תקשורת ומדיה

השוט של עיתונאי רשת ב': קטעו את 'סדר יום' - ומשמיעים מוזיקה קלאסית

העיתונאים ימנעו מהשתתפות בהכל דיבורים' עם אמיר איבגי, אולם את מחאתם החלו רבע שעה לפני כן כדי לרמוז למאזינים כי "משהו לא בסדר ברדיו"
עיתונאי קול ישראל ממשיכים במאבקם בהנהלת רשות השידור, ומצאו דרך מעניינת ומקורית להביע את מחאתם. ב-9:45 הסתיימה סדר יום אותה הגישה היום (יום ד\') עדי מאירי, ומאז משודרת מוזיקה קלאסית.
כפי שפורסם אתמול באייס, גם היום מתכוונים העובדים העיתונאיים בקול ישראל, לשבש את השידור של הכל דיבורים אותה מגיש אמיר איבגי, בכך שעיתונאי הרדיו לא ישתפו פעולה עימו פעולה במחאה על כך שאיבגי, איש ערוץ 1 נבחר להגיש את התכנית.
בשבועיים האחרונים סבל איבגי מספר פעמים מחוסר שיתוף פעולה עם עובדי קול ישראל. הסיבה: העובדים ממשיכים למחות נגד הבאת עובדי ערוץ 1 להגשת תכניות הרדיו, ובעיקר \'הכל דיבורים\', והעברת השידור מביתה הטבעי - אולפני הרדיו בתל אביב, לאולפנים בירושלים. בימי רביעי מגיש את התכנית איבגי ובשבועות האחרונים שידוריו כבר סבלו משיבושים כאלה ואחרים, והוא אף שידר תחת אבטחה.
לדברי גורמים בקרב העיתונאים, ההחלטה לקטוע בדקות האחרונות \'סדר יום\' אמורה לרמוז למאזינים כי \"משהו לא בסדר ברדיו\", בכך שבמקום תכנית מלל אקטואלית, משודרת במשך 15 דקות מוזיקה קלאסית, טובה ככל שתהיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדוע עיתונאי קול ישראל לא מוחים נגד
    קול ירושלים 12/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעקב אחימאיר, קרן נויבך, איילה חסון ומשה נסטלבאום עובדי הערוץ הראשון שמשדרים ברשת ב? המאבק שמנהל ברוך אסקרוב הוא צבוע ומהווה כשלון חרוץ!
    סגור