תקשורת ומדיה

רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ ינהלו את תחום הבידור והריאליטי בזכיינית קשת

השניים, שערכו את 'המרוץ למיליון' ו'הישרדות', ינהלו את תהליכי הפיתוח והתוכן של תכניות הבידור והריאליטי בזכיינית, ויפתחו פורמטים חדשים
אנשי התוכן רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ מצטרפים לקשת, וימונו למנהלי הבידור והריאליטי. במסגרת תפקידם, ינהלו השניים את תהליכי הפיתוח והתוכן של תכניות הבידור והריאליטי בזכיינית, ילוו את התכניות הקיימות, יהיו אחראים על אדפטציות לפורמטים קנויים, ויפתחו פורמטים חדשים במסגרת המגמה של קשת לייצר תוכן מקורי שיופנה להפצה ברחבי העולם.
ליאור-מנדל ואלקבץ שימשו כעורכים הראשיים ויוצרים שותפים של הגרסה הישראלית של המרוץ למיליון ב-3 עונותיה. לפני כן, היו העורכים הראשיים ויוצרים שותפים של הגרסה הישראלית של הישרדות והדוגמניות. בתכניות אלו שימשה ליאור-מנדל גם כמנהלת הפיתוח ואלקבץ כבמאי.
סמנכ\"ל התכניות של \'קשת\', רן תלם, מסר: \"אנחנו מאוד שמחים ששניים מבכירי אנשי התוכן בישראל, בחרו להצטרף לקשת ולהוביל בה את פיתוח וליווי תכניות הבידור והריאליטי. הניסיון הרב שלהם, היצירתיות שלהם והתיאבון הגדול שלהם ליצר טלוויזיה חדשנית, מקורית ופורצת גבולות יתקבל אצלנו בברכה גדולה, אנחנו מאחלים להם בהצלחה גדולה\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותחים בהצלחה ! (ל"ת)
    יובל 11/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור