תקשורת ומדיה

בעז"ה: אחרי השנה הסוערת בתחום - עיתונאי הדתות הקימו תא כתבים

הכתבים שמכסים את נושא הדת והחרדים, עברו שנה מלאת עבודה עם פטירתו של הרב יוסף, ומערכות הבחירות השונות. אז מי הצטרף לתא החדש?
תא כתבי דתות הוקם השבוע, והוא מרכז את כל העיתונאים המכסים את תחום הדתות והחרדים בתקשורת הכללית. התא יעסוק בפעילויות העשרה, דיאלוג מקצועי, והגברת הנגישות והשקיפות של מוסדות הדת כלפי הציבור בישראל.
על הקמת התא הוחלט בסיומה של שנה סוערת במיוחד בתחום, בין היתר הבחירות הארציות והבחירות המקומיות, מערכת הבחירות הסוערת לרבנות הראשית, פטירתו של הרב עובדיה יוסף, המאבק על גיוס בני ישיבה, ועוד.
בתא יהיו חברים אבישי בן חיים מ\'חדשות 10\', סיון רהב מאיר ועפר חדד מ\'חדשות 2\', איציק הלפרין מערוץ 1, עקיבא נוביק מ\'ידיעות אחרונות\', ארי גלהר מ\'מעריב\' ו\'מקור ראשון\', יאיר אטינגר מעיתון \'הארץ\', יאיר שרקי מגל\"צ, דקלה אהרון מרשת ב\' של קול ישראל, קובי נחשוני מ-ynet, יקי אדמקר מוואלה, ג\'רמי שרון מ\'ג\'רוזלם פוסט\', ויהודה שלזינגר מ\'ישראל היום\', שגם ירכז את התא.
התא הוקם בתמיכתו של ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, שמסר כי \"נושא הדתות בכלל והחרדים בפרט תפס תאוצה בעשור האחרון והוא מסקרן ומעניין מכל היבט. לשכת העיתונות הממשלתי תעמיד לרשות התא את כל האמצעים הנדרשים ותסייע כמיטב יכולתה להצלחת הפורום החשוב הזה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה