מדיה

המודעה האחרונה: צפו בקמפיין ש'מעריב' תכנן וגנז עם פטירתו של אריק איינשטיין

ב'מעריב' עיצבו מודעה לקדם את הטור של אריק איינשטיין, עוד לפני שנפטר. עפ"י הערכות, גיליון שישי הודפס במספר כפול של עותקים. צפו במודעה
אלכסנדר כץ | 
מודעת הפרסומת לטור של אריק איינשטיין, בטרם הלך לעולמו (צילום פנימי)
בחלקו הראשון של השבוע שעבר, האווירה במעריב הייתה חגיגית מאד. בסופו של אותו שבוע אמור היה להתפרסם הטור הראשון של אריק איינשטיין, והיו מי שהתענגו על התקופות בהן \'מעריב\' הצליח לתת קונטרה לאחים השנואים מדרך בגין.

העיתון עיצב מודעת פרסומת שאמורה הייתה להופיע בימים שלפני פרסום הטור, ולקדם אותו. לידי אייס אף הגיעה המודעה, שלא ראתה לבסוף אור בשל הנסיבות הטרגיות.

ביום שלישי בלילה הלך איינשטיין, והתכנית של \'מעריב\' השתבשה. בעיתון החליטו לייחד את סופשבוע של מעריב לזמר.

מודעת הפרסומת של מעריב לטור של איינשטיין
מודעת הפרסומת של מעריב לטור של איינשטיין


במסגרת קידום גיליון סוף השבוע, אף פורסמו חלקים מההקלטות שביצע אביעד פוהרילס עם איינשטיין, בשעות שלפני שנפטר, לטובת הטור הראשון . הקלטות אלו פורסמו בתחילה בכתבת מגזין נרחבת במהדורת \'חדשות 2\', ובהמשך הופצו לכלל כלי התקשורת.

ב\'מעריב\' סירבו לפרסם לבקשת אייס, את מספר הגיליונות שהופצו ביום שישי האחרון, אולם לדברי גורמים בתוך \'מעריב\', העיתון הדפיס מספר כפול של עותקים ביחס ליום שישי רגיל. על פי הערכות, מדובר על נתון הגבוה מ-150 אלף עותקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה