קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

המודעה האחרונה: צפו בקמפיין ש'מעריב' תכנן וגנז עם פטירתו של אריק איינשטיין

ב'מעריב' עיצבו מודעה לקדם את הטור של אריק איינשטיין, עוד לפני שנפטר. עפ"י הערכות, גיליון שישי הודפס במספר כפול של עותקים. צפו במודעה
 |  0
המודעה האחרונה: צפו בקמפיין ש'מעריב' תכנן וגנז עם פטירתו של אריק איינשטיין
מודעת הפרסומת לטור של אריק איינשטיין, בטרם הלך לעולמו, צילום: פנימי
בחלקו הראשון של השבוע שעבר, האווירה במעריב הייתה חגיגית מאד. בסופו של אותו שבוע אמור היה להתפרסם הטור הראשון של אריק איינשטיין, והיו מי שהתענגו על התקופות בהן 'מעריב' הצליח לתת קונטרה לאחים השנואים מדרך בגין.

העיתון עיצב מודעת פרסומת שאמורה הייתה להופיע בימים שלפני פרסום הטור, ולקדם אותו. לידי אייס אף הגיעה המודעה, שלא ראתה לבסוף אור בשל הנסיבות הטרגיות.

ביום שלישי בלילה הלך איינשטיין, והתכנית של 'מעריב' השתבשה. בעיתון החליטו לייחד את סופשבוע של מעריב לזמר.

מודעת הפרסומת של מעריב לטור של איינשטיין
מודעת הפרסומת של מעריב לטור של איינשטיין


במסגרת קידום גיליון סוף השבוע, אף פורסמו חלקים מההקלטות שביצע אביעד פוהרילס עם איינשטיין, בשעות שלפני שנפטר, לטובת הטור הראשון . הקלטות אלו פורסמו בתחילה בכתבת מגזין נרחבת במהדורת 'חדשות 2', ובהמשך הופצו לכלל כלי התקשורת.

ב'מעריב' סירבו לפרסם לבקשת אייס, את מספר הגיליונות שהופצו ביום שישי האחרון, אולם לדברי גורמים בתוך 'מעריב', העיתון הדפיס מספר כפול של עותקים ביחס ליום שישי רגיל. על פי הערכות, מדובר על נתון הגבוה מ-150 אלף עותקים.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
מעצב Hooligans המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
מנהל פרויקטים... יהושע TBWA המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה