תקשורת ומדיה

בצל המהומות מול כלא 6: צלמת סטילס של ynet נפגעה מאבן שהושלכה לעברה

יותר מ-1,000 מבני "העדה החרדית" התגודדו מול הכלא בו שוהים 2 חבריהם שמסרבים להתגייס. המפגינים קיללו את הצלמת, המשטרה סיפקה לה הגנה
ההפגנה אתמול מול כלא 6 (צילום: אבישג שאר-ישוב, ynet) (צילום התמונה אסורה לשימוש ללא אישור הצלמת אבישג שאר-ישוב, ynet)
הפלגים הקיצוניים של \"העדה החרדית\", ממשיכים להפגין מול כלא 6, בו כלואים 2 בחורי ישיבה שנידונו למאסר בפועל לאחר שלא התייצבו על פי חוק בלשכת הגיוס. גם אתמול (יום ב\') הגיעו יותר מ-1,000 חרדים להפגין מול בית הכלא ולחזק את חבריהם.
בשעות אחר הצהריים החלו מספר מפגינים להתעמת עם כוחות המשטרה הרבים שהיו במקום, וליידות בהם אבנים. פרשים של המשטרה פיזרו את המפגינים, ומפגין אחד אף נעצר. במקביל, אבישג שאר-ישוב, צלמת סטילס של אתר ynet, \"זכתה\" לגידופים ואף נפגעה מאבן שנזרקה לעברה, אולם היא לא נזקקה לטיפול רפואי.
\"כבר מההתחלה חלק מהמפגינים דרשו מכתב ynet שהיה איתי, אחיה ראב\"ד, שיכניס אותי לרכב, והוא ענה להם בהתאם\", תיארה הבוקר שאר-ישוב את התפתחותם של האירועים, בשיחה עם אייס. \"אני באה בגישה מאד מכבדת כי אני בעצמי מגיעה מן המגזר הדתי\".
הפגנת החרדים אתמול מול כלא 6 (צילום: אבישג שאר-ישוב, ynet)
הפגנת החרדים אתמול מול כלא 6 (צילום: אבישג שאר-ישוב, ynet)

הפגנת החרדים אתמול מול כלא 6 (צילום: אבישג שאר-ישוב, ynet)
לדבריה, \"המתפרעים קיללו אותי בצרור קללות ביידיש, למשל \'שיקסע\'. הייתה שם נוכחות נשית והם לא אהבו את זה, וברגע שקלטתי שזה לא נחמד, זזתי טיפה הצידה. כבר מההתחלה דאגתי לצלם בעדשה רחוקה כדי להיות רחוקה יחסית מהגברים ולא לעמוד קרוב מדי\".
כשהאבנים החלו להתעופף, ספגה שאר-ישוב אבן בחלק האחורי של רגלה. \"ראיתי את הצלם של סוכנות AFP רץ לכיוון של הבחור שזרק את האבן, אבל אז הם התחילו לאיים עליו, והוא נסוג\", היא מתארת. \"השוטרים באו אליי וביקשו ממני לזוז הצידה, ומאז למעשה עד סוף האירוע, זכיתי לאבטחה צמודה של כמה שוטרים שהגנו עליי כשצילמתי את האירוע\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הבד"ץ שקרנים מוחלטים!!!!!!
    לובלין 01/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבד"ץ שקרנים מוחלטים!!!!!! כל בר נש יודע: ש"גזירת הגיוס - בגלל שהבד"ץ העדה הפגינו נגד נשי הצנועות המתלבשות כמנהגי ירושלים" הלובשות שאל הקדוש, ולא כמו שהבד"ץ אומרים משום שלוקחים תקציבים ממדינת ישראל
    סגור
  • 4.
    למה יש לחרדים צרת הגיות? רבני העדה החרדית
    מוצקה 12/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה יש לחרדים צרת הגיות? משום חכמת רבני העדה-הבד"ץ ירושלם שליט"א: "אנא שפרו מעשיכם רבני הבד"ץ, ותתחילו לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות עם שאל במסירת נפש גדול, כמנהג ירושלם של לבישת "שאל" מדורי דורות. רק הנשים האלו הלובשות ה"שאל" מקרבות הגאולה שלמה, לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע לכולם שאתם ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום, ממש מעשה סדום!!! בשליחותכם הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה, ח"ו, רבותי הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, אחרי ההפגנות שחיללו שם שמים ברבים בשליחותכם, התחילו כל גזירת הגיות נגד בני הישיבות החרדים לדבר ד', או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה. כבר עבר שנתיים מהמחאות נגד הצנועות, ועוד לא שמענו שום מחאה מהגאב"ד הגרי"ט ווייס על גל הפגיעה שפגו נגד הצנועות. “אנו בטוחים בעז"ה: שבזכות הצניעות הנכונה שהוא רק כדרך לבישת נשי השאלים, הגזירה עבידי דבטלי ותורה מגנא ומלא, ולא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב, והננו לעתיר לבורא כל עולמים שיחון אותנו במהרה בדבר ישועה ורחמים ונזכה להגלות כבוד ד’, ולהרמת קרן התורה הצניעות והיראה לביאת גואל צדק במהרה בימינו, אכי”ר.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לא אבישג
    שרוני 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צלמת מעולה ואישה נהדרת
    סגור
  • 2.
    אבישג היא מהצלמות המשובחות שיש בשוק (ל"ת)
    גלעדי 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עדיף לקנות שכפץ במקום שכרה של הדס המיותרת (ל"ת)
    ימין 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור