין בכיכר רבין ועד תום הלוויה בבית העלמין טרומפלדור. ב-19:00 תשודר ערב טוב עם גיא פינס בתכנית מיוחדת.
משעה 21:00 ישודר משדר מיוחד שיקרא \'אני ואתה בפארק\' שיכלול ראיון שהוקלט עם איינשטיין, ואת החלקים הנבחרים במופע \'אני ואתה בפארק\' משנת 2009 בו אמנים בצעו משיריו של הזמר.
ובערוץ 1 נערכה ישיבת עבודה מיוחדת לגבי השידורים היום. בעקבות הצעתו של חבר מליאת הרשות הזמר קובי אוז, הנחה היו\"ר אמיר גילת את ההנהלה להיערך כבר היום לשבוע שידורים מיוחד. במכתב כותב גילת כי \"אז זה טבעי שהשידור הציבורי יקדיש שבוע שידורים לזכרו של הזמר תוך שימוש בקלאסיקה של יצירותיו הנמצאת בארכיון הרשות\".
אחרי ההלוויה תשודר המהדורה לילדים בסימן מחווה לאיינשטיין. בשעה 18:00 תשודר \'חמוש במשקפיים\' עם הזמר ששר משיריו ומארח חברים, וב-19:05 \'סע לאט\' בה שירים של אריק איינשטיין, וביניהם קטעי מעבר ומערכונים קצרים, בהשתתפות להקת תמוז, להקת הצ\'רצ\'לים ועוד.
ב-20:30 ישודר המוסף בסימן איינשטיין, ולאחר מכן פרק מהסדרה לול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה