תקשורת ומדיה

העיצומים ברדיו יוחרפו בגלל אי-תשלום השעות הנוספות; ההנהלה: "שילמנו"

(עדכון) העיתונאים לא ישדרו מ-16:00 ולמשך 3 שעות ישובשו השדירוים. ברשות השידור טוענים שהכספים הופקדו בבנק. עובדים טוענים שלא
דד-ליין ברשות השידור: עובדי קול ישראל מתכוונים להגביר את העיצומים, אם השעות הנוספות של חודש נובמבר לא ישולמו עד היום (יום ג\') בשעה 15:00. לאייס נודע כי עיתונאי הרדיו מאיימים כי במידה והכסף לא יופקד בחשבונות הבנק, הם יפתחו בעיצומים מהשעה 16:00 עד 19:00.
כדי שעיצומים אלו לא ייחשבו השבתה, ובכך תוכל הנהלת הרשות לא לשלם שכר לשובתים, העובדים יגיעו למקום העבודה, אולם לא יועברו שידורי חדשות, למעט אירועים ביטחוניים יוצאי דופן. ועדי העובדים מתכוונים גם להרחיב את העיצומים ביומיים הקרובים - רביעי וחמישי, במידה והשעות הנוספות לא ישולמו בסופו של דבר.
כבר השבוע ביום ראשון שיבשו עיתונאי קול ישראל לשעה את יומן הצהריים ואת מבזק השעה 13:00, בשל הקיבוץ שספגו מאות מעובדי הרשות בשעות הנוספות. בעקבות כך הזהיר יו\"ר אגודת העיתונאים בירושלים, אחיה גינוסר, את מנכ\"ל הרשות יוני בן מנחם, כי אם המשכורות לא ישולמו במלואן, \" תנקוט האגודה בכל האמצעים העומדים לרשותה\". על כך הגיב המנכ\"ל במכתב משלו, שהאשים את גינוסר כי \"אגודת העיתונאים בראשותך לא נאבקה על מתן שכר הוגן לעובדים, אלא משקיעה יחד עם האגודה התל אביבית את כל זמנה ומרצה כדי להחליף את הנהלת הרשות מסיבות אישות ואגואיסטיות\".
בתחילת השבוע הסבירה הרשות כי \"בקול ישראל בעברית ובערוץ 1 הייתה חריגה ממכסות השעות הנוספות, והן הוחזרו למנהלים לתיקון ועמידה במכסה. עם זאת, ההנהלה החליטה לתת לעובדים מקדמה של 95% מהשעות הנוספות שתשולם בימים הקרובים, הודעה על כך נמסרה למנהלי המדיות\".
היום הגיבו ברשות לפניית אייס, ומסרו: \"היום הופקדו לחשבונות העובדים בבנק השעות הנוספות\". למרות תגובה זאת, עובדים שאייס שוחח עמם בשעות האחרונות, ציינו כי טרם קיבלו עדכון מהבנק על הפקדת התשלום על השעות הנוספות. את תגובתו של ברוך אסקרוב, יו\"ר ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב, לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עשו למיקי בית ספר
    זירו 12/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עד עכשיו אף אחד בקול ישראל לא סבל אותו, עכשיו יוני עשה למיקי תרגיל ששם פלומבה רשמית על העניין. ביי ביי מיקי. לך כבר.
    סגור
  • 1.
    מעניין אם גם ליראון רופין עיכבו את המשכורת? (ל"ת)
    עובד 12/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור