תקשורת ומדיה

לתשומת לבך אמיר איבגי: העיתונאים מתכוונים לעשות לך גם מחר חיים קשים

עיתונאי קול ישראל צפויים להחרים מחר את 'הכל דיבורים'. בתוך כך, מפיקות בתכניות אקטואליה קיבלו את שרביט העריכה המוזיקלית בשל קיצוצים
איבגי משדר מהאולפנים בתל אביב (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב)
שוב מתכוונים העובדים העיתונאיים בקול ישראל, לשבש את השידור של הכל דיבורים מחר (יום ד\'). לאייס נודע כי העיתונאי הרדיו לא ישתפו פעולה עם התכנית אותה יגיש אמיר איבגי, וזאת שוב במחאה על כך שאיבגי, איש ערוץ 1 נבחר להגיש את התכנית.
בשבועיים האחרונים סבל איבגי מספר פעמים מחוסר שיתוף פעולה עם עובדי קול ישראל. הסיבה: העובדים ממשיכים למחות נגד הבאת עובדי ערוץ 1 להגשת תכניות הרדיו, ובעיקר \'הכל דיבורים\', והעברת השידור מביתה הטבעי - אולפני הרדיו בתל אביב, לאולפנים בירושלים. בימי רביעי מגיש את התכנית איבגי ובשבועות האחרונים שידוריו כבר סבלו משיבושים כאלה ואחרים, והוא אף שידר תחת אבטחה.
בתוך כך, לאייס נודע כי מנהל קול ישראל מיקי מירו הורה לקצץ במשמרות של העורכים המוזיקליים בתכניות האקטואליה השונות. ההוראה מבוצעת ביומיים האחרונים, ומי שאחראי על המוזיקה בסדר יום, \'הקול דיבורים\' ובתכניות נוספות, הן המפיקות, שנאלצות לשדר לעיתים מוזיקה באמצעות טייפ דיגיטלי נייד.
גורם ברדיו ביקר בשיחה עם אייס, את ההחלטה: \"שלחו הוראות דרך מנהלי משנה, ומנהל הרדיו לא התעמת ישירות עם ההחלטה שלו שמשפיעה על העובדים - בהיקפי השכר שלהם, בהשפעות של זה על החיים שלהם. אף מנהל בכיר לא הסביר לעובדים את הסיפור הזה, כמה זמן ההחלטה הזאת תהיה בתוקף, ומשאירים את העובדים בחוסר ודאות\".
מרשות השידור נמסר בהקשר זה, כי \"מנהל הרדיו מקפיד על המכסות של כלל עובדי הרדיו, בכדי לא לחרוג מהתקציב\".
במקביל, אגודת העיתונאים בירושלים תצא בקמפיין אינטרנטי שיופנה ל-2 בכירי משרד האוצר, רמי בלינקוב ואילן לוין, וזאת על רקע כינוסה של הוועדה בראשותו של רם לנדס שדנה בשידור הציבורי.
המודעה תזכיר לשניים כי בעבר הם תמכו עקרונית ברפורמה ברשות השידור, וכעת האגודה מצפה כי יתמכו בעיקרון הרפורמה במסגרת תפקידי הייעוץ לוועדת לנדס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה